Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ovat jossain lahjakkaita. Mikä on sinun lahjasi?

Vierailija
05.05.2021 |

Onko sinulla vaikka ylitaipuvat nivelet? Mitä tahansa saa sanoa.

Kommentit (403)

Vierailija
321/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

artistit ja taiteilijat ovat omasta mielestään korvaamattomia kokevat niin kun lotto rahoista heille maksetaan 200000e v huu haa kyhäilmistä jopa korona tukiakin saivat IHMETTELEN MIKSI.. jos työ on duupaa miksi siitä pitää palkita.

Vierailija
322/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taitava itsepetoksessa koska olen kuvitellut itsestäni asioita joissa olen hyvä, ja oikeasti on paljastunut että olen aivan surkea.

Olen siis huijannut itseäni että kestäisin todellisuuden paremmin.

Siitä kun vapautuu, mitään ei jää jäljelle, pelkkä tyhjyys koska tajuaa että on täys nolla.

Näen aika hyvin, tai kuvittelen näkeväni, millaisen ihmisen kanssa olen tekemisissä. Auttaa ainakin ystävien valitsemisessa. Saatan kuvitella tämänkin, enkä minä oikeasti näe toisten sisimpään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päteminen ja jälkiviisastelu

Vierailija
324/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runoniekka kaunosielu sekä hyväsydäminen huolehtija

Vierailija
325/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en juoruile enkä puhu arvostele toisia selän takana.

Vierailija
326/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvä puhumaan vakuuttavasti. Olenkin tehnyt mm. liiketoimintakonsultin töitä. Nyt olen taas aikamoisessa liemessä, kun olin liian hyvä puhumaan työhaastattelussa, sain työn ja otin sen vastaan, mutten ole ollenkaan varma, että selviänköhän ko. tehtävästä oikeasti. 6kk koeaikakin vielä.

Vierailija
327/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ihan käsittämättömän määrän (tarpeettomia) asioita ja tiedän asioita, joita en edes tiennyt tietäväni. Yhtäkkiä vaan putkahtaa joku tieto mun muistista. Vaihtaisin tämän lahjakkuuden mielelläni johonkin hyödyllisempään.

Sama homma ja adhd.

Lähimuisti surkea, mutta pitkäkestonen tuntuu olevan ikuinen.

Ominaisuus sopisi vaaliehdokkaalle.

Vierailija
328/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lahjani on empaattisuus, joskin joskus kiroukseksikin taipuu.

Empaattisuus on näyttelemistä. On.

Vierailija
329/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tiennyt olevani älykäs ja sporttinen. Ja sehän maalaisia harmittaa!

Vierailija
330/403 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö kirjoitti:

Saan helposti pillua.

Ulkonäöllä ei ole tässä merkitystä.

Vierailija
331/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylivertainen. Kaikissa asioissa mitä mieleen tulee, olen parempi kuin muut. Tai sitten muut ovat huonompia kuin minä. Suurin hyveeni on vaatimattomuus. Siihen verrattuna kuinka hyvä olen, en kumminkaan riitä kehumaan itseäni riittävästi. Se on suurin paheeni. Muita heikkouksia minulla ei ole.

Vierailija
332/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin jotain negatiivista mistä tahansa asiasta.

Olet mun puolison sukulaissielu!

Vierailija
333/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen monesti ihmisten motiivit jollekin tekemiselle tai sanomiselle. Tai tunnetilalle. Sitä on hyvin vaikea selittää. Jos joku sanoo, että ei tässä kesälomalle mitään erikoista ole suunniteltu, saatan ymmärtää, että hänellä on kotona ristiriitoja sen suhteen mitä tekisivät tai vaihtoehtoisesti tulkitsen, että on rahapulassa tai että on ylirasittunut.

Lapsesta asti minulla ollut intuitio sille, mitä jonkin asian takana piilee. Monesti ihmiset eivät sitä usko, jos itsellään ei ole kykyä nähdä sanojen taakse. Vuosia sitten meinasi mennä ystävän kanssa välit poikki. Hän oli surullinen, näin sen. Kysyin, onko jokin asia, mikä painaa mieltä, ja hän vastasi, että ei mitään kummempaa, arki vaan niin kiireistä. Jotenkin minä vaan näin, että se liittyy työhön, se oli niin selkeä intuitio, että olisin voinut vaikka vannoa, että nyt on töissä joku häntä loukannut. Menin tekemään virheen ja kysyin suoraan, ei kai sinua syrjitä työpaikalla. Hän kysyi hyvin tuohtuneena, kenen kanssa olen puhunut ja luuli, että olen hänen asioistaan puhunut selän takana jollekin, en tiedä kenelle. Ei pitänyt yhteyttä kuukausiin sen jälkeen, vaikka lähetin viestillä anteeksipyynnön. Myöhemmin hän sitten kuitenkin avautui, että töissä oli tapahtunut virhe, joka oli osittain hänen syytään, mutta hän oli saanut kohtuuttoman isot syytökset ja varoituksen sen johdosta. Enhän minä sitä voinut mitenkään tietää tai arvata.

Täällä palstalla se joskus ärsyttää, että näen usein motiivin, miksi joku tekee jonkin aloituksen ja mitä se sillä hakee. Viikonlopun aloitus 0-veren saatavuudesta oli sellainen viimeisin. Sitten ärsyttää, jos jotkut lähtee tosissaan mukaan niihin.

Vierailija
334/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu.

Vierailija
335/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen monesti ihmisten motiivit jollekin tekemiselle tai sanomiselle. Tai tunnetilalle. Sitä on hyvin vaikea selittää. Jos joku sanoo, että ei tässä kesälomalle mitään erikoista ole suunniteltu, saatan ymmärtää, että hänellä on kotona ristiriitoja sen suhteen mitä tekisivät tai vaihtoehtoisesti tulkitsen, että on rahapulassa tai että on ylirasittunut.

Lapsesta asti minulla ollut intuitio sille, mitä jonkin asian takana piilee. Monesti ihmiset eivät sitä usko, jos itsellään ei ole kykyä nähdä sanojen taakse. Vuosia sitten meinasi mennä ystävän kanssa välit poikki. Hän oli surullinen, näin sen. Kysyin, onko jokin asia, mikä painaa mieltä, ja hän vastasi, että ei mitään kummempaa, arki vaan niin kiireistä. Jotenkin minä vaan näin, että se liittyy työhön, se oli niin selkeä intuitio, että olisin voinut vaikka vannoa, että nyt on töissä joku häntä loukannut. Menin tekemään virheen ja kysyin suoraan, ei kai sinua syrjitä työpaikalla. Hän kysyi hyvin tuohtuneena, kenen kanssa olen puhunut ja luuli, että olen hänen asioistaan puhunut selän takana jollekin, en tiedä kenelle. Ei pitänyt yhteyttä kuukausiin sen jälkeen, vaikka lähetin viestillä anteeksipyynnön. Myöhemmin hän sitten kuitenkin avautui, että töissä oli tapahtunut virhe, joka oli osittain hänen syytään, mutta hän oli saanut kohtuuttoman isot syytökset ja varoituksen sen johdosta. Enhän minä sitä voinut mitenkään tietää tai arvata.

Täällä palstalla se joskus ärsyttää, että näen usein motiivin, miksi joku tekee jonkin aloituksen ja mitä se sillä hakee. Viikonlopun aloitus 0-veren saatavuudesta oli sellainen viimeisin. Sitten ärsyttää, jos jotkut lähtee tosissaan mukaan niihin.

Jos normaalin tunneälyn saaneet ihmiset ovat saaneet sen "lahjana" niin sitten joo.

Vierailija
336/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hyvä puhumaan vakuuttavasti. Olenkin tehnyt mm. liiketoimintakonsultin töitä. Nyt olen taas aikamoisessa liemessä, kun olin liian hyvä puhumaan työhaastattelussa, sain työn ja otin sen vastaan, mutten ole ollenkaan varma, että selviänköhän ko. tehtävästä oikeasti. 6kk koeaikakin vielä.

Anna puolet sinun lahjastasi minulle! Olen alisuoriutuja, koska en osaa puhua. Kyllä hävetti viime syksynä, kun oli yhteen työpaikkaan ryhmähaastattelu. Takeltelin tavallisissa sanoissa ja jankutin yhtä ja samaa asiaa. Se on ihan kauhea tunne, kun itsekin tietää, että kuulostaa ääliöltä, mutta siinä hetkessä ei saa tuotettua suustaan mitään järkevää. Kävin joskus puhetaidon kurssin. Oppi ei mennyt perille, koska ulkoa opeteltu puhe toimii vain silloin, kun ei ole vuorovaikutuksessa kenenkään kanssa.

Nuorena 23-vuotiaana sanoin vahingossa yhdessä työhaastattelussa, että asun veljeni kanssa! En tietenkään asunut, vaan kun kysyttiin, mitenkäs onnistuu muutto tälle paikkakunnalle, vastasin vahingossa, että ei ongelmaa, kun asun veljen kanssa ja hänellä opinnot loppuvaiheessa, joten hän voi muuttaa mukana. Oikeasti! Siis asuin avomieheni kanssa, enkä ymmärrä, miten suusta pääsi veljen kanssa, kun minulla ei ole edes veljeä. Ja se, että en lauseen sanottuani huomannut virhettä, vaan vasta loppupuolella haastattelua aloin miettiä, sanoinko oikeasti, että asun veljen kanssa ja että veli muuttaa mukana. Toivoin, että en tulisi valituksi, enkä tullut. Selvä se, että on haastattelijat saattaneet miettiä, miksi 23-vuotias asuu opintojen loppusuoralla olevan veljensä kanssa ja aikoo sen veljen kanssa yhdessä muuttaa uudelle paikkakunnalle.

Vierailija
337/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että osaan olla provosoitumatta toisten veemäisestä käytöksestä. Provosoinnin takana on yleensä oma henkinen paha olo, jonka haluaa tartuttaa muihinkin. En päästä provosoijia ihon alle.

Vierailija
338/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahjakkaan lapsen hän täytti juuri 40v ja  toisenkin lahjan, hänen vaimonsa.

Vierailija
339/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä laittamaaan ruokaa. Meillä kotona ei arvostettu kokkikoulua, kun on amis. Kävin lukion ja opiskelin maisteriksi, mutta sellainen työ ei ole ikinä kiinnostanut. Olen käsillä tekijä. Rentoudun kokatessani. Ymmärrän toki, että en voisi vaihtaa 3800 euron kuukausipalkkaa aloittelevan kokin parin tonnin palkkaan, kun perheessä on 3 kouluikäistä lasta ja on vastuu muistakin kuin itsestäni. Ehkä minä repäisin sitten kun lapset muuttaneet pois kotoa.

Vierailija
340/403 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopea oppimaan vieraita kieliä.

Olen musikaalinen; soitan hyvin pianoa ja haitaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän