Kaikki ovat jossain lahjakkaita. Mikä on sinun lahjasi?
Onko sinulla vaikka ylitaipuvat nivelet? Mitä tahansa saa sanoa.
Kommentit (403)
Epäonni on lahjani. Kun manaan jotain onnettomuutta/epäonnea, niin jostain syystä se tuntuu toteutuvan.
Olen tosi hyvä sisällönanalyysissä:D Se voi kuulostaa tylsältä, näyttää tylsältä ja vaikuttaa tylsältä, mutta se on ihan mahtavaa ja olen tosi hyvä siinä!
Minulla on päivämäärämuisti. Eli muistan erinomaisesti päivämääriä.
Olen lahjakas käyttäytymään ja vaikuttamaan omituiselta missä sitten liikunkin.
Olen poikkeuksellisen musikaalinen.
Käytöskukka kirjoitti:
Olen hyvä kaivamaan nenää tyylikkäästi eri tilanteissa.. Siis poikkeuksellisen taitava. Valmistelen valokuvateosta Tuhat tapaa kaivaa nenää.
Olet ihana Ihmiskunnan toivo ja kaunistus 🙏
Muistan erittäin hyvin ihmisten nimet, mutta unohdan ne myös nopeasti, jos tyyppi jostain syystä syrjäytyy.
Hiukset. Kasvavat nopeasti, paksut, tuuheat, kaunis, oma väri.
Vierailija kirjoitti:
Oon hyvä sängyssä
M15
Nuorena monella onkin oivalliset unenlahjat! Tilanne muuttuu vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä eläinten kanssa. Luon yhteyden eläimiin nopeasti ja helposti ja jos haluan bongata vaikkapa jotain harvinaisempia eläimiä, sekin yleensä onnistuu jostain syystä helpommin kuin muilla.
Mulla sama! Terveisin 369 :D ihmiset vaikeita, eläimet rakastaa
Minun supervoimani ja kiroukseni on inhota muita ihmisiä.
Olen sisäistänyt jokaisen ihmisen olevan itsekäs ja yrittävän käyttää muita ihmisiä hyväkseen tavalla tai toisella.
Päällisin puolin vaikutan kiltiltä, mutta oikeasti haluaisin lyödä kanssaihmisiä nyrkillä naamaan.
l'enfer, c'est les autres
-Satre
Käytöskukka kirjoitti:
Olen hyvä kaivamaan nenää tyylikkäästi eri tilanteissa.. Siis poikkeuksellisen taitava. Valmistelen valokuvateosta Tuhat tapaa kaivaa nenää.
Hienoa ! Ihmisellä pitää olla tavoitteita.
Olen lahjakas syömään. Oikeasti lapsesta alkaen olen ollut kaikkiruokainen ja ennakkoluuloton. Sirkkoja en syö, maistelin niitä Helsingin reissulla jonkin tapahtuman yhteydessä, olikohan silakkamarkkinat, ja voin sanoa, että niistä en tykännyt. Muutoin maistuu kaikki. Kun koulussa toiset tökki hernekeittopäivänä, minä poika hain lisääkin. Armeijassa lahjasta oli hyötyä, koska pitää tankata energiaa marsseilla ja leireillä. Jotkut tankkasi sotkun munkkeja, jotka kertyy vähän väärällä tavalla kroppaan.
ujkoministerön Pekka kirjoitti:
Anukseen otto
Minä puolestani hyvä poskeen otosta kun hampaat vesiklasissa
Minulla on hyvä värisilmä, läydän tyylikkäitä asuja edullisesti ja osaan yhdistellä niitä kuin myös sisustusta
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä värisilmä, läydän tyylikkäitä asuja edullisesti ja osaan yhdistellä niitä kuin myös sisustusta
Tuo on ihan katsojasta kiinni, kun ei ole yhtä mieltymystä. Itse pidän ruusukuoseista ja ihanin mekko on leveähelmainen, jossa on alushame ja isot punaiset ruusut valkoisella pohjalla. Siskoni sanoi, että hän ei pysty käsittämään, miten joku voi laittaa niin räikeän mekon. Itse pukeutuu beigeen, ruskeaan, mustaan ja kesällä aina jotain pellavahousuja, joita minä taas pidän rumina ja ryppyisinä.
Jotkut täällä näyttävät olevan lahjakkaita jäkättämään vastaan.