Kaikki ovat jossain lahjakkaita. Mikä on sinun lahjasi?
Onko sinulla vaikka ylitaipuvat nivelet? Mitä tahansa saa sanoa.
Kommentit (403)
Osaan pakata paljon tavaraa pieneen tilaan. Osaan myös arvioida, kuinka iso laukku, kaappi, auto tms. jollekin tavaramäärälle tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen lahja, tai oikeastaan supervoima että kun istun nuotiolla niin savut tulee minuun päin.
Kätevää. Otan sinut mukaan meidän perheen retkille, niin ei tarvitse kyyneleet silmissä tukehtua savuun. Tuosta lahjakkuudesta saa varmaan kovaa tuntiliksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen etiäisiä ja aistin joskus pieniä asioita ennakkoon, mitä tuleman pitää.
Tavallaan hyvä juttu mutta koen välillä vähän ikävänä.
Sama täällä.
Pelkään ja vihaan tuota asiaa itsessäni :(
Haluatko kertoa millaisia asioita olet nähnyt?
Olen eri, mutta kerroin aiemmin, että minulla on hyvä intuitio asioista, mitä takana piilee. Olen tiennyt etukäteen, että papalla ei ollut paljon elinaikaa jäljellä. Kävin tapaamassa häntä ja yhtäkkiä tuli sellainen kuva silmien eteen, että papan elämä vilistää. Vähän kuin katsoisi mustavalkoista vanhanajan elokuvaa nopeutettuna. Sanoin lähtiessä, että voi hyvin, pappa-rakas. Hän vastasi, että kyllä tästä vielä noustaan. Parin päivän päästä tuli viesti, että saanut sydänkohtauksen ja joutunut sairaalaan. Sinne hän kuoli.
Tiedän, että se ei ole mikään tuulesta temmattu etiäinen. Yleensähän ihminen tiedostamattaan havainnoi asioita. Ehkä papan sydän ei lyönyt tasaisesti, ehkä hän oli tavallista hengästyneempi, väsyneemmän näköinen tai turvotusta. En tiedä, mikä se oli, mistä vaisto sanoi, että kuolemansairas.
Olen mielestäni melko suvaitsevainen enkä tuomitse ihmisiä esimerkiksi iän, sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen, terveydentilan, ulkonäön, varallisuuden tai muun sellaisen vuoksi. Minusta jokainen saa olla sellainen kuin haluaa jos ei riko lakia eikä vahingoita itseään tai muita teoillaan.
Taidan olla mestari siinä, että saan ihmiset ärsyyntymään ja provosoitumaan ilman, että se on ollut tarkoitus.
Olen hyvä kaivamaan nenää tyylikkäästi eri tilanteissa.. Siis poikkeuksellisen taitava. Valmistelen valokuvateosta Tuhat tapaa kaivaa nenää.
Olla huonona esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole lahjakkaita. Se nyt vaan ei mene niin.
En ymmärrä tuota kommenttia. Joku voi työskennellä vaikka insinöörinä, mutta olla erittäin hyvä piirtäjä. Ja se piirtäjyys lasketaan siinä lahjakkuudeksi, vaikka hän ei olekaan ammattitaiteilija.
No mun mielestä sekin et on insinööri voi merkitä lahjakkuutta teknistä lahjakkuutta. Ja todellakin kaikki on hyviä jossain, mutta kaikki eivät ole löytäneet sitä missä pärjäävät hyvin.
Pystyn syömään isoja määriä esimakeaa, eikä tule pahaolo. Kaikessa muussa olen keskivertoa huonompi tai keskinkertainen. Jippii
Vierailija kirjoitti:
Olen taitava itsepetoksessa koska olen kuvitellut itsestäni asioita joissa olen hyvä, ja oikeasti on paljastunut että olen aivan surkea.
Olen siis huijannut itseäni että kestäisin todellisuuden paremmin.
Siitä kun vapautuu, mitään ei jää jäljelle, pelkkä tyhjyys koska tajuaa että on täys nolla.Näen aika hyvin, tai kuvittelen näkeväni, millaisen ihmisen kanssa olen tekemisissä. Auttaa ainakin ystävien valitsemisessa. Saatan kuvitella tämänkin, enkä minä oikeasti näe toisten sisimpään.
Hyvin sanoitettu. Samaistun. Olen kuvitellut olevani hyvä tai ok jossain. Kunnes paljastuu, että olenkin ihan huono. Tai että kaikilla on vähintään sama taito. Masentavaa.
Mulla on hyvät unenlahjat: pystyn nukkumaan vaikka vuorokauden putkeen, heräämättä. 😊 Pystyn nukahtamaan ajasta ja paikasta riippumatta. Missä vaan, milloin vaan. 😊👍
Minulla on taito ärsyttää ihmisiä pelkällä olemassaolollani vaikka en tekisi tai sanoisi mitään. Minä seison ihan hiljaa tekemättä mitään, mutta kuitenkin minulle ihan tuntemattomat ihmiset saattavat karjaista minulle, että "Mitä sinä siinä seisot minun tielläni senkin hullu joka et mistään mitään ymmärrä". Enkä todellakaan ole ihmisen tiellä vaan mahtuu menemään ohitseni ihan hyvin.
Olen supersuoriutuja:
Hoidan lähes yksin monisataneliöisen talon, jossa iso puutarha, minulla on monnnta lasta, työ ja vielä pidän itseni hoikkana. Moni ei jaksaisi hoitaa yksin edes sitä taloa.
Joskus ihmettelen uusia äitejä, joilla yksi lapsi ja pieni kerrostaloasunto ja ovat niiiiin uupuneita.
Olen hyvä eläinten kanssa. Luon yhteyden eläimiin nopeasti ja helposti ja jos haluan bongata vaikkapa jotain harvinaisempia eläimiä, sekin yleensä onnistuu jostain syystä helpommin kuin muilla.
Osaan suhtautua kaikkiin ihmisiin tasapuolisesti. Olen nimittäin pahasti kasvosokea enkä erota ihmisiä toisistaan.
Osaan myös ylisuoriutua tiukoissa tilanteissa. Olen nimittäin äärimmäisen laiska ja vain pakkotilanteessa saan itseni todella yrittämään täysillä. Tästä oli paljon hyötyä esimerkiksi ylioppilaskirjoituksissa.
Pystyn lisäksi lukemaan erittäin nopeasti. Kun olin nuori, äitini valitti ettei ole kirjojen arvostamista hotkia niitä sellaista vauhtia kuin tykkäsin.
Huumori. Saan kenet tahansa nauramaan.
Kaunis käsiala, jota on usein kehuttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen lahjakas olemaan keskinkertainen, aina puuttuu se viimeinen silaus, että jostain tulisi jotain parempaa.
Jep. On tässä se hyvä puoli, että on aika pienellä vaivalla keskinkertainen lähes missä vain. Mutta mitään ei osaa kunnolla edes suurella vaivalla.
Osaan tehdä hyvää kotiruokaa edullisesti.