Kaikki ovat jossain lahjakkaita. Mikä on sinun lahjasi?
Onko sinulla vaikka ylitaipuvat nivelet? Mitä tahansa saa sanoa.
Kommentit (403)
Viinan juonti ja huumeiden käyttö.
Kusipäisyys.
Moottoriturpa, kun sille päälle tulen.
Kateellisuus kaikille kaikesta.
Vihastuminen silloin kun kohtaan epäoikeudenmukaisuutta
Sinnikäs ja sitkeä jankuttaminen, mikäli minun ajatuksiani ei osteta.
Taitava kiertämään typerät kysymykset, samaan tapaan kuin poliitikot.
Vastaan eri kysymykseen kuin mitä kysyttiin, harhautan ja alan puhua toista asiaa, koska se ainakin jotenkin vähän liippaa alkuperäisen kysymyksen liepeille.
Olen varma voittaja, oli kyse mistä vain.
Hyvä nukkumaan.
Olen äärimmäisen taitava vittuilemaan läheisilleni.
Iso kulli niin miesten kun naisten käyttöön
Osaan lukea 1500- ja 1600-luvun espanjalaisia käsialoja.
Vierailija kirjoitti:
Kielten oppiminen on ollut minulle aina helppoa. Opiskelen tällä hetkellä Duolingolla Latinaa, Espanjaa, Kiinaa ja kertailen Saksaa. Yllättävän hyvin voi oppia kielen tuollaisella sovelluksella. Kesälomat yleensä kuluvat siihen, että istun varjossa Duolingoa pelaten. En tiedä, onko näistä kielistä tulevaisuudessa mitään hyötyä minulle, mutta on kivaa oppia jotain uutta.
Kielten oppiminen on sinulle helppoa etkä siltikään osaa edes suomea 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
On mulla yliliikkuvat nivelet, mutta lahja se ei ole. Päinvastoin haittaa elämää tosi paljon.
Itse en ole lahjakas missään, koko kouluaikanakin todistuksessa pääasiassa vain seiskoja ja kaseja...
Olen matemaattisesti lahjakas.
t. mies
Erinomainen värimuisti. Missä siitä olisi hyötyä?
Olen musikaalinen ja olen hyvin positiivinen. Olen myös taitava kirjoittaja ja saan ajatukseni paperille paremmin kuin ääneen. Ilmaisen itseäni parhaiten tuollain. Osaan myös tanssia ja rytmi veressä jo lapsesta vedin synttärikemuillani kaikki lapsista mummoikäisiin asti mukaan piirileikkeihin.
Ei tämä mitään lahjakkuutta ole, mutta minulla on ilmeisesti tosi hyvä näkö. Eihän sitä itse huomaa, mutta koko ikäni ihmiset on hämmästelleet kun näen lukea kylttejä ja kaikenlaisia pieniä yksityiskohtia niin kaukaa.
Oon myös hyvä esittämään että asiani on paremmin hallinnassa kuin oikeasti on. Osaan tehdä tosi tehokkaita pikasiivouksia jos joku on tulossa käymään ja lähden joka paikkaan kauhealla häsläyksellä myöhässä, mutta jotenkin yleensä silti ehdin paikalle suht ajoissa.
Kielet, opin niitä helposti ja erilaiset aksentit tarttuvat vaivatta myös.
Plussaa: olen vaatimaton ja tyytyväinen elämääni, siksi olen hyvin harvoin kateellinen kelleen.
Iso nega: muistan valitettavasti tapahtumat, tilanteert ja kunkin "läheisen" ja esim. työkaverien sanomiset hyvin tarkkaan. Siitä on pelkkää haittaa, varsinkin kun en ole lainkaan sanavalmis enkä siis ole ikinä pystynyt vastaamaan mitään mojovaa. Haluaisin mieluusti unohtaa menneet.
Olen hyvä siinä, että olen huono kaikessa.
Tulen kaikkien kanssa toimeen tilanteessa kuin tilanteessa. Viihdyn todella hyvin yksin, mutta esimerkiksi töissä kahvipöydässä keksin aina jonkun puheenaiheen. Kaupassakin voin alkaa puhua tuntemattomalle mistä vaan, jos vain sattuu huvittamaan.