AstraZeneca plus Pfizer - virallinen tuplarokotettujen ketju
Laitetaan vielä että OFFICIAL.
Olen nyt virallisesti saanut kaksi rokotusannosta: Ensimmäinen annos AstraZenecaa, toinen Pfizer & BionTech.
Koska sain toisen rokotteen tänään, ei oireita vielä ole mitään. Tässä ketjussa keskustellaan sekarokotettujen tilasta, eli kaikki jotka ovat saaneet ja saavat kahta eri rokotetta, tänne keskustelemaan hyvässä hengessä ja vaihtamaan kokemuksia!
Kommentit (182)
Sain 2. Rokotukseksi Pfizerin, 1. Rokotus oli astra. Ei tullut mitään oireita. Olin hämmästynyt.
Astrasta tuli lievä kuume, 2. Rokotuksesta Pfizer ei siis mitään oireita.... Hyvin meni.
Täällä molemmat saatu nyt. Eka piikki az, toka Modernaa noin 2 viikkoa sitten. Modernasta turposi käsi ja kainalo, netissä olikin, että imusolmukkeiden turpoaminen naisilla on yleistä. Vähän huono olo, mutta yleisesti paljon helpompi kuin Az jälkeen, josta tuli ihan kamala olo!!
Eka piikki az ja lyhytaikainen, mutta kova kuume joka kesti vuorokauden. Oireet tuli n. 12 h rokotuksen jälkeen. Lisäksi järkyttävän kipeä koko käsivarsi.
Eilen sain Pfizerin, siitä nyt 1,5 vuorokautta ja luulen, että selvisin ilman mitään sivuoireita, edes käsivarsi ei ole kipeä (vain pistokohta hieman tuntuu).
Eka Astra. Päänsärkyä pari päivää. 2.Pfizer. Nukuin 20 tuntia melkein putkeen.
AZ:n rokotteesta (ainoa tähän mennessä) tuli korkea kuume mutta samalla parani toinen vuosia jatkuvasti kiusannut vaiva jonka tämän takia arvelen nyt johtuneen tulehduksesta. Tosin tulehdusarvot eivät koskaan olleet koholla eikä mikään viitannut tulehdukseen.
Astraa pari kuukautta sitten, tänä aamuna Pfizeria. Astrasta tuli vilunväristyksiä, pääkipua, pahoinvointia ja pitkään vaivannutta käsikipua. Pfizerin jälkioireista ei vielä havaintoa.
Vierailija kirjoitti:
Astraa pari kuukautta sitten, tänä aamuna Pfizeria. Astrasta tuli vilunväristyksiä, pääkipua, pahoinvointia ja pitkään vaivannutta käsikipua. Pfizerin jälkioireista ei vielä havaintoa.
Onko nyt jo tullut oireita?
1. AZ 2. Pfifer. AZ: sta päänsärky, Pfizerista ei mitään.
Paljonko ns. Tupla rokotettuja on Suomessa?
Pysyykö magneetti rokotuskohdassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoa, mutta alle 65 vuotiaita az:lla rokotettuja on jotain 100 000- 200 000, eli aika monelle annetaan tämä sekoitus.
Eilen sain annoksen Pfizeria. Astrasta tuli 3 vrk korkea kuume 39-40° ja olin ihan sekaisin. Nyt oireet alkoivat hitaammin, ensioireina närästystä, pahoinvointia, päänsärkyä. Sain rokotuksen keskipäivällä. Aamuyöllä nousi kuume ja jalkoja alkoi särkeä niin kovaa, etten voinut nukkua. En pystynyt mittaamaan kuumetta, koska en päässyt ylös etsimään mittaria. Nyt aamulla sain kovan hikoilupuuskan, kuume on laskenut. Edelleen pahoinvointia, päänsärkyä, jalkasärkyä, huimausta ja lisäksi rokotuskäsi on kipeämpi kuin Astran jälkeen. Yritän saada panadolia pysymään sisällä, kuume noussee kohta takaisin.
Ihmettelen ylipäätään ihmisten intoa ottaa koronarokote.....
Vierailija kirjoitti:
"Suomessa on tällä hetkellä noin 100 000 henkilöä saanut ensimmäisenä rokoteannoksena AstraZenecan rokotteen ja toisena annoksena mRNA-rokotteen."
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/100-000-suomalaista-voi-huokaista-he…
Vierailija kirjoitti:
11. 6. 674 505
Vierailija kirjoitti:
Sain 2. Rokotukseksi Pfizerin, 1. Rokotus oli astra. Ei tullut mitään oireita. Olin hämmästynyt.
Astrasta tuli lievä kuume, 2. Rokotuksesta Pfizer ei siis mitään oireita.... Hyvin meni.
Minua väsytti tavallista enemmän molempien rokotteiden jälkeen. 10 tunnin yöunet kannattaa varata kalenteriin rokotuspäiväksi ja sitä seuraavaksi päiväksi. Tutuilla sama juttu.
Asun paikkakunnalla, jossa päästiin nopeasti rokottamaan kakkosriskiryhmääkin. Täällä ei ole väestö yhtä ikääntynyttä kuin paikkakunnilla, joilla tullaan rokotuksissa jäljessä.
Astra maaliskuussa: kuumetta 39-40 astetta 1,5 vuorokautta, järkyttävät lihaskivut. Lämpöilyä kesti kokonaisuudessaan viikon verran. Verikokeissa ja koronatestissä kävin mutta kaikki kunnossa
Pfizer torstaina: rokotuskohta kipeämpi kuin Astrassa. Perjantaina hieman lämpöä ja olin tosi väsynyt. Nyt lauantaina ei mitään oireita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/vaxzevria-pr…
Vaxzevria injektioneste, suspensio COVID-19-rokote (ChAdOx1-S [rekombinantti])
"Tämä valmiste sisältää muuntogeenisiä organismeja (GMO)."
"6.1 Apuaineet L-histidiini L-histidiinihydrokloridimonohydraatti Magnesiumkloridiheksahydraatti Polysorbaatti 80 (E433) Etanoli Sakkaroosi Natriumkloridi Dinatriumedetaatti (dihydraatti) Injektionesteisiin käytettävä vesi"
So? Nuohan poistuvat elimistöstä hien ja ulosteiden mukana.
Linkitätkö tähän tutkimuksen jossa todetaan niin. Olikos se niin että rokotteessa olevasta alumiinistakaan ei tiedetä mihin se menee. Tiedetään ainoastaan että 24 tuntiin sitä EI erity virtsaan.
Tuo tieto koskee ihan kaikkia rokotteita. Mistä ajoista lähtien pitäisi linkittää, että olisit tyytyväinen? Tyydytkö esimerkiksi kirjasta referoituun tekstiin lähteenä?
Otettu on.