AstraZeneca plus Pfizer - virallinen tuplarokotettujen ketju
Laitetaan vielä että OFFICIAL.
Olen nyt virallisesti saanut kaksi rokotusannosta: Ensimmäinen annos AstraZenecaa, toinen Pfizer & BionTech.
Koska sain toisen rokotteen tänään, ei oireita vielä ole mitään. Tässä ketjussa keskustellaan sekarokotettujen tilasta, eli kaikki jotka ovat saaneet ja saavat kahta eri rokotetta, tänne keskustelemaan hyvässä hengessä ja vaihtamaan kokemuksia!
Kommentit (182)
Pfizerin piikistä nyt 6 tuntia ja toistaiseksi kaikki hyvin, mutta Astra zenecan jälkeen oireet iskivät noin 12h rokotuksesta. Siis, "mielenkiinnolla" nyt odottelen mitä tulossa.
Astra zenecasta nousi yli 39 kuume joka kesti yön ja seuraavana päivänä kuumetta lievemmin. Eli vuorokauden kesti kuume ja ehkä siitä vuorokauden oli vetämätön olo. Ja komea käsivarren kipu.
Olen 1. riskiryhmää syövän takia, sain Modernaa kakkosrokotteena. Seuraavana päivänä oli käsivarsi todella kipeä, vilutti melkein horkassa, hiukan lämpöä. Pari tuntia peiton alla niin meni ohi. Käsi oli jonkun päivä arka.
Miehellä molemmat. Ei mitään oireita, 2. sai perjantaina.
https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-ep…
Comirnaty injektiokonsentraatti, dispersiota varten COVID-19-mRNA-rokote (nukleosidimuokattu)
"Biologisten lääkevalmisteiden jäljitettävyyden parantamiseksi on annetun valmisteen nimi ja eränumero dokumentoitava selkeästi"
https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/vaxzevria-pr…
Vaxzevria injektioneste, suspensio COVID-19-rokote (ChAdOx1-S [rekombinantti])
"Tämä valmiste sisältää muuntogeenisiä organismeja (GMO)."
"Genotoksisuus- tai karsinogeenisuustutkimuksia ei ole tehty. Rokotteen komponenttien ei odoteta olevan genotoksisia."
Vierailija kirjoitti:
"6.1 Apuaineet L-histidiini L-histidiinihydrokloridimonohydraatti Magnesiumkloridiheksahydraatti Polysorbaatti 80 (E433) Etanoli Sakkaroosi Natriumkloridi Dinatriumedetaatti (dihydraatti) Injektionesteisiin käytettävä vesi"
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on ollut ihmisiä, jotka ovat vielä harkinneet uskaltavatko kakkospiikille: mitä teille kuuluu, uskalsitteko ottaa Pfizerin?
Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"6.1 Apuaineet L-histidiini L-histidiinihydrokloridimonohydraatti Magnesiumkloridiheksahydraatti Polysorbaatti 80 (E433) Etanoli Sakkaroosi Natriumkloridi Dinatriumedetaatti (dihydraatti) Injektionesteisiin käytettävä vesi"
So? Nuohan poistuvat elimistöstä hien ja ulosteiden mukana.
Täällä myös Az+Pf ja hyvin menee. Astrasta tuli lieviä "perusoireita" mutta ei kuumetta. Pfizerista oli käsi kipeä pari päivää ja vähän väsytti päivän. Ei muuta. Olen 48v ja kuulun riskiryhmään. Onkos täällä tietoa koska Englannissa tehty tutkimus rokotteiden sekoittamisesta tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitätkö tähän tutkimuksen jossa todetaan niin. Olikos se niin että rokotteessa olevasta alumiinistakaan ei tiedetä mihin se menee. Tiedetään ainoastaan että 24 tuntiin sitä EI erity virtsaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös Az+Pf ja hyvin menee. Astrasta tuli lieviä "perusoireita" mutta ei kuumetta. Pfizerista oli käsi kipeä pari päivää ja vähän väsytti päivän. Ei muuta. Olen 48v ja kuulun riskiryhmään. Onkos täällä tietoa koska Englannissa tehty tutkimus rokotteiden sekoittamisesta tulee?
Tässä kuussa tai viimeistään ens kuussa pitäs tulla niitä tietoja... Espanjastahan tuli jo tutkimustulokset tästä yhdistelmästä, mutta se ei ole vielä virallista tieteellistä tietoa, koska vertistutkimus puuttuu. Espanjan vasta-ainetestien mukaan AZ+Pfizer antaa erittäin voimakkaan suojan koronaa vastaan.
Mitäs jos ottaa Astra Zenecan + Pfizerin + Sputnikin + Kiinan rokotteen? Onko kukaan testannu? Näin tulee aivan varmasti huikeita tuloksia ja uskomattoman hyviä ihmisiä. Eikö THL vielä ole tajunnut testata tätä suomalaisilla?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä me! :-)
Todellakin hyvä me! Toiset uskaltaa ottaa vaan yhtä rokotetta, me ollaan saatu kahta laatua, ollaan kulmakunnan kovimpia gimmoja ja kundeja <3 Ja ollaan saatu paljon parempi suoja kuin muut! *high five*
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ottaa Astra Zenecan + Pfizerin + Sputnikin + Kiinan rokotteen? Onko kukaan testannu? Näin tulee aivan varmasti huikeita tuloksia ja uskomattoman hyviä ihmisiä. Eikö THL vielä ole tajunnut testata tätä suomalaisilla?
Ehtivät vielä kunhan saavat sitä sputnikkia tänne ja testaavat tietenkin vastasyntyneillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä me! :-)
Todellakin hyvä me! Toiset uskaltaa ottaa vaan yhtä rokotetta, me ollaan saatu kahta laatua, ollaan kulmakunnan kovimpia gimmoja ja kundeja <3 Ja ollaan saatu paljon parempi suoja kuin muut! *high five*
Tää! Odottelen jotain kunniakirjaa tai kutsua Linnan juhliin, mutta toki pienempikin maininta riittäisi. Kunhan nyt jotain! Tuntuu hyvältä olla osa tätä jengiä. Kiitos!!
Astrasta tuli 24 h kuluttua kohtuu krapulainen olo. Ei paha mut hieman kuvotti ja lämpöilin.
Pfizeristä tuli kipeä käsivarsi ja nyt muutaman päivän jälkeen vielä kainalo (imusolmuke) kipeä. Ei paha ollenkaan.
45v ja syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain Astrasta voimakkaat oireet, kova kuume, päänsärky, voimattomuus, etova oli ja ripuli, muut oireet hävisivät 2 vrk:n jälkeen mutta ripulia kesti pidempään.
Eilen sain Pfizerin ja nousi kova kuume ja päänsärky sekä huimaus, illalla lisäksi huono olo mutta tänään olo on hyvä. Jos oireet oli tässä niin helpolla pääsin.
Minkä ikäinen olet joka sait nuo oireet? Mittasitko kuumeet? Itse sain astrasta 39 asteen kuumeen, Pfizeristä 37,9 asteen kuumeen. Molemmista lihaskivut, astrasta lisäksi kova migreenipäänsärky ja huimaus sekä muutaman päivän vesiripuli, Pfizeristä taas hieman lihaskipuja ja kova kipu käteen joka oli rokotettu sekä yleinen flunssainen, kuumeinen olo. Naisille ja etenkin nuorille tulee helpommin näitä oireita. Itsekin koen päässeeni helpolla.
Olen 46-vuotias. Astrassa tosiaan yli 39 asteen kuume, Pfizerissa kuumepiikkejä, en mitannut mutta selvästi nousi ja laski nopeassa tahdissa. Söin runsaasti särkylääkettä, kun pelkäsin yhtä pahoja oireita kuin Astrassa mutta lievempiä ovat olleet. Edelleen yököttävä olo, huimaus, lievää päänsärkyä ja väsymystä mutta ei kovia lihaskipuja eikä kipeää kättä! Pelkäsin pahempaa mutta turhaan. Astrassa oli varmaan mukana omaa pelkoa, kun kukaan ei ollut saanut mitään oireita lähipiiristä ja itse vedin koko oirerepertuaarin läpi. Harmi kun en silloin älynnyt katsoa täältä vertaistukea!
Olen saman ikäinen ja olen siis tuo joka kysyi ikääsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkitätkö tähän tutkimuksen jossa todetaan niin. Olikos se niin että rokotteessa olevasta alumiinistakaan ei tiedetä mihin se menee. Tiedetään ainoastaan että 24 tuntiin sitä EI erity virtsaan.
Kaikissa lääkeissä on apuaineita, myös lääkkeissä jotka annetaan pistoksina.
Joskus juuri nuo apuaineet aiheuttavat jonkin oireen, ei itse lääke
Siis myös rokotteissa on apuaineta.
Uskalsin ottaa. Viime keskiviikkona sain Pfizerin piikin. Oireet oli kutakuinkin samat kuin Astrasta: kohtalaista päänsärkyä ja tunne, että olen tulossa kipeäksi. Nämäkin lievät oireet olivat ohi vuorokauden päästä rokotuksesta.