G: Mikä on surkein saamasi lahja?
Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.
Kommentit (925)
Varmaan vihreät kuulat synttärilahjaksi. Vielä niin klisee pska lahja,
Sain siskoltani joululahjaksi nipun kaljatuopinalusia. Olen raitistunut alkoholisti.
.
.
Älkääkä vaan sanoko, että niitä voi käyttää vesilasin(kin) alla...
Akneihonhoitotuotteet, joita olen jo kokeillut ja todennut toimimattomiksi, ja sitten toinen vielä muistuttaa ettei näe minusta muuta kuin aknen :(
Nenäkarvatrimmeri. Saan harvoin lahjoja, ei miehen kanssa laiteta lahjoja toisillemme. Paitsi minä nyt aina jotain pientä kumminkin paketoin kun en malta olla antamatta lahjoja
Villainen liivi kirpputorilta. Antaja oli äitini joka tiesi villa-allergiastani.
Paketti haudutetavaa teetä, jonka päiväys oli mennyt vanhaksi kaksi vuotta sitten.
Joululahjaksi mieheltä saatu leikkausveitsi-setti, jota hän itse kuitenkin enimmäkseen käyttää. Itse käytän niistä ainoastaan leipäveistä, en muita. Ne on liian erikoisia ja teräviä. Muutekin mies antaa lahjoja, joista se itse hyötyy eniten.
Sain syntymäpäivälahjaksi dildon.
Ohut, lyhyt ja vieläpä sileäpintainen. Ei mitään tuntumaa. Aivan turha vehje.
Uskokaa tai älkää mutta minä en ole varmaan koskaan saanut minun mielestäni huonoa lahjaa. Tai no, lapsena en tykännyt vaatelahjoista mutta näin vuosia myöhemmin ajateltuna niistä oli erittäin paljon hyötyä.
Vanhemmiltani häälahjaksi vaateprässin saatesanoilla että sillä on MINUN kätevä silittää mieheni paidat! Sain siis lahjaksi "työtä" ;-)
Yhtään ukon paitaa en ole silittänyt ennen häitä enkä sen jälkeen.
Komeron perälle jäi tuo kätevä kodinkone, kun kukaan ei sitä tykännyt käyttää.
Ei sinänsä surkea mutta erikoinen. Sain miehen mummulta miesten aamutossut kokoa 43 ja mun koko on 38.
Tämä lahja ei niinkään ole surkea vaan hämmentävä mutta vastaus on kirja "Pojat - käsikirja kiinnostuneille" syntymäpäivälahjaksi kun olin teini. Minä olin lahjasta aika ihmeissäni, sillä olin itsekin poika. Kirjan antanut täti taisi huomata ihmetykseni koska hän sanoi kuuluvalla äänellä, että "No, sinähän olet kiinnostunut pojista koska olet homo". Totuus oli, että en ollut tai ole sitä vieläkään. Muistan hyvin tilanteen kuinka hämmentynyt olin ja kuinka siinä vieressä olleiden perheenjäsenten ja vieraiden keskuuteen levisi jotenkin kiusaantunut olo kun he kuulivat tädin kommentin ja näkivät lahjan. Tilanteen kruunasi vielä erään lapsivieraan ihmettelevä kysymys, että mikä on homo mihin täti kommentoi kuuluvalla äänellä, että homo on poika joka tykkää pojista.
Täti tiedettiin ennestäänkin vähän erikoiseksi. En tiedä, että mitä kaikkea vanhemmat tädin kanssa puhuivat ja miten tämä tilanne asiaan vaikutti mutta emme enää olleet läheskään niin paljon tekemisissä hänen kanssaan kuin ennen sitä. Sitä en tiedä, mistä täti oli saanut käsityksrn, että olen homo.
Vuohi nimissäni.
Voi kun olisikin pilaa mutta ei, eräs ystäväni muutama vuosi sitten antoi minulle joululahjaksi vuohen nimissäni johonkin kehitysmaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vuohi nimissäni.
Voi kun olisikin pilaa mutta ei, eräs ystäväni muutama vuosi sitten antoi minulle joululahjaksi vuohen nimissäni johonkin kehitysmaahan.
Ihan paras lahja. Aikuiset eivät tarvitse joululahjoja. En halua kotiini mitään sellaista tavaraa, jota en ole itse valinnut. Joten mieluiten lahja hyväntekeväisyyteen.
Saatiin tutuilta häälahjaksi posliininen vessaharjasetti. Vieläkin ihmettelen että oliko se kettuilua 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuohi nimissäni.
Ihan paras lahja. Aikuiset eivät tarvitse joululahjoja. En halua kotiini mitään sellaista tavaraa, jota en ole itse valinnut. Joten mieluiten lahja hyväntekeväisyyteen.
Tässä tärkeintä on sinä. Sinä et saanut vuohta. Saaja ei tykännyt.
En minäkään tykännyt.
Jos minä annan lahjan, annan sen tietylle henkilölle. Otan selvää mistä hän tykkää .
Hyväntekeväisyys lahjan saajan kannalta on, kuin mä tiedän tykkäät suklaasta ja annoin sen naapurille . Hyvää synttäriä !
Anna sinä rahaa hyväntekeväisyyteen, älä anna minun lahjaani.
Lahjan idea on ilahduttaa saajaa, ei antajaa.
Varmaan joku piukka pipo. Käytin kerran pari, jonka jälkeen hylkäsin kaapin perälle.
Muumimuki. Kerään sitä piirrettyä sarjaa. Sai animaatiomukin joka on harvinaisen ruma.