AstraZeneca plus Pfizer - virallinen tuplarokotettujen ketju
Laitetaan vielä että OFFICIAL.
Olen nyt virallisesti saanut kaksi rokotusannosta: Ensimmäinen annos AstraZenecaa, toinen Pfizer & BionTech.
Koska sain toisen rokotteen tänään, ei oireita vielä ole mitään. Tässä ketjussa keskustellaan sekarokotettujen tilasta, eli kaikki jotka ovat saaneet ja saavat kahta eri rokotetta, tänne keskustelemaan hyvässä hengessä ja vaihtamaan kokemuksia!
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: tunnetteko ketään koronaan sairastunutta, jotka ovat saaneet az-phizer-kombon? Itse tunnen pari, jotka sai koronan parin faiserin jälkeen, mutta vaikka olen itse ollut pahastikin altistunut koronaa sairastavalle, ei ole tullut yhtään oiretta.
Tämä yhdistelmähän vaikuttaa ilmeisesti t-solujen vasteeseeb tehokkaammin, niin ei sairastu. Oman kokemuksen mukaan on myös näin.
Tunnen yhden, joka sai oireisen koronan kahden pfizerin jälkeen. Itse olen altistunut myös voimakkaasti eikä ole korona tarttunut. Mulla az+pfizer.
Ihan uteliaisuudesta: tunnetteko ketään koronaan sairastunutta, jotka ovat saaneet az-phizer-kombon? Itse tunnen pari, jotka sai koronan parin faiserin jälkeen, mutta vaikka olen itse ollut pahastikin altistunut koronaa sairastavalle, ei ole tullut yhtään oiretta.
Tämä yhdistelmähän vaikuttaa ilmeisesti t-solujen vasteeseeb tehokkaammin, niin ei sairastu. Oman kokemuksen mukaan on myös näin.