Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AstraZeneca plus Pfizer - virallinen tuplarokotettujen ketju

Vierailija
04.05.2021 |

Laitetaan vielä että OFFICIAL.

Olen nyt virallisesti saanut kaksi rokotusannosta: Ensimmäinen annos AstraZenecaa, toinen Pfizer & BionTech.

Koska sain toisen rokotteen tänään, ei oireita vielä ole mitään. Tässä ketjussa keskustellaan sekarokotettujen tilasta, eli kaikki jotka ovat saaneet ja saavat kahta eri rokotetta, tänne keskustelemaan hyvässä hengessä ja vaihtamaan kokemuksia!

Kommentit (182)

Vierailija
61/182 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään laitettu Astran jälkeen kakkospiikiksi Modernaa? Itse haluaisin Pfizerin, kun sitä tutkittu Astraan yhdistettynä. Ei saa varmaan valita kumpaa laitetaan?

Vierailija
62/182 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään laitettu Astran jälkeen kakkospiikiksi Modernaa? Itse haluaisin Pfizerin, kun sitä tutkittu Astraan yhdistettynä. Ei saa varmaan valita kumpaa laitetaan?

Modernahan on myös Mrna-rokote, että helposti pääteltävissä että voi tulla AZ:n lisäksi yhtä hyvä tulos kuin Comirnatylla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/182 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Mutta kai Modernalla ja Comirnatyllä on jotain eroa...?

Vierailija
64/182 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on saanut AZ-Pfizer-sekoituksen ja piikkien välissä oli vain jotain yhdeksän viikkoa. Hän tuli todella kipeäksi Astran rokotteesta, mutta Pfizerista ei mitään. Sen saamisesta on nyt pari viikkoa aikaa. Itse sain Astran rokotteen muutamaa päivää ennen kuin mun mies, mutta kakkospiikin saan vasta ensi viikolla. Ihan lievät oireet sain ensimmäisestä rokotteesta, toivottavasti toisen kanssa sujuu yhtä hyvin.

Vierailija
65/182 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään vielä sekarokotettu?

Minut on. Seuraavana päivänä lihaskipuja mutta mitään sen kummempaa ei tapahtunut.

Vierailija
66/182 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan, itsellä sama parin viikon päästä edessä.

Vierailija
67/182 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan, itsellä sama parin viikon päästä edessä.

Älä suotta pelkää. Muista, että PB:n vasta-ainetasojen huippuun kohoamisessa menee kolme viikkoa eli ennen sitä ei kannata älyttömiä riskejä ottaa.

Vierailija
68/182 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Astra Zenegan rokotteen maaliskuussa, ja maanantaina toisen rokotteen Pfizer-Biontechillä. AZ-rokotteen jälkeen nousi kuume ja jouduin olemaan töistäkin pois kaksi päivää. PB:n jälkeen oli hieman kipeä olo ja lihassärkyä mutta ei kuumetta. Olen erittäin iloinen että nyt on kaksi rokotetta saatu. Sote-alalla työskentelen.

Kansallinen rokotustodistus näkyy jo Kannassa, ja odottelen eurooppalaista todistusta.

Vierailija
69/182 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain Astra Zenegan rokotteen maaliskuussa, ja maanantaina toisen rokotteen Pfizer-Biontechillä. AZ-rokotteen jälkeen nousi kuume ja jouduin olemaan töistäkin pois kaksi päivää. PB:n jälkeen oli hieman kipeä olo ja lihassärkyä mutta ei kuumetta. Olen erittäin iloinen että nyt on kaksi rokotetta saatu. Sote-alalla työskentelen.

Kansallinen rokotustodistus näkyy jo Kannassa, ja odottelen eurooppalaista todistusta.

Ihan uteliaisuudesta, että minkä ikäinen olet joka sait Pfizeristä noin lievän rektion?

t. nelikymppinen joka sai astrasta kovat oireet sekä myös Pfizeristä kuumeen ja lihaskivut yms.

Vierailija
70/182 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut syöpä, AZ lisää syövän riskiä, kuulemma. Seuraava rokote on Pfizer. Minusta tuntuu että olen koekaniini. Työnantaja painosti rokotukseen, nyt jos saisin valita niin ehkä jättäisin koko rokotuksen väliin.

AZ lisää syövän riskiä? Missä tuollainen tutkimus on tehty? Linkki aiheesta kiitos. Sen verran erikoinen väite, jota en tosiaankaan ole kumoamassa kun en ole asiantuntija, että haluaisin lukea lisää. Pelkkiin huhuihin en usko.

Vierailija
71/182 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrasta kuume 39 astetta, kipee olo, kova väsymys. Kipeenä oloa kesti 3vuorokautta, mutta kuume helpotti toisen päivän jälkeen.

Pfizerista samanlainen 39 asteen kuume ja kipeä olo. Ja samalla tavalla lähti olo paranemaan vuorokauden kuumeilun jälkeen. Vähän väsymystä oli mutta 3 päivän jälkeen taas vedossa. Ei lihaskipuja eikä päänsärkyä. No käsivarsi oli vähän kipeä mutta siihen en kiinnittänyt sen enempää huomiota. Kainalossa imusolmukkeet kipeät pari päivää 2. piikin jälkeen.

Vierailija
72/182 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen opiskelija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut syöpä, AZ lisää syövän riskiä, kuulemma. Seuraava rokote on Pfizer. Minusta tuntuu että olen koekaniini. Työnantaja painosti rokotukseen, nyt jos saisin valita niin ehkä jättäisin koko rokotuksen väliin.

AZ lisää syövän riskiä? Missä tuollainen tutkimus on tehty? Linkki aiheesta kiitos. Sen verran erikoinen väite, jota en tosiaankaan ole kumoamassa kun en ole asiantuntija, että haluaisin lukea lisää. Pelkkiin huhuihin en usko.

Kyllähän ton tietää kaikki että rokotteet lisäävät all cause mortality parin vuoden ajan kun immuunijärjestelmä on heikentynyt (tilapäisesti).

(Ei sama)

Vierailija
73/182 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä "yhtä hyvää tulosta" odotatte mahdollisilta rokotteilta mitkä on ns.hätälailla laitettu myyntiin? vielä vaatimattomin testauksin?

Vierailija
74/182 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain helmikuussa astran ja nyt modernan. Molemmista tulin tosi kipeäksi (kuumetta, närästystä, lihaskipuja) ja Modernasta lisäksi jotain nokkosihottumaa pistokohtaan. Hengissä olen ja porskutan ja rokotuksesta aikaa 2 viikkoa. Tosiaan tympäisi aluksi tuo astra saada ja mietitytti tämä rokotteiden sekoittelu mutta toivottavasti tämä on positiivinen juttu loppujen lopuksi.

Vierailija
75/182 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää lukea näitä kommentteja... herran haltuun vaan

Vierailija
76/182 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v kirjoitti:

Astrasta kuume 39 astetta, kipee olo, kova väsymys. Kipeenä oloa kesti 3vuorokautta, mutta kuume helpotti toisen päivän jälkeen.

Pfizerista samanlainen 39 asteen kuume ja kipeä olo. Ja samalla tavalla lähti olo paranemaan vuorokauden kuumeilun jälkeen. Vähän väsymystä oli mutta 3 päivän jälkeen taas vedossa. Ei lihaskipuja eikä päänsärkyä. No käsivarsi oli vähän kipeä mutta siihen en kiinnittänyt sen enempää huomiota. Kainalossa imusolmukkeet kipeät pari päivää 2. piikin jälkeen.

Mulle Astrasta 39 asteen kuume, kova päänsärky, lihaskivut. Kesti yhden päivän, seuraavana päivänä täysin kunnossa muuten, mutta kolme päivää kesti vesiripuli.

Pfizeristä 38 asteen kuume, rokotettu käsi todella kipeä, lieviä lihaskipuja, todella kipeä olo. Kesti myös päivän, seuraavana päivänä täysin kunnossa.

Vierailija
77/182 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin vähän kakkosrokotteen aikaani kun pelottaa, Astran jälkeen olin tosi sairas.

Seuraavana Pfizerin rokote, sen varmistin samalla kun siirsin aikaa.

Vierailija
78/182 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan jättänyt piikit yhteen astraan?

Vierailija
79/182 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellen olen lukenut näitä kirjoituksia ja miettinyt, voiko tuo olla terveellistä.

Vierailija
80/182 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on käynyt mielessä monta epäilystä rokotteesta. Nykyisinhän sairaaloissa on 1 ja 2 piikin saaneita.