Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on surkein saamasi lahja?

Vierailija
04.05.2021 |

Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.

Kommentit (925)

Vierailija
581/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain siskoltani joululahjaksi nipun kaljatuopinalusia. Olen raitistunut alkoholisti.

.

.

Älkääkä vaan sanoko, että niitä voi käyttää vesilasin(kin) alla...

niitä voi käyttää vesilasin(kin) alla

Vierailija
582/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohi nimissäni.

Voi kun olisikin pilaa mutta ei, eräs ystäväni muutama vuosi sitten antoi minulle joululahjaksi vuohen nimissäni johonkin kehitysmaahan.

Ihan paras lahja. Aikuiset eivät tarvitse joululahjoja. En halua kotiini mitään sellaista tavaraa, jota en ole itse valinnut. Joten mieluiten lahja hyväntekeväisyyteen.

no, toivottavasti se vuohi ei mennyt aikuiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 10-vuotiaana isältäni lahjaksi Mestarit areenalla -tupla-CD:n. Itselleni ei Kirka, Hector, Pave Maijanen ja Pepe Willberg oikein siinä iässä lähteneet, eivätkä kyllä edelleenkään. Kiitti iskä!

Vierailija
584/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet paidat, yöpaidat, pikkuhousut ym. Pakkoko on tuommoisia ostaa, jos ei kokoa tiedä. Sitten kysellään, oliko hyvä.

ja sinä valehtelet, että oli hyvä ja sitten ihmettelet kun saat taas saman kokoisia

Vierailija
585/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku saattaa tunnistaa, mutta menköön. Mummoni osti lapsena minulle mitä kummallisempia lahjoja. Voiton kuitenkin vei joululahja, jonka sain jossain 12 ikäisenä. Olin lyhyt, pieni ja ja hoikka tyttö. Paketista paljastui myrkynvihreät sukkahousut puuvillaribbineuloksesta. Koko oli jotain yli 40 aikuisten asteikolla. Lapsena tietysti availin paketteja innoissani, mutta tämän kohdalla tuli itku. En enää muista, mihin sukkikset joutuivat, mutta (yllättäen) en käyttänyt niitä koskaan. Olikohan mummo joskus ostanut ne itselleen, ja sitten kun olivat jääneet käyttämättä, ajatteli niiden sopivan minulle jostain syystä?

Totta kai tunnistamme sinut! Olethan Riina-Susanne Juppolainen Helsingistä!  Tulit aikoinasi erittäin tunnetuksi, juuri noista maailman ensimmäisistä myrkynvihreistä puuvillaribbi-sukkahousuista.

Tästä tapauksestahan uutisoitiin Seurassa, Avussa, iltapäivälehdissä ja telkussa.

Apua! Katastrofi! Nyt paparazzit väijyy pensaissa kotini nurkilla.

Vierailija
586/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lahjapaperiin käärittyä tuikkua.

Vierailija
587/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 10-vuotiaana isältäni lahjaksi Mestarit areenalla -tupla-CD:n. Itselleni ei Kirka, Hector, Pave Maijanen ja Pepe Willberg oikein siinä iässä lähteneet, eivätkä kyllä edelleenkään. Kiitti iskä!

Mun mielestä ihana lahja !😍

Vierailija
588/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran joululahjaksi palovaroittimen. Tavallaan ajateltu lahja, kun ei juuri silloisessa asunnossa sellaista ollut, mutta toisaalta oli ostanut kaikkein halvimman mallin, joka alkoi huutamaan aina kun keitin makaroonia. Asuin sitäpaitsi kyseisessä kämpässä vain pari vuotta ja kaikissa seuraavissa asunnoissa on ollut varoittimet valmiina.

Vierailija
589/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkikselta saatu kanarian matka. Oli lupailtu että pääsen Thaimaaseen. Olin niin pettynyt etten lähtenyt reissuun ollenkaan.

Vierailija
590/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ex-tyttöystävältäni peeniksen kehittäjän,

en ymmärä miksi se semmosella mua lahjoi.

Lähti sittemmin, mustan miehen matkaan.

Vierailija
591/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko antoi lahjaksi sellaisen iltasanomien/iltalehden mukana tulleen futisliitteen.

Oli kääriny paperiin ihan! On se mukava mies

Vierailija
592/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaankin otteseen saanut sellaisen "kieliposkessa" kootun selviytymispaketin eli kaikenlaista krääsää. Ja saatteeksi selityksen siitä kuinka vaikea minulle on löytää  sopivaa lahjaa. No, olisivat antaneet kortin ja rahaa sitten.

Vierailija
593/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi leivänpaahtimet, kattilat ja sähköhammasharjat ovat jonkun mielestä huonoja lahjoja. Mielummin otan tuollaista käytännöllistä lahjaksi ja korut ja hajuvedet valitsen ja ostan sitten itse kun niitä on toiselle lähes mahdotonta ostaa mieleistä. En haluaisi kaappiin sellaista kosmetiikkaa jota en pysty käyttämään.

Vierailija
594/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummisedältä joululahjaksi saatu kiinalainen halpisrannekello, jossa oli jonkun firman logo tyyliin "Putkihuolto Oy". Kello oli myös valmiiksi rikki, eikä lähtenyt käyntiin edes uudella patterilla. Kylkiäisenä oli kesällä vanhaksi mennyt Pandan konvehtirasia. Annoin seuraavana vuonna kummatkin takaisin kummisedälleni uudelleenpaketoituna New Car Wunderbaumim kanssa, kun ostaa vanhoja luksusautoja joita remontoi tuhansilla euroilla ja myy tappiolla eteenpäin. En ole sen koommin lahjoja häneltä saanut tai antanut, itse asiassa en ole koko ukkoa nähnyt enää vuosiin, vaikka vanhempieni kanssa on yhä satunnaisesti tekemisissä.

Vierailija
595/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suukko. 

Mies vetosi siihen biisiin, "sinulla on syntymäpäivä mutta lahjaa ostanut en, suukko poskellesi olkoon sellainen."

Suutuin. 

Tämä vie ehdottomasti voiton! Ai kamala! Olisit antanut vastalahjaksi puolen vuoden selibaatin.

Aijaa vai näin kypsää parisuhdetta teillä... jos olisi antanut auton tai timanttisormuksen, niin olisitko antanut joka päivä puolen vuoden ajan?

Vierailija
596/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mietin etten ole saanut huonoa lahjaa, mutta sitten muistin miljonääri sukulaisteni antaneen minulle Tiimarin 5mk seinäkellon ylioppilaslahjaksi.

Olisin mielummin ollut ilman koko lahjaa

Vierailija
597/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööriksi valmistumislahjaksi sain halpismakuupussin...

Vierailija
598/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen maljakko äidiltä, itse korosti että on vähän rikki.

Luettuja kirjoja eli käytännössä ostajan lempikirjat jotka lukee ennen antamista, eikä todellakaan mun lempikirjoja.

Astioita joita ei voi pestä koneessa, pyörivät sitten pöydillä pesua odottaessa. Eipä tule juuri käytettyä kun on aina säätöä sen pesun kanssa.

Valittujen palojen ilmaiskirjoja.

Samoja koristeita monena jouluna peräkkäin.

Nyt pyydän joululahjaksi pelkkää syömistä niin ei tule säilytysongelmia.

Vierailija
599/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäinen maljakko äidiltä, itse korosti että on vähän rikki.

Luettuja kirjoja eli käytännössä ostajan lempikirjat jotka lukee ennen antamista, eikä todellakaan mun lempikirjoja.

Astioita joita ei voi pestä koneessa, pyörivät sitten pöydillä pesua odottaessa. Eipä tule juuri käytettyä kun on aina säätöä sen pesun kanssa.

Valittujen palojen ilmaiskirjoja.

Samoja koristeita monena jouluna peräkkäin.

Nyt pyydän joululahjaksi pelkkää syömistä niin ei tule säilytysongelmia.

Ja saat sellaisia ruokia, joita et pysty syömään... huoh. Pyytäisit rahana.

Vierailija
600/925 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätti-iso taulu kummilapsesta, noin 50x70 kokoinen kehystetty taulu. On varmaan maksanut paljon, kun kuvaamossa otettu kuva, teetetty noin isona ja vielä kehystetty, mutta kun omista lapsistakaan ei yhtä isoja tauluja ole seinillä niin tuntuisi oudolta laittaa kummilapsen jättikuva paraatipaikalle olohuoneeseen.. En tiedä mihin sen laitan, noloa olla laittamatta mihinkään mutta en haluaisi kyllä noin isoa seinälleni. Rakastan kyllä kummilapsiani, mutta pienempi kehystetty kuva hyllyn päälle olisi ollut ihan riittävä.

Laita vessaan.