Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on surkein saamasi lahja?

Vierailija
04.05.2021 |

Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.

Kommentit (925)

Vierailija
541/925 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohi nimissäni.

Voi kun olisikin pilaa mutta ei, eräs ystäväni muutama vuosi sitten antoi minulle joululahjaksi vuohen nimissäni johonkin kehitysmaahan.

Ja mitähän pahaa tässä oli? Kerro minulle, en oikeasti ymmärtänyt.

Voin kuvitella sen ilon jota se kehitysmaan perhe on tuntenut kun on saanut vuohen. Se lypsää parikin litraa päivässä ja tulee toimeen karuissakin oloissa.

Mitähän se perhe sillä maidolla tekee? Lapset juovat sen ravitsevan maidon tai maidosta tehtyä juustoa, tai maito ja juusto voidaan vaikka myydä.

Kotonani  täällä rikkaassa Suomessa oli useampiakin lypsyvuohia, niiden maito muuten sopii maitoallergigoille, en tiedä takemmin mitä sillä tarkoitetaan, ei kuitenkaan laktoosi-intoleranssia. Ja meiltä ostettiinkin vuohenmaitoa allergisille lapsille. Eräs lääkäri on todennut, että vuohenmaito estää myös osteoporoosia paremmin kuin lehmänmaito.

Ystäväsi oli tosi fiksu,  hänen antamansa lahja ilahdutti  ja ilahduttaa varmasti monin kerroin enemmän siellä kehitysmaassa, kuin että sinä olisit saanut lahjaksi vaikka lahjakortin jalkahoitoon tms.

Eihän mikään estä sinua antamasta niitä hyväntekeväisyyslahjoja itsellesi.

Anna lahja toiselle, mistä toinen ilahtuu, jos hän ei ilahdu hyväntekeväisyyslahjasta, ei lahja ole täyttänyt tehtäväänsä.

Jep. Lahjalla on tarkoitus viestiä, että ajattelin sinua ja halusin antaa jotain kivaa. Nämä hyväntekeväisyyslahjat viestivät, että olempa minä hyvä ihminen, kun laitoin tällaisen sinun nimissäsi.

Minä olen antelias ja mukava ihminen, kun annan hyväntekeväisyyteen rahaa, vaikka se olikin sinun lahjasi

Huokaus. Margaritas ante porcos.

Niinpä, mieluummin lahja ystävälle.

Vierailija
542/925 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolta "romanttisen illallisen kotona". Sain itse käydä kaupassa hankkimassa ainekset ja siivota jäljet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/925 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana sukulaiselta ruma astia joka oli kääritty paperiin ilman mitään pakkausmateriaalia ja mennyt matkalla rikki. Toiset sukulaiset huomasivat ja sanoivat, että minun pitäisi ostaa ehjä samanlainen ettei lahjan antaja huomaa vahinkoaan ja pahastu. En ostanut.

Vierailija
544/925 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja nuorena seurustelukumppanilta - ollaan tosin edelleen yhdessä 

Vierailija
545/925 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpa, jolla voitti 20 markkaa. En kuitenkaan ekaluokkalaisena oikein tajunnut, että se pitää lunastaa eikä hillota laatikkoon säästöön hätävaraksi koska muutaman vuoden päästä sillä ei sitten tehnytkään enää mitään.

Parin lahjashekin kanssa kävi sama juttu, ajattelin että ovat niin kivannäköisiä että säilytän noin kunnes tarvitsee vaihtaa rahaksi. En ymmärtänyt koko shekin toimintaperiaatetta eikä sitä kukaan ollut opettanut.

Vierailija
546/925 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa poikaystävän kotona joulunvietossa. Miehen siskon lapsi oli 3 kk. Lapsen höselö kummitäti joulupukiksi pukeutuneen isänsä kanssa tuli jakamaan lahjat. Poikakaverin äiti laittoi tarjolle saamansa ison suklaarasian. Siitä suklaata ottaessani huomasin rasiassa olevan minun nimeni. Tonttu tolvana ei ollut vaivautunut lukemaan kuin ensimmäisen kirjaimen lahjansaajan nimestä. Olin seurustellut poikaystäväni kanssa kolme vuotta, joten tonttuilijan olisi pitänyt tietää, että nimeni alkoi samalla kirjaimella kuin poikakaverin äidin.

Vierailija
547/925 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti-iso taulu kummilapsesta, noin 50x70 kokoinen kehystetty taulu. On varmaan maksanut paljon, kun kuvaamossa otettu kuva, teetetty noin isona ja vielä kehystetty, mutta kun omista lapsistakaan ei yhtä isoja tauluja ole seinillä niin tuntuisi oudolta laittaa kummilapsen jättikuva paraatipaikalle olohuoneeseen.. En tiedä mihin sen laitan, noloa olla laittamatta mihinkään mutta en haluaisi kyllä noin isoa seinälleni. Rakastan kyllä kummilapsiani, mutta pienempi kehystetty kuva hyllyn päälle olisi ollut ihan riittävä.

Vierailija
548/925 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö kun joskus kerrostaloissa naapurit jättävät rappukäytävään vanhoja lehtiä, tavaroita ym. mitä eivät tarvitse enää, ja että ne tavarat saa ottaa jos joku haluaa? No, eräs aikoinaan tapailemani mies oli ottanut rappukäytävästään naapurinsa vanhoja dvd-elokuvia, kääri ne sanomalehteen ja antoi sitten mulle synttärilahjaksi. Tämä mies antoi myös lisälahjana mulle puoliksi syömänsä juustonaksupussin. Heittämällä kauhein saamani lahja.

Vierailija
549/925 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköhammasharja nuorena seurustelukumppanilta - ollaan tosin edelleen yhdessä 

😄 Kamalaa. Jos mä saisin lahjaksi hammasharjan, niin alkaisin heti epäilemään että onko se jokin vihje siitä, että suuni haisisi tms.

Vierailija
550/925 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloiselta poikaystävältä joululahjaksi viinapullo :D Oli kiva vielä selitellä muille, kun äiti ja ystävät kysyivät, että noh, mitäs sait joululahjaksi häneltä teidän ekana jouluna? :D

Vierailija
551/925 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi muumimuki häälahjaksi. Yksi eli nähtävästi yhteiseksi miehelle ja mulle. Tai sit vaan miehelle, kun antaja oli miehen sukua. Ruokimme ja juotimme kolmehenkisen perheen pitkän kaavan mukaan. Olisivat mieluummin laittaneet matkakassaan sen summan mitä maksoivat mukista.

Oletko kuullut muumimuki- menetelmästä? Ilmeisesti miehesi suku luulee, että miehesi ei voi saada lapsia ja halusi näin muistuttaa, että on muitakin tapoja.

Vierailija
552/925 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paskin lahja ikinä on yhtenä jouluna anopilta saatu joku -90 luvulta peräisin oleva Valittujen palojen kasvisruokaresepti- tms kirja. Omalle tyttärelleen antoi samaa sarjaa olevan painonhallintaan liittyvän kirjan. Viskattiin kirjat roskiin ja siitä lähtien olen sanonut että minulle ei SAA ostaa lahjoja, jos joku välttämättä haluaa niin voi lahjoittaa eläinsuojelutyöhön nimissäni pienen summan.

Vierailija
553/925 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majoitin kaveria pari kuukautta asunnollani hänen opiskelun harjoittelun ajan, näin hän säästi vähintäänkin satoja euroja, lupasi ostaa vaivan palkaksi sähkövatkaimen... osti hän sen, halvimman parinkympin vehkeen ja samalla kuittasi synttärilahjan. Meillä oli siis tuohon aikaan parhaiden kavereiden kesken ostaa toisillemme synttäri ja joululahjat...

Minut odotettiin majoittavan tuttu asuntooni, kunnes hän saa asunnon.

Kavereita pitää jeesata ja jne. Etsii kuulemma ahkerasti. Tuli ystäviensä kanssa Helsinkiin katsomaan jotain asuntoa ja pyysi mukaan.

Näytössä kertoi on liian kallis ja liian sivussa.

Kuvitteli voi muuttaa asuntooni ilmaiseksi. Vielä niin päin ilmoitan vuokran, johon saa asumistukea, jonka pitää itsellään.

Minun onneksi omena hotelli vuokrasi opiskelijoille huoneita, ilmoitin ei ole enää tervetullut.

Anteeksi nyt offtopic, mutta onko täällä useampi ihminen joille "että" on tuntematon sana, vai onko kyseessä yksi ja sama tyyppi, joka kirjoittaa näitä tarinoitaan?

Vierailija
554/925 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omilleni muuttaessa lahjaksi kahvikeittimen, vaikka lahjan antaja tiesi paremmin kuin hyvin, etten juo kahvia. Kuulemma vieraille pitää tarjota. Mitähän vieraita jossain postimerkin kokoisessa opiskelija-asunnossa on tarkoitus käydä niin usein, että pitää varta vasten oma keitin olla.

Vierailija
555/925 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tieto että saan lahjan kun tavataan. En saanut kun tavattiin.

Vierailija
556/925 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Sain syntymäpäivälahjaksi dildon.

Ohut, lyhyt ja vieläpä sileäpintainen. Ei mitään tuntumaa. Aivan turha vehje.

No eihän se koko niin tärkeää ole

Tottakai on. Ei väärän kokoinen penis / dildo tunnu hyvältä eikä tyydytä.

Vierailija
557/925 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Sain syntymäpäivälahjaksi dildon.

Ohut, lyhyt ja vieläpä sileäpintainen. Ei mitään tuntumaa. Aivan turha vehje.

No eihän se koko niin tärkeää ole

Tottakai on. Ei väärän kokoinen penis / dildo tunnu hyvältä eikä tyydytä.

Ja jos on liian iso, sekään ei tunnu hyvälle.

Itse pidän seksileluista ja minulla on vaikka mitä kärveliä, jortikkaa ja kutittelijaa, mutta en kyllä haluaisi sellaista lahjaksi.

Vierailija
558/925 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotis lahjaks mittanauhan

Vierailija
559/925 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reput vaihtoon helenius kirjoitti:

Venäläinen nainen tai mies ei tiedä kumpi toi kaupasta varastetun oudon kukkasen pyysi päästä asuntoon laittoi kukan pöydälle ja otti lähtiessään mukaan kynttilän jalat ja astioita pöydältä.Vapaakirkon jäsenet toimii näin tavaran vaihdolla.Huumeet kulkee samalla tyylillä vaihdetaan matkalaukkuja.

Ihanan surrealistinen kirjoitus. Haluaisin olla tämän ihmisen kaveri, omani ovat niin kuivia ja tylsiä. Pieni hulluus ei haittaa.

Vierailija
560/925 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia. Taisi olla minun 9v synttärit, kun kaverit keksineet ”hauskan” idean. Luulin saavani ihanan ison lahjan ja paketista paljastuikin vessapaperipaketti. Niin sanotut kaverit nauroivat vieressä ilmeelleni.

Ei tuntunut kivalta.