Naapurilla aina S-kaupan muovipussi roskapussina
En ymmärrä ensinnäkään sitä, että joku käy joka päivä kaupassa. Minulla on kauppakassina sama 5 vuotta sitten jonkun tuotteen mukana tullut kangaskassi.
Naapuri myös tunkee kaikki pahvit ja muut sinne samaan pussiin jotka sitten heittää hymyillen sekajätteisiin.
Kommentit (88)
Mitä se sulle kuuluu? Ihme kyylä oot 🙄
Hyvänen aika. Pitääkö siis munkin alata ostamaan muistakin kaupoista muovipusseja etten jää kiinni siitä, että kävelen tuohon parin sadan metrin päässä olevaan s-merkettiin lähes päivittäin, enkä lähde autolla 3 km päähän K-kauppaan ja lidliin?
Kaikkea sitä kuuleekin :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikkuna suoraan roskikselle ja teen sen ikkunan ääressä töitä. En voi olla näkemättä, vaikka tahtoisin. Verhoja en halua eteen.
Pakko kai, kun nykyään ei merkkiliikkeistä saa muovipusseja. Jäljellä on enää ruokakaupan pussit. Ainoa keino näyttää, että pärjätään.
Ennen oli mahdollista käyttää brändi-logo-roskapusseja.
Kuka nyt kehtaisi lidlin pusseja käyttää julkisesti?
Maailma muuttuu.
Hymyileekö muka oikeasti, kun niitä roskia heittää?
Jokaisella aikuisella ihmisellä on oikeus ostaa muovipusseja ja niin monta kuin haluaa.
Kelatkaa, ap-paralla on ikkuna vain roskisnäkymällä. Ja vielä niin lähellä että hymyilytkin näkee. Kyllä minä sijoittaisin verhoihin.
Minusta omituisin henkilö tässä tarinassa on ap.
Suosittelen hankkimaan elämän niin ei tule mieleen vahdata toisten tekemisiä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Hymyileekö muka oikeasti, kun niitä roskia heittää?
No tietysti kun näkee ap:n. Pitäähän naapureille olla kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikkuna suoraan roskikselle ja teen sen ikkunan ääressä töitä. En voi olla näkemättä, vaikka tahtoisin. Verhoja en halua eteen.
Mä kyllä suosittelen sulle ikkunan peittäviä pimennysverhoja. Sopii sulle, kun olet itsekin pimeä.
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, ap-paralla on ikkuna vain roskisnäkymällä. Ja vielä niin lähellä että hymyilytkin näkee. Kyllä minä sijoittaisin verhoihin.
Tämä. So sad.
Meillä on Lidlin muovikassi roskapussina. Ei hävetä yhtään.
Minusta on hölmöä ostaa erikseen roskapusseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö ikkunasta asti myös niiden pussien sisällön? Siellä roskiksessako asut?
Hieno juttu että ihmiset kantaa roskansa ulos kodeistaan jäteastioihin. Aivan sama missä pusseissa tai muodoissa kunhan kuljettavat säännöllisesti ne roskansa sinne jätteisiin.
Tosi ikävää on nimittäin sellainen ilmiö, kun mädäntynyt lemu alkaa haista rappuun tai ympäristöön silloin kun joku naapureista ei ole jaksanut viedä jätteitään ulos syystä tai toisesta, vaan antanut niiden kasaantua kotiinsa pitkin asuntoa röykkiöittäin mätänemään.
Minä ostan kauniita lahjakasseja roskakasseiksi, jotta naapurin silmää miellyttää . Jos on enemmän aikaan käärin roskat lahjapaperiin ja laitan lahjanarua ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinhan lähellä se ikkuna onkaan kun näkee pussin sisällönkin?
Miten niin joka päivä? Ei minulta ainakaan tule päivässä pussillista roskia.