Naapurilla aina S-kaupan muovipussi roskapussina
En ymmärrä ensinnäkään sitä, että joku käy joka päivä kaupassa. Minulla on kauppakassina sama 5 vuotta sitten jonkun tuotteen mukana tullut kangaskassi.
Naapuri myös tunkee kaikki pahvit ja muut sinne samaan pussiin jotka sitten heittää hymyillen sekajätteisiin.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan kauniita lahjakasseja roskakasseiksi, jotta naapurin silmää miellyttää . Jos on enemmän aikaan käärin roskat lahjapaperiin ja laitan lahjanarua ympärille.
HAHAHAH....KIITOS PÄIVÄN PARHAISTA NAURUISTA !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurisi on heikkolahjainen. Itse saan selvää säästöä käyttämällä kestokassia ja edullisempia roskapusseja + erinäisiä pakkausten mukana tulleita pusseja ja hedelmäpusseja roskapusseina. Ja sitten lajittelen ja kestokassit myös pahville jne.
Vuositasollakin se säästö euroissa on hyvin vähäistä. Säästö kuittaantuu sillä, että tekee vähemmän roskaa tai ostaa pari tarjoustuotetta normaalihintaisen sijaan.
En nyt menisi heikkolahjaiseksi tuomitsemaan tuollaisen perusteella. Tiedän Mensa-tason henkilön, joka ei osaa tai oikeammin viitsi yhtään lajitella roskiaan.
Mikähän häiriö mulla on, kun en erota kananmunankuoria ja käytettyjä suodatinpusseja toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurisi on heikkolahjainen. Itse saan selvää säästöä käyttämällä kestokassia ja edullisempia roskapusseja + erinäisiä pakkausten mukana tulleita pusseja ja hedelmäpusseja roskapusseina. Ja sitten lajittelen ja kestokassit myös pahville jne.
Sinä se heikkolahjainen taidat olla jos käytät roskapusseina jotain hedelmäpusseja :D
Voihan sitä aina "säästää" mitä turhimmissakin asioissa jos aika ei maksa mitään sulle.
En ole viestin ap, mutta en ymmärrä vuodatustasi. Sekajätettä kun tulee ehkä 1-2 hedelmäpussilista viikossa, niin kyllä mä siihen hedelmäpusseja käytän. Kuljetan niissä hedelmiä ja vihanneksia kotiin kaupasta, pitäisikö ne heittää sellaisenaan kierrätykseen eikä uusiokäyttää? Heikkolahjaista? No, kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hölmöä ostaa erikseen roskapusseja.
Minusta on hölmöä maksaa roskapussista kolmin- tai nelinkertainen hinta vain siksi, että siihen saa kylkeen kaupan logon.
Mä luen tätä ketjua siksi, kun en juuri hölmömpää ole lukenut.
Siis YÄK S- ryhmä !!! Tämä virtahepo joka hotkaissut sadoilta yksityis yrittäjillä firman. .. NO .
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole ainakaan ekologinen kangaskassinsa kanssa. Mutta naapuri on muovikassineen!
"Monessa perheessä kannattaa suosia muovikassia kestokassin sijaan
Kuva näyttää, kuinka monta kertaa vähintään kutakin kassia tulisi käyttää, jotta niiden ympäristövaikutukset olisivat samat kuin tavallisella LDPE-muovikassilla. Luvut ovat tanskalaistutkimuksesta."
Löysit sitten sellaisen tutkimustuloksen maailmalta. Muiden tutkimusten perusteella kangaskassia pitää käyttää alle tuhat kertaa. Minulla on ollut sama kassi nyt viisi vuotta ja ainoastaa yhden paikan olen siihen tehnyt. Pyydän myös erityisesti huomioimaan, että sain sen kassin erään ostokseni yhteydessä!
Tämä.
TIRSK vaan aloittajalle!