Naapurilla aina S-kaupan muovipussi roskapussina
En ymmärrä ensinnäkään sitä, että joku käy joka päivä kaupassa. Minulla on kauppakassina sama 5 vuotta sitten jonkun tuotteen mukana tullut kangaskassi.
Naapuri myös tunkee kaikki pahvit ja muut sinne samaan pussiin jotka sitten heittää hymyillen sekajätteisiin.
Kommentit (88)
Minä en ole ostanut muovikassia 41 vuoteen.
Minä en voi ymmärtää ihmistä joka kyttään toisten roskapusseja!?! Tuollainen ei nimittäin ole kyllä tervettä. Eikö oikeesti ole mitään muuta tekemistä?
Ap varmaan käy tutkimassa roskapussin heti että tietää varmasti mitä siellä on. Nämä on niin mukavia nämä taloyhtiön kyylät. Kuinka paljon mukavampaa heille olisi ollut syntyä johonkin Pohjois-Koreaan jossa tuollaisesta naapurikyttäämisestä voisi saada mitalin.
Tyhjäsin juuri kassit ex-vaimon eteiseen.
Muovikassi on ihan ekologinen roskapussi, jos sitä on kierrätetty moneen kertaan. Kyllähän se töitä teettää, kun kaupassa pitää mainita joka kerta, että tää on vanha pussi, etteivät rahasta uudestaan.
Yrittää selvästi provosoida heittämällä keskustalaismuovikassin roskiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, ap-paralla on ikkuna vain roskisnäkymällä. Ja vielä niin lähellä että hymyilytkin näkee. Kyllä minä sijoittaisin verhoihin.
Kuinhan lähellä se ikkuna onkaan kun näkee pussin sisällönkin?
Kesällä varmaan pörrää kärpäset roskiksilta sisään...
Vierailija kirjoitti:
Hymyileekö muka oikeasti, kun niitä roskia heittää?
Varmaan yrittää pitää pokkaa, kun näkee, että siellä se ap taas ikkunassa kyttäämässä.
mulla naapurin pena vie joka toinen päivä roskia alkon kassissa. hirveä irvistys hikisillä kasvoillaan. pyytää samalla minua käymään kaupassa ostan joka kerta penalle uuden roska pussinkin. muilla isommilla kasseilla vien sitten hylsyjä pois.
Nyt kannattaa ottaa järki käteen, ja elää ihan sitä omaa elämäänsä. Kaikkea ei tarvitsekkaan ymmärtää, kunhan ymmärtää ne omat tekemisensä.
Mulla on melkein aina Lidlin muovikassi roskapussina ja vien roskia usein.
Kestokasseja en muista ottaa mukaan tai hukkaan ne. Kaupasta saa kätevästi kanto-ja roskakassin samalla. Jos joku on mun tavasta jotain mieltä, niin se ei hetkauta mua pätkääkään.
Minulla on S-kaupan muovipussi aina roskapussina. Ollaan sitten naapureita? Tule moikkaamaan niin voin näyttää sen pussin sinulle niin ei tarvitse turhaan penkoa epähygieenistä roskalaatikkoa, saat vielä jonkin taudin.
Ap vie itse omat roskansa yksitellen tai on niin fiini kyyläliini, ettei kyylätessään edes tuota mitään roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyttä!
Samaa mieltä: kyylä,kyttääjä!Eikö ole elämässä muuta tekemistä,kun miettiä naapurin roska pussia?Taitaa olla liikellä tuo tauti? Olen niin kurkua myöten tuolaisia kyyliä täys,monen muun lailla.Missä sitten asunkin vuokralla.Yhden piha kytän ainoa aihe on solvata haukua sama 8 kerostaloa asuvaa vanhuksia.Kun käyvät ruokakassi jonossa.tämä kyylä on itsekin vanha ,mutta luulee on nuorekas.Elämän tehtävä haukua jokaiselle vanhuksia,kuin muita henkilöitä:Pihalla jos saa jonkun kuuntelemaan. Kuitenkin hänelle on kotiin kanto ilmasta ruokaa.Tutava tuo heille töistä hävikki ruokaa ja hänen vanhalle pojalle.Mutta ollaan niin hel....tin hienoja muka? Että 1 ihminen voi mädänyttä koko 8 kerroksisen talon puheillaan ja saada useaman perheen voimaan pahoin.Mut kiinni on vuokra asunnot,yksi sun toinen.muutto maksaa,ymm.Täällä olisikin isot muutot jos olis helppoa ja ihmisillä rahaa.Jos hedelmä vadissa on omenoita ja yksi on mätä,se poistetaan: Jotta ei mädänytä kaikkia! Valitettavasti ihmisten kanssa se ei onnistu,joka sotkee pakka.Katkerutta,kateutta: Ilman elämmä.Aivan samoinhan koulukisaus! jos kiusattu haluaa rauhaa,vaihtaa koulua.Kiusaaja saa jatkaa kiusaamista koulussa.Valitsee vain uuden uhrin.Sama on tää piha kyttä,naapuri kyttä,muut kärsii..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, ap-paralla on ikkuna vain roskisnäkymällä. Ja vielä niin lähellä että hymyilytkin näkee. Kyllä minä sijoittaisin verhoihin.
Kuinhan lähellä se ikkuna onkaan kun näkee pussin sisällönkin?
Riittävän lähellä. Ei voi olla näkemättä jos pussista tursuilee pahvilaatikoita.
Mihin muuhun sekajätteet voi pakata kuin muovipussiin?
Te jotka käytätte ruokakaupassa 100% kestokasseja, ostatteko siis roskapusseja rullalla erikseen?
Ap. Et tainnut muotoilla otsikkoa ihan selvästi, korjaan sen tähän. Eli tilanne on tämä: naapuri käy joka päivä kaupassa ja ostaa muovikassin, ja minä taas käytän jostain kylkiäisenä saatua vanhaa kangaskassia (ollut käytössä jo monta vuotta). Nyt kysynkin kumpi on parempi ihminen, minä vai tuo joka päivä muovikassin ostava naapuri? Menikö tuo ap enemmän niin kuin ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan kauniita lahjakasseja roskakasseiksi, jotta naapurin silmää miellyttää . Jos on enemmän aikaan käärin roskat lahjapaperiin ja laitan lahjanarua ympärille.
Eikä, niin minäkin! Laitan aina myös joka roskapussiin muutaman pienen tuoksupussin, jotta ulkoroskis tuoksuisi ruusuilta ja rakkaudelta <3
Naapurisi on heikkolahjainen. Itse saan selvää säästöä käyttämällä kestokassia ja edullisempia roskapusseja + erinäisiä pakkausten mukana tulleita pusseja ja hedelmäpusseja roskapusseina. Ja sitten lajittelen ja kestokassit myös pahville jne.
Et ap taida ymmärtää sitäkään että kaikki ei ole huonoja asioita mitä et ymmärrä. Et varmaankaan ymmärrä, että oma elämä olisi mukavampaa, kun ei vahtisi naapurien roskapusseja, vaan tekisi elämässä jotakin mielekästä. Ymmärrätkö miten aivot toimivat? Vaikka et ymmärtäisi, suosittelisin käyttämään niitä, sillä ne on huvin käytännölliset.