Humalaisen opettajan työpäivä keskeytettiin jämsässä
Tapaus oli jo toinen vuoden sisään Jämsänkosken yhtenäiskoulussa.
Huh hah hei ja rommia pullo.
Kommentit (18)
Kyllä minäkin joisin, jos joutuisin elämään Jämsässä.
En ymmärrä miksi humalassa ei saa tehdä kaikkea
Itse olin hiprakassa melkein kolme vuotta ammattikoulussa. Jännitin sosiaalisia tilanteita liikaa. Pari olutta aamulla niin jaksoi päivän. Taideala ja kaikki ajattelivat että olen vain omalaatuinen. Tosin valokuvauslinjan opettaja vitsaili että kävelläänkö me tänään näin ja näytti huojuvaa kävelyä. Huumorimiehiä oli hän. Taisin olla hieman ihastunutkin
Vierailija kirjoitti:
Itse olin hiprakassa melkein kolme vuotta ammattikoulussa. Jännitin sosiaalisia tilanteita liikaa. Pari olutta aamulla niin jaksoi päivän. Taideala ja kaikki ajattelivat että olen vain omalaatuinen. Tosin valokuvauslinjan opettaja vitsaili että kävelläänkö me tänään näin ja näytti huojuvaa kävelyä. Huumorimiehiä oli hän. Taisin olla hieman ihastunutkin
Huh, hurjaa koulunkäyntiä. Eräässä oppilaitoksessa tyttö takapenkissä oli aina juovuksissa ja ihmettelin, kun hän ei koskaan jäänyt kiinni. Hupaisa näky, nojaili ja lojui pulpetilla ja puhalteli isoja purkkapalloja ja paukautti niitä tunnilla. Voi niitäkin aikoja joo !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, hurjaa koulunkäyntiä. Eräässä oppilaitoksessa tyttö takapenkissä oli aina juovuksissa ja ihmettelin, kun hän ei koskaan jäänyt kiinni. Hupaisa näky, nojaili ja lojui pulpetilla ja puhalteli isoja purkkapalloja ja paukautti niitä tunnilla. Voi niitäkin aikoja joo !
No sanos muuta. Nykyään raitis perheenäiti ja pääsin koulunkin läpi kiitettävästi vaikkei töitä alalta löytynyt. Onneksi omat lapseni ovat fiksumpia
Ehkä minäkin alan ryyppäämään töissä, voi olla että olisi mukavampi olla siellä. T. Ope
Vierailija kirjoitti:
Ehkä minäkin alan ryyppäämään töissä, voi olla että olisi mukavampi olla siellä. T. Ope
Mikä jottei jos työt ei kärsi
Mitä ihmettä. Moni nuori viihtyy humalaopetuksessa hyvin. No ei vaan. Lapset varmaan pelkäisivät.
Onko kaikissa töissä nollatoleranssi vai voiko jossain töissä olla rennommin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Moni nuori viihtyy humalaopetuksessa hyvin. No ei vaan. Lapset varmaan pelkäisivät.
Eivät pelänneet. Eivät edes tienneet, että opetteja oli vähän päissään.
Rehtori oli itse huomannut asian.
Opettaja saa tietenkin varoituksen ja sitten hoitoonohjaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä pelännyt, hauskaa näytti olevan kun opettaja oli niin leppoisa
Eikä ollut mikään viinamäen mies. Tiedossa oli että yksityisessä elämässä hankaluuksia.
Ensimäisestä tuollaisesta ei saa suoraan irtisanoa, vaan henkilö ohjataan hoitoon. Työterveyden kautta.
Kyllä peruskouluopetuksessa pitäisi potkut tuollaisesta tulla heti!
Känni päälle jee, jee. Opettajat kautta maan kun kesälomat alkaa.
On rankka duuni...ei kestä selvin päin.