Onko kukaan saanut koskaan silmälaseja silmälasiliikkeestä luvatulla tarjoushinnalla, esim 3 lasit yhden hinnalla?
Tuntuu olevan harvat, jotka oikeasti hyötyvät noista tarjouksista?
Kommentit (54)
Olen saanut kahdet silmälasit yksien hinnalla.
Olen ostanut kahdet lasit yhden hinnalla, mutta siihen sisältyy piilokuluja. Esimerkiksi linssin ohentaminen maksaa erikseen.
Lue pikkuprintti. Koskee tiettyjä malleja ja vahvuuksia. Ne on sisäänheittomainoksia, asiakkaita tulee sisään vaikkei tarjous koskisi heitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kahdet lasit yhden hinnalla, mutta siihen sisältyy piilokuluja. Esimerkiksi linssin ohentaminen maksaa erikseen.
Ainahan linssien ohentaminen maksaa extraa.
silmälasien hinnat ovat suurta kusetusta. aina ovat maksaneet samanverran, oli sitten puoleen hintaa, toinen linssi ilmaiseksi, tai ihan vaan kanta-asiakashinnalla (kanta-asiakkaaksi liittyminen heti ilmoittamalla sähköpostiosoite)
Vierailija kirjoitti:
Piilokuluja? 😅 Miksi linssin ohentaminen pitäisi tässä kohtaa olla ilmaista kun se ei ole sitä ilman tarjouskampanjaakaan?
Miehelläni on lasit ja kyllä olemme saaneet hänelle kahdet lasit (lasit plus aurinkolasit vahvuuksilla) ja minulle vahvuudettomat aurinkolasit. Jos on kampanja, kaikki saa sen mukaisesti sen edun.
Jos et ole tyytyväinen, saat uudet uudet veloituksetta. Enpä vaan saanut vaikka en todellakaan ollut tyytyväinen. Olin kuulemma sellaiset halunnut ja hyväksynyt, pidä hyvänäsi vaan.
Kiitti vaan, tiedänpähän mistä minun ei enää tarvitse ostaa mitään.
löytyisiköhän jostain rehellinen silmälasiliike, joka ilmoittaisi oikeat hinnat, eikä pitäisi jatkuvasti jotain pysyvää huijausalennuskamppanjaa hämäyshinnoista, joissa on puolet ilmaa.
Koko paketti puoleen hintaan. Olen ostanut lasit nisseniltä ja aurinkolasit specsaversiltä, ja ollut tyytyväinen molemmissa niin tuotteeseen kuin tarjoukseenkin. Näissä ei ollut mitään "koskee vain sitäjatätä"-rajoitusta, vaan valitsin mitä tarvitsin ja siitä -50%. Normisti lasini maksaisivat päälle 700, nyt oli n. 350 molemmat (juu on paljon miinusta ja hajataittoa jne).
Kyllä, olen aina saanut silmälasit niillä kampanjassa mainituilla ehdoilla. Esim. Juuri kk sitten ostin kahdet lasit yksien hinnalla. Maksoin kalliimmat lasit, halvemmat aurinkolasit sain täysin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole tyytyväinen, saat uudet uudet veloituksetta. Enpä vaan saanut vaikka en todellakaan ollut tyytyväinen. Olin kuulemma sellaiset halunnut ja hyväksynyt, pidä hyvänäsi vaan.
Kiitti vaan, tiedänpähän mistä minun ei enää tarvitse ostaa mitään.
mistä sitten ostat, kun ne ovat kaikki samanlaisia huijareita?
Tarjoukset eivät ikinä koske minua, kun varastovahvuudet eivät riitä. :(
2 yhden hinalla. silmälasien linssin hintoihin vaikutaa paljon jos silmäsi karsastavat,niiden hionat maksaakin ja kuin linsiin pinoiteet,ettei naarmunnu,maksaa erikseen! Olet siis onnekas jos silmäsi ei karsasta? Saat todella eduliset silmälasit! Itselläni on molempien silmien karsastu,mutta erinlaiset.Lisäksi en näe lähelle,en kauas.Viimeksi ostettu silmälasit 2000.Ei ole rahaa ostaa.Käytän vain niitä lukulaseja joita myydään ale-kaupat muutamalla eurolla . Toimivat lukiessa ja tässäkin.Vahvuus on nyt plus 2.
En ole koska tarjoukset koskee aina vain tehdasvoimakkuuksia (+-1,5 tai alle). Jos on vähänkin enemmän plussaa tai miinusta tai pitää muuten säätää niin tarjous ei ole voimassa.
Ostaa verkosta. Saa oikeasti halvalla. Mun rillit ohennuksineen (-5) satasella.
Näillä tarjouksilla he saa potentiaalisen asiakkaan liikkeeseen. Sitten näytetään rajallinen määrä tarjous pokia ja huomautetaan kuinka paljon paremman näköiset olisivat nämä vähän kalliimmat. Linsseistäkin huomautetaan kuinka paksut linssit tulisi ja kuinka rumat ne olisi eli kyllä varmaan ohuemmat otetaan? Plus muuta kaikkea tyrkytetään ja loppujen lopuksi ne silmälasit maksaa kaksinverroin mitä tarjoushinta olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan linssien ohentaminen maksaa extraa.
paitsi tarjouksessa, jossa ne eivät maksa mitään (tällaista mainostettiin isolla)
Joo sain joskus Nisseniltä. Se kolmas taisi olla lahjakortti. Molemmat silmälasit hajosi aika nopeasti, ihan surkea laatu.
Olen parikin kertaa ostanut kahdet yhden hinnalla. Todella tiukkana saa olla niiden lisämukavuuksien kanssa. Houkuttelevat aina kalleimpia, juttuja.
Viimeksi ostin jopa ilman ohennuksia ja ihan peruslinsseillä, ei mitään naarmuuntumattomia. (koska sellaiset on ollut ja naarmuuntuivat kyllä). Olen noihin viimeksi osta ioni ollut oikein tyytyväinen. Kestävät kuulemma lämpöäkin paremmin, kun ei ole käsittelyjä.
Eikö niistä ole saanut 2 itselle ja lahjakortin jonka voi antaa jollekulle toiselle?