Onko kukaan saanut koskaan silmälaseja silmälasiliikkeestä luvatulla tarjoushinnalla, esim 3 lasit yhden hinnalla?
Tuntuu olevan harvat, jotka oikeasti hyötyvät noista tarjouksista?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mikä on se raja että kannattaa esim tuplaohennukset ostaa?
10v pojalle hommattiin lasit ja aurinkolasit tällaisesta tarjouksesta. Muuten meni ookoo, mutta optikko oli alkanut näöntarkastuksessa myymään pojalle vielä piiilolaseja. En ollut itse paikalla, mielestäni hieman outoa markkinointia. Ei otettu piilolaseja.
Makuasia. Ei paksut linssit kaikka haittaa. Itse olen ottanut vakiolinssit aurinkolaseihin, koska niissä ne eivät näytä pullonpohjilta.
Piilareita ei tosiaan kannata lapsille ostaa, niiden käyttö on aika tarkkaa homma, ettei tule silmätulehdusta tai vaurioita silmän pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kahdet lasit yhden hinnalla, mutta siihen sisältyy piilokuluja. Esimerkiksi linssin ohentaminen maksaa erikseen.
Ainahan linssien ohentaminen maksaa extraa.
Ei välttämättä. Joissakin liikkeissä linssien perusohennus sisältyy aina hintaan. Moninkertainen ohennus maksaa erikseen.
Netistä sain kuten halusinkin, mutta tosiaan olisi ollut kiva, että sangat olisi korjattu omaan päähän sopiviksi. Saakohan sellaista palvelua ostaa mistään RAHALLA?
Mulla on niin vähän likinäköä, että tekisi mieli heittää rillit muutenkin veks.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen aina saanut silmälasit niillä kampanjassa mainituilla ehdoilla. Esim. Juuri kk sitten ostin kahdet lasit yksien hinnalla. Maksoin kalliimmat lasit, halvemmat aurinkolasit sain täysin ilmaiseksi.
Aurinkolaseihin ei tullut sitten mitään ylimääräisiä "herkkuja" kuten ohennusta tms? Olisi varmaan niillekin tullut lisää hintaa?
Vierailija kirjoitti:
Ostaa verkosta. Saa oikeasti halvalla. Mun rillit ohennuksineen (-5) satasella.
Onko oikeesti hyvät?
Olisi parempi että saa yhdet kunnon lasit 3 sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikin kertaa ostanut kahdet yhden hinnalla. Todella tiukkana saa olla niiden lisämukavuuksien kanssa. Houkuttelevat aina kalleimpia, juttuja.
Viimeksi ostin jopa ilman ohennuksia ja ihan peruslinsseillä, ei mitään naarmuuntumattomia. (koska sellaiset on ollut ja naarmuuntuivat kyllä). Olen noihin viimeksi osta ioni ollut oikein tyytyväinen. Kestävät kuulemma lämpöäkin paremmin, kun ei ole käsittelyjä.
Mäkin osti just näin. Kalliimmat merkkilasit ohennuksilla + muilla herkuilla ja kaupan päälle arkisemmat lasit ilman ohennuksia ja pinnoitteita. Toivottavasti kestää nää edullisemmatkin käyttöä yhtä hyvin kuin nuo kalliimmat.
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi että saa yhdet kunnon lasit 3 sijaan.
Eikö varalasitkin oo hyvä olla olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi ostin 2 lasit yksien hinnalla.
79€ oli loppusumma.
Kivat kahdet erilaiset sangat. Saa ilmettä vaihdettua hetkessä. En ostanut mitään ohennuksia tai muutakaan. Ihan hyvät ovat.
Kävikö helposti? Kun ostin lapsilleni kahdet lasit 79€ -tarjouksella, eivät millään uskoneet, ettei tarvita ohennuksia tai pinnoitteita, väkisin yrittivät kaupata vaikka ja mitä, eivätkä halunneet ymmärtää sanaa ei.
Joskus aikoinaan Eyen möi kolmet lasit yksien hinnalla. Sain lasit, pokat oli yksissä väärän väriset ja sitten yritys menikin konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kahdet lasit yhden hinnalla, mutta siihen sisältyy piilokuluja. Esimerkiksi linssin ohentaminen maksaa erikseen.
Piilokuluja? 😅 Miksi linssin ohentaminen pitäisi tässä kohtaa olla ilmaista kun se ei ole sitä ilman tarjouskampanjaakaan?
Miehelläni on lasit ja kyllä olemme saaneet hänelle kahdet lasit (lasit plus aurinkolasit vahvuuksilla) ja minulle vahvuudettomat aurinkolasit. Jos on kampanja, kaikki saa sen mukaisesti sen edun.
Pointti lienikin, että jos ostat sellaiset kalliimmat lasit, joissa on kalliit ohennetut linssit, olisi oikein ja kohtuullista, että saisit toiset lasit samanlaisilla linsseillä, eikä sinulle tyrkytetä halpiksia.
Itselläni on likinäköä paljon, -6,5 minkä lisäksi on myös ikänäköä eli tarvitsen kaksitehot. Koska tarjoukset aina koskevat vain peruslinssejä, en niitä voi hyödyntää. Sellaisia pullonpohjia en kehtaa käyttää.
Saathan sä ne kalliitkin, kun vaan otat. Toki sä maksat niistä toisistakin sen linssin hinnan, mutta sangat saat kampanjan mukaisesti.
Niin, totta kai saan lisäkuluilla. Ei kai tässä siitä puhuttukaan, vaan lisäkuluista. Joudut maksamaan paljon enemmän kuin mitä tarjouksessa väitetään.
Oletko töissä optikolla, kun et selvää asiaa ymmärrä?
Lisäkulut ei ole piilokuluja. Ja se nyt on ihan selvää, että lisäkuluja ei kampanjaan sisälly. Puolisokea lepakko, jolle linssien teko maksaa 700€ vs. -0,5 peruslinssin teko 40€, niin voikohan ne saada molemmat ilmaiseksi? En ole töissä optikkoliikkeessä, mutta tajuan miksi kaikkea kallista ei voi saada ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi ostin 2 lasit yksien hinnalla.
79€ oli loppusumma.
Kivat kahdet erilaiset sangat. Saa ilmettä vaihdettua hetkessä. En ostanut mitään ohennuksia tai muutakaan. Ihan hyvät ovat.
Paljonko sulla on vahvuutta laseissa?
Eiköhän noin keskimäärin sen alkuperäisen tarjouksen perään ilmaannu yksi nolla lisää...
Hinnoittelun villi länsi!
Niin, totta kai saan lisäkuluilla. Ei kai tässä siitä puhuttukaan, vaan lisäkuluista. Joudut maksamaan paljon enemmän kuin mitä tarjouksessa väitetään.
Oletko töissä optikolla, kun et selvää asiaa ymmärrä?