Onko kukaan saanut koskaan silmälaseja silmälasiliikkeestä luvatulla tarjoushinnalla, esim 3 lasit yhden hinnalla?
Tuntuu olevan harvat, jotka oikeasti hyötyvät noista tarjouksista?
Kommentit (54)
itä-helsingin lähiöstä kirjoitti:
2 yhden hinalla. silmälasien linssin hintoihin vaikutaa paljon jos silmäsi karsastavat,niiden hionat maksaakin ja kuin linsiin pinoiteet,ettei naarmunnu,maksaa erikseen! Olet siis onnekas jos silmäsi ei karsasta? Saat todella eduliset silmälasit! Itselläni on molempien silmien karsastu,mutta erinlaiset.Lisäksi en näe lähelle,en kauas.Viimeksi ostettu silmälasit 2000.Ei ole rahaa ostaa.Käytän vain niitä lukulaseja joita myydään ale-kaupat muutamalla eurolla . Toimivat lukiessa ja tässäkin.Vahvuus on nyt plus 2.
Ja jos on kampanja, saat ne kehykset halvemmalla. Ei tietenkään linssejä ja lisätöitä voi antaa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kahdet lasit yhden hinnalla, mutta siihen sisältyy piilokuluja. Esimerkiksi linssin ohentaminen maksaa erikseen.
Ainahan linssien ohentaminen maksaa extraa.
paitsi tarjouksessa, jossa ne eivät maksa mitään (tällaista mainostettiin isolla)
Missä ja milloin on tällainen kampanja muka ollut?
Sain lukulasit kaupan päälle, kun ostin moniteholinssit. Olen ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kahdet lasit yhden hinnalla, mutta siihen sisältyy piilokuluja. Esimerkiksi linssin ohentaminen maksaa erikseen.
Piilokuluja? 😅 Miksi linssin ohentaminen pitäisi tässä kohtaa olla ilmaista kun se ei ole sitä ilman tarjouskampanjaakaan?
Miehelläni on lasit ja kyllä olemme saaneet hänelle kahdet lasit (lasit plus aurinkolasit vahvuuksilla) ja minulle vahvuudettomat aurinkolasit. Jos on kampanja, kaikki saa sen mukaisesti sen edun.
Pointti lienikin, että jos ostat sellaiset kalliimmat lasit, joissa on kalliit ohennetut linssit, olisi oikein ja kohtuullista, että saisit toiset lasit samanlaisilla linsseillä, eikä sinulle tyrkytetä halpiksia.
Itselläni on likinäköä paljon, -6,5 minkä lisäksi on myös ikänäköä eli tarvitsen kaksitehot. Koska tarjoukset aina koskevat vain peruslinssejä, en niitä voi hyödyntää. Sellaisia pullonpohjia en kehtaa käyttää.
Serkku ja oma puoliso nyt ainakin, mutta heillä onkin niiden kampanjoiden mukaiset linssit. Itse aina joutunut maksamaan, mainoksen pienen tekstin mukaisesti, vähän lisää johtuen vahvemmista ja muutenkin räätälöidymmistä linsseistä.
Specsaversilta sain aikanaan siten, että aurinkolasit vahvuuksilla oli ilmaiset mutta tosiaan kehykset koski niin tavallisissa kuin aurinkolaseissakin vain tiettyjä malleja. Kovasti yrittivät udgreidata kalliimpaan malliin molemmissa kehyksissä mutta tiukasti pysyin siinä, että otan vain ne mitkä kuuluu tarjousdiiliin. Samoin kovasti yrittivät myydä erilaisia maksullisia pintakäsittelyjä aurinko- ja silmälaseihin, tyyliin "likaa hylkimättömät, heijastamattomat" jne. Pysyin tiukkana, että ei kiitos otan ihan nuo perusmallit, olisko ollut 39.90 kahdet lasit. Myyjän käytös oli painostavaa. Antoi ymmärtää, että ihan pas*at ostat kun et osta lisäjuttuja. Kysyin sitten, että näinkö huonoa laatua te tosiaan myytte, jos ei tavallisia laseja kannata ostaa ilman erikseen maksettavia ominaisuuksia. Ehdotin, että sitten suuntaan johonkin ihan toiseen kauppaan silmälasiostoksille ja sen jälkeen nyrpeä myyjä vaimeni.
Ihan hyvät lasit tuli tuolla hinnalla 40 euroa / kahdet lasit mutta paha mieli jäi myyjän painostuksesta, enkä sen koommin ole mennyt silmälasiostoksille. Onneksi on niin vähän miinusta toisessa silmässä, etten välttämättä tarvitse laseja ollenkaan. Aurinkolaseja olen ostanut sen jälkeen useampia mutta en optikolta.
Niin siis on saanut TOISET KEHYKSET ilmaiseksi, mutta kaikki hionnat ja pinnoitteet jne maksat kaikista 4 linssistä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Specsaversilta sain aikanaan siten, että aurinkolasit vahvuuksilla oli ilmaiset mutta tosiaan kehykset koski niin tavallisissa kuin aurinkolaseissakin vain tiettyjä malleja. Kovasti yrittivät udgreidata kalliimpaan malliin molemmissa kehyksissä mutta tiukasti pysyin siinä, että otan vain ne mitkä kuuluu tarjousdiiliin. Samoin kovasti yrittivät myydä erilaisia maksullisia pintakäsittelyjä aurinko- ja silmälaseihin, tyyliin "likaa hylkimättömät, heijastamattomat" jne. Pysyin tiukkana, että ei kiitos otan ihan nuo perusmallit, olisko ollut 39.90 kahdet lasit. Myyjän käytös oli painostavaa. Antoi ymmärtää, että ihan pas*at ostat kun et osta lisäjuttuja. Kysyin sitten, että näinkö huonoa laatua te tosiaan myytte, jos ei tavallisia laseja kannata ostaa ilman erikseen maksettavia ominaisuuksia. Ehdotin, että sitten suuntaan johonkin ihan toiseen kauppaan silmälasiostoksille ja sen jälkeen nyrpeä myyjä vaimeni.
Ihan hyvät lasit tuli tuolla hinnalla 40 euroa / kahdet lasit mutta paha mieli jäi myyjän painostuksesta, enkä sen koommin ole mennyt silmälasiostoksille. Onneksi on niin vähän miinusta toisessa silmässä, etten välttämättä tarvitse laseja ollenkaan. Aurinkolaseja olen ostanut sen jälkeen useampia mutta en optikolta.
likaa hylkivät, siis tarkoitan
- sama
Viimeksi ostin 2 lasit yksien hinnalla.
79€ oli loppusumma.
Kivat kahdet erilaiset sangat. Saa ilmettä vaihdettua hetkessä. En ostanut mitään ohennuksia tai muutakaan. Ihan hyvät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut samanlainen nyrpeä myyjä (Turun Hansan Instrumentariumissa) joka väkisin tunki tilauslomakkeeseen rastin heijastuksenestoista. Kysyi vielä että haluanko näyttää siltä kuin mulla olisi jotkut Tiimari-lasit kun sanoin etten halua niitä. Jatkossa olen tilannut rillit netistä, ei tarvitse kuunnella minkäänlaista painostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paitsi tarjouksessa, jossa ne eivät maksa mitään (tällaista mainostettiin isolla)
Missä ja milloin on tällainen kampanja muka ollut?
joka kolmas kuukausi jokaisessa silmälasiliikkeessä. muina kuukausina muita alennuksia. ohjehinnat ovat kusetusta
Paljon joutuu tuon lisäksi maksamaan piilokuluja.
Tarjous koskee esim vain tiettyjä kehyksiä. Niitä on sitten liikkeessä 3 erilaista.
Lisäksi tuputtavat ostamaan linssien naarmuunrumisen eston, häikäisyneston ym, joita moni luulisi ihan kuuluvan hintaan
No, mun mies osti yhdet niistä halpakwhyksistä ilman linssien lisäominaisuuksia. Äimän käkenä oli myyjä, mutt kyllä vaan mies sai ne lasit jotan 20 eurolla sitten ihmettelyjen ja pöivittelyjen kera.
Isäni sai. Oli lasit ja aurinkolasit kaupan päälle, ei maksanut kuin 1200e...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piilokuluja? 😅 Miksi linssin ohentaminen pitäisi tässä kohtaa olla ilmaista kun se ei ole sitä ilman tarjouskampanjaakaan?
Miehelläni on lasit ja kyllä olemme saaneet hänelle kahdet lasit (lasit plus aurinkolasit vahvuuksilla) ja minulle vahvuudettomat aurinkolasit. Jos on kampanja, kaikki saa sen mukaisesti sen edun.
Pointti lienikin, että jos ostat sellaiset kalliimmat lasit, joissa on kalliit ohennetut linssit, olisi oikein ja kohtuullista, että saisit toiset lasit samanlaisilla linsseillä, eikä sinulle tyrkytetä halpiksia.
Itselläni on likinäköä paljon, -6,5 minkä lisäksi on myös ikänäköä eli tarvitsen kaksitehot. Koska tarjoukset aina koskevat vain peruslinssejä, en niitä voi hyödyntää. Sellaisia pullonpohjia en kehtaa käyttää.
Saathan sä ne kalliitkin, kun vaan otat. Toki sä maksat niistä toisistakin sen linssin hinnan, mutta sangat saat kampanjan mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Paljon joutuu tuon lisäksi maksamaan piilokuluja.
Tarjous koskee esim vain tiettyjä kehyksiä. Niitä on sitten liikkeessä 3 erilaista.
Lisäksi tuputtavat ostamaan linssien naarmuunrumisen eston, häikäisyneston ym, joita moni luulisi ihan kuuluvan hintaan
No, mun mies osti yhdet niistä halpakwhyksistä ilman linssien lisäominaisuuksia. Äimän käkenä oli myyjä, mutt kyllä vaan mies sai ne lasit jotan 20 eurolla sitten ihmettelyjen ja pöivittelyjen kera.
Instrussa ei kyllä ole rajattu vain halpislaseihin. Ja lisämyyntiä tehdään aina, oli kampanjaa tai ei, se on niiden työtä.
Juurikin ostin paikallisesta ei ketjuliikkeestä, silmälasit ja aurinkolasit sai vahvuuksilla kaupan päälle. Ohennukset ja linssit sai sellaiset kuin tarvitsen ja valikoimaan kuului kaikki mallit. Ei huijattu.
Kiinnostaisi tietää, mikä on se raja että kannattaa esim tuplaohennukset ostaa?
10v pojalle hommattiin lasit ja aurinkolasit tällaisesta tarjouksesta. Muuten meni ookoo, mutta optikko oli alkanut näöntarkastuksessa myymään pojalle vielä piiilolaseja. En ollut itse paikalla, mielestäni hieman outoa markkinointia. Ei otettu piilolaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Joissakin liikkeissä linssien perusohennus sisältyy aina hintaan. Moninkertainen ohennus maksaa erikseen.
Kyllä koskee. Tarjoukset ovat sangoista, ei linsseistä. Jos on toinen linssi kaupanpäälle, silloin saat kyllä sen tarjouksen, mutta toki lisätyöt maksat.