Ketään joka ei ole vielä saanut yhtään koronarokotetta? Minkä ikäinen olet?
Täällä perusterve 39v odottaa vielä kutsua koronarokotteeseen.
Kommentit (105)
Kutsua saa odottaa pitkään, aika on itse varattava.
Olen perusterve 68v ja sain rokotusajan 14.5.
Aika tällä viikolla Tampere perusterve 55 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes astmaatikot riskiryhmää eli useampikin keski-ikäinen kaveri on vielä ilman rokotetta vaikka toisin luulisi.
Mun kaveri kyllä sai nimenomaan astman takia aikaisemmin rokotteen?
Jos astma on niin lievä, että ei tarvitse lääkitystä, ei kuulu riskiryhmään kaksi. Itselläni on päivittäinen lääkitys ja sain rokotteen jo n. kuukausi sitten. N47.
Tuli mahdollisuus ottaa rokote jo maaliskuussa. En ottanut. Olen 70.
Miksi en ottanut? On tunne, että elämme Idiocracy elokuvassa. Ihmiskunta on tullut hulluksi.
Vasemmassa kyynärässä tekonivel niin en senkään tähden viiti. Jos piikki tuottaisi jokin tulehduksen niin se voisi mennä tekoniveleen ja tarvin kuitenkin molempia käsiä joka päivä, varsinkin nyt kesällä
Punkkipiikit, sikapiikit, influpiikit kokeilematta sekä rokotukset yleensä 17 viime vuoden ajalta. En varmaan kestäisi niitä enää kun ei oo tullu pitkään aikaan käytettyä
Kuntayhtymä suosittelee, että kaikki työterveyden asiakkaat ottaisivat rokotteen työterveydestä. Mitä käytännön eroa siinä on, mistä tuon rokotteen ottaa? Maksaako siis osa työnantajista rokotteen itse tai osan siitä? Ja jos näin, saavatko nämä henkilöt rokotteen aiemmin vai mikä järki tuossa muuten työnantajalle olisi? Oma työnantajani ei anna rokotteita työterveyden kautta vaan pitää mennä oman kunnan soteen. Eli rokotusjonon hännilläkö tässä sitten ollaan? Hyvin sekavaa tämä(kin) tiedottaminen...
M45, en ole saanut enkä ota. Jo nyt on nähtävissä, että rokotetut ovat isommassa riskissä varianttien kanssa.
Todella hyvä tilanne rokotuksissa kun alkuvuonna täällä huudettiin hulluna, että saadaan rokote vasta vuonna 2022.
Ensiviikolla on minulla aika. 56 v
Meidän perusterveet viisikymppiset rokotettiin täällä Pohjois-Savossa jo monta viikkoa sitten ensimmäisen kerran. Meidän perheestä toinen 29-vuotias ei ole saanut rokotetta, toinen sai ammattinsa vuoksi jo alkuvuodesta molemmat rokotteet.
Maajussi-83 kirjoitti:
Vasemmassa kyynärässä tekonivel niin en senkään tähden viiti. Jos piikki tuottaisi jokin tulehduksen niin se voisi mennä tekoniveleen ja tarvin kuitenkin molempia käsiä joka päivä, varsinkin nyt kesällä
Saahan sen nyt ottaa muuallekin.
Olen 40v riskiryhmään kuuluva ja en ole saanut rokotetta.
50-v. Mulla oli korona, joten eipä kai tartte rokotetta...
Otin heti kun sain. Syksyllä matkalle
Vierailija kirjoitti:
Tuli mahdollisuus ottaa rokote jo maaliskuussa. En ottanut. Olen 70.
Miksi en ottanut? On tunne, että elämme Idiocracy elokuvassa. Ihmiskunta on tullut hulluksi.
Erittäin hyvin ilmaistu, tämä ympärillämme panikoiva kalabaliikki.
60v ei rokotettu, enkä ole ottamassakaan.
Syy, liian paljon seurannut tilastoja, minkälainen ko. tauti todellisuudessa on, enkä näin ollen näe syytä rokotteelle.
En ota missään vaiheessa. Huonekasveiltako sen taudin saisin? Ainoa mistä sen voin saada on kun käyn kaupassa. Jos te muut jotka ramppaatte kaikkialle olette rokotettu niin en minäkään sitä silloin saa. Joten ottakaa te jotka tykkäätte kyhnyttää itseänne toisiinne.