Ketään joka ei ole vielä saanut yhtään koronarokotetta? Minkä ikäinen olet?
Täällä perusterve 39v odottaa vielä kutsua koronarokotteeseen.
Kommentit (105)
Jos matkustaa, muut Euroopan maat vaatii enintään 72 tuntia sitten otetun negatiivisen koronatestin tuloksen. Miksi Suomessa tätä ei ole ollut koko aikana???
Ja miksi tuon todistaminen on niin kallista, että tuskin pääsee matkustamaan, paitsi johonkin Kreikkaan.
Kävin tarkistamassa, yli 60v meillä nyt rokotetaan.
T. Viisikymppinen
Täällä yksi -61-syntynyt riskiryhmäläinen odottaa omaa rokotusaikaansa. On siis aika jo varattuna kyllä, mutta vasta 11. toukokuuta saan ekan piikin.
Ei näin perusterveenä keski-ikäisenä ole rokotusvuorossa vielä aikoihin.
Tässä taloudessa on kaksikin +50-vuotiasta riskiryhmäläistä ilman rokotetta vielä.
hki
Vierailija kirjoitti:
Ei sua sinne muutenkaan kukaan kutsu. Itse se on seurattava milloin oma vuoro ja varata aika.
Kyllä ainakin kaikille tutuille on tullut joko kirje tai tekstari..
66, eka piikki ensi viikolla. Aikoja saa nyt 6o-69 terveet ja tietty sairaat.
En ole saanut, olen riskiryhmässä, yli 40. Terveet veivät täällä riskiryhmäläisten ajat.
Varasin juuri ajan ja sain sen kahden viikon päähän. Keusote rokottaa vuosina 1967-1971 syntyneitä perusterveitä. N51
En ole enkä ota koska olen fiksu:)
Vierailija kirjoitti:
Tässä taloudessa on kaksikin +50-vuotiasta riskiryhmäläistä ilman rokotetta vielä.
hki
Olisi mahdollisuus jo ollut kuitenkin. Terveet 50+ saa varata ajan ylihuomenna. Aikoja on kuulemma ollut hyvin vapaana.
Perusterve 45-vuotias ja rokottamatta. Perusterveet vanhempani (74 ja 77-vuotiaat) sai ekat rokotteensa 3 viikkoa sitten.
Työkaverini kuuluu riskiryhmään ja on yli 60-vuotias ja hän tulee saamaan rokotuksensa nyt tulevalla viikolla.
Helsinki
55v pk-seutu. Ei ole ainakaan lähiaikoina tulossa mahdollisuuttakaan.
En tosin ole ottamassakaan mutta vielä ei edes tarjotakaan. Siksi vähän ihmettelinkin, että millähän kepulikonsteilla ne julkkikset on rokotteensa saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hki
Olisi mahdollisuus jo ollut kuitenkin. Terveet 50+ saa varata ajan ylihuomenna. Aikoja on kuulemma ollut hyvin vapaana.
Ei olisi. Tosin tuossa on vissiin melkoisesti eroa eri rokotuspisteiden välillä, koska malmille ei ole yksikään tuttu saanut varatuksi aikaa niin ettei eka vapaa aika olisi ollut parin-kolmen viikon päästä. Itiksessä sen sijaan piikille ainakin yksi duunikaveri pääsi seuraavana päivänä.. Ja nämä aikoja varanneet/aikaansa odottavat/rokotetut on yli 60-vuotiata kaikki.
Ei nuoremmat eikä varsinkaan perusterveet ole vielä pahemmin piikkejä täällä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi -61-syntynyt riskiryhmäläinen odottaa omaa rokotusaikaansa. On siis aika jo varattuna kyllä, mutta vasta 11. toukokuuta saan ekan piikin.
Ja paikkakunta Helsinki
Olet vielä terve, mutta kuinka kauaa??
Pilaat elämäsi, terveyden.
Itselle ei tulisi mieleenkään ottaa geenikoetta.
Ei sua sinne muutenkaan kukaan kutsu. Itse se on seurattava milloin oma vuoro ja varata aika.