Ketään joka ei ole vielä saanut yhtään koronarokotetta? Minkä ikäinen olet?
Täällä perusterve 39v odottaa vielä kutsua koronarokotteeseen.
Kommentit (105)
Suuri ihmiskoe! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Vakavia haittoja lähelle 900 jo.
Onnea!
En ottanut sikarokotettakaan, enkä tavislenssurokotetta niin miksi ihmeessä tätä??? Pelkkää myrkkyä täynnä.
30v. Saa nähdä milloin oma vuoro koittaa, kiinnostaisi jo kesällä lähteä matkoille ja mielummin otan piikin kuin kalliin koronatestin. Omat -61 ja -62 syntyneet vanhemmat saivat rokotteet tällä viikolla.
Niin, abortoidun sikiön soluja. AZ.
ei tarvi ottaa kun täälläpäin ei ole yhtään
tartuntaa ollut. 32v olen
tulee kutsu tai ei mä en sitä myrkkypiikkia ota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taloudessa on kaksikin +50-vuotiasta riskiryhmäläistä ilman rokotetta vielä.
hki
Olisi mahdollisuus jo ollut kuitenkin. Terveet 50+ saa varata ajan ylihuomenna. Aikoja on kuulemma ollut hyvin vapaana.
Ei olisi. Tosin tuossa on vissiin melkoisesti eroa eri rokotuspisteiden välillä, koska malmille ei ole yksikään tuttu saanut varatuksi aikaa niin ettei eka vapaa aika olisi ollut parin-kolmen viikon päästä. Itiksessä sen sijaan piikille ainakin yksi duunikaveri pääsi seuraavana päivänä.. Ja nämä aikoja varanneet/aikaansa odottavat/rokotetut on yli 60-vuotiata kaikki.
Ei nuoremmat eikä varsinkaan perusterveet ole vielä pahemmin piikkejä täällä saanut.
.
Itiksessä ei ole rokotuspistettä. Messukeskus, Jätkäsaari, Malmi, Myllypuro, ja käsittääkseni saat itse valita sopivan. Ihan höpöpuhetta, ettei aikoja saisi, nopein kuulemani on, että samana päivänä, kun ajanvaraus aukesi, oli aika varattu jo 10 minuuttia puolenyön jälkeen ja piikki otettu ennen puolta kymmentä aamulla.
Malmilta pääsee bussilla esimerkiksi Myllikkaan ja junalla Pasilaan.
Olen 49 enkä perusterve, mutta en koronan riskiryhmää. Toivon saavani rokotteen vielä tässä kuussa Hgissä.
35 v. Olisin saanut jo surullisenkuuluisan Astra Zenecan aikana. En ottanut kun aattelin odottaa tuleeko jotain yllättäviä sivuvaikutuksia. Tuli.
Mä en tunne kovin monta joka olisi saanut rokotuksen. Lähinnä iäkkäämmät kuten omat ja mieheni vanhemmat jotka on yli 70 v. Mieheni on 53 v ja hän sai ajan parin viikon päähän.
Tampere.
En ole saanut. 69v lähiomaiseni sai ensimmäisen vasta viikko sitten, 85v taas ei ole saanut (sairasti koronan joten rokotetta ei annettu "omalla" vuorolla). Joten ei ole vielä minulla perusterveellä kolmikymppisellä kiire.
Vierailija kirjoitti:
Ilman olen, 52 vuotta, vantaa
Mikset varaa aikaa? Vantaa rokottaa jo 45-49 v. terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taloudessa on kaksikin +50-vuotiasta riskiryhmäläistä ilman rokotetta vielä.
hki
Olisi mahdollisuus jo ollut kuitenkin. Terveet 50+ saa varata ajan ylihuomenna. Aikoja on kuulemma ollut hyvin vapaana.
Ei olisi. Tosin tuossa on vissiin melkoisesti eroa eri rokotuspisteiden välillä, koska malmille ei ole yksikään tuttu saanut varatuksi aikaa niin ettei eka vapaa aika olisi ollut parin-kolmen viikon päästä. Itiksessä sen sijaan piikille ainakin yksi duunikaveri pääsi seuraavana päivänä.. Ja nämä aikoja varanneet/aikaansa odottavat/rokotetut on yli 60-vuotiata kaikki.
Ei nuoremmat eikä varsinkaan perusterveet ole vielä pahemmin piikkejä täällä saanut.
.
Itiksessä ei ole rokotuspistettä. Messukeskus, Jätkäsaari, Malmi, Myllypuro, ja käsittääkseni saat itse valita sopivan. Ihan höpöpuhetta, ettei aikoja saisi, nopein kuulemani on, että samana päivänä, kun ajanvaraus aukesi, oli aika varattu jo 10 minuuttia puolenyön jälkeen ja piikki otettu ennen puolta kymmentä aamulla.
Malmilta pääsee bussilla esimerkiksi Myllikkaan ja junalla Pasilaan.
Miksi lähteä merta edemmäs kalaan ja hankkia pahimmassa tapauksessa tartunta jostain junasta? Malmille on kävelymatka.
Ja joo, my bad, tuo työkaveri asuu itiksessä ja sanoi käyneensä siellä piikillä mutta tarkoitti varmaan sitten myllypuroa.
Malmille on tosiaan kaikki odottaneet rokotusaikaansa vähintään 2 viikkoa vaikka jokainen on kyllä napannut ekan tarjolla olleen ajan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä rokota.
eri
Saan ekan piikin tiistaina ja otan pfizeria.
perusterve +60-vuotias, Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä rokota.
eri
Kyllä rokottaa. Tällä viikolla aukesi ajanvaraus.
41v perusterve, ei ole tarjottu enkä ota vaikka tarjottaisiin.
Varasin parin viikon päähän ekan rokotusajan. 50v, Espoo.