Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinni lapsuudenperheessään

Vierailija
01.05.2021 |

Voi vttu. Ollaan lapseton aikuinen pariskunta. Mies on edelleen niin kiinni lapsuudenperheessään, että ei tosikaan. Vappuaattona piti syödä kahdestaan ja tänään lähteä hotelliin. Pitkiä päiviä ollaan töissä molemmat tehty viime viikkoina, eli ei oo yhteistä aikaa ollut.

Eilen mies kävi vanhemmillaan hoitamassa yhden asia. Siellä oli sitten molemmat siskot perheineen käymässä ja päätti jäädä sinne syömään. Klo 21 oli kotona. Laittoi kyllä mulle sieltä viestiä ja pyysi, että tulisin myös, mutta kun vastasin että en tuu, sanoi olevansa hetken ja tulevansa sitten kotiin. Hetki oli neljä tuntia.

Mä sitten yksin söin ja join kuoharit. Ja tänään lähdin yksin sinne hotelliin ja sanoin miehelle, että älä laita edes viestejä. Tajusi kyllä mokanneensa, mutta vappu meni jo pilalle.

Ja ei kiitos jss viestejä. Tiedän sen vaihtoehdon itsekin.

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukurakkautta on vaikea ymmärtää, jos sellaista ei ole oman suvun taholta. Itse kuulun yhteisölliseen sukuun ja mulle ainakin on aivan mahtava voimavara tietää, että mitä ikinä elämässäni tapahtuukin, suku on aina tukena ja turvana. Puolisohan on tukena ja turvana vain sen aikaa, kun se sattuu puolisolle sopimaan. Puoliso voi lähteä  elämästäni, suku ei lähde koskaan. 

Toki mies olisi voinut ilmoittaa, että meneekin vähän suunniteltua pidempään. 

Vierailija
142/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ap, otan osaa, tulee ihan mieleen ex-aviomies. Ollaan molemmat kotoisin pieneltä paikkakunnalta, ja exä  oli täysin kiinni vanhemmissaan henkisesti. Oli alkkisvanhempiensa ainoa poika ja kasvanut vastuulliseen rooliin. Ei koskaan voinut antautua omalle perheelle kun lapsuuden perhe ja serkutkin menivät edelle. Appivanhempien mökillä hänen lapsuuden maisemissaan lomat menivät niin, että itse olin siellä aitassa, ja mies painoi hommia aamusta ilaan. Anoppi liisasi miestä myös sukulaisille samalla mökkipaikkakunnalla, ja mies korjaili kaikkien ruohonleikkureita jne.

Ei koskaan käyty yhdessäkään hänen siskonsa tai sukulaisensa luona kylässä, ettei miehen olisi tarvinnut jotain hommaa tehdä. Mä en enää mennyt mukaan sukulaisiin ja loppuajasta oli ihan eri touhut meillä. On ihanaa käydä omien sukulaisten luona kylässä ilman, että tarvii aina alkaa hommiin, voi vaan olla vieraana.

Mä ymmärrän tällaisen hyväksikäytön vanhojen isovanhempien taholta, heitä kuuluukin auttaa, mutta ei työikäisiä saamattomia aikuisia.

Hyi kun tuli muistot mieleen ja onni siitä, että jätin miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo aika lapsekas ap. Et voivoi. Tää lumihiutalesukupolvi on tottunut kaiken saamaan klikkaamalla j vähän tykkäämällä peukaloilla. Jessus mitä lapsellista sakkia koko nykypolvi. Ja köytöstapoja ei sovi odottaa heiltä saati vastavuoroista kohteliaisuutta ja muiden huomioimista, paitsi sen oman napanöyhtän.

Odotetaan lahjoja, koskaan ei kiitetä saati muisteta saati muisteta vastavuoroisesti takaisinpäin.

Grow up teenynweeny

Juuri tämän trollaajan takia olisi suotavaa, että eräs ihmisryhmä pysyisi siellä mopo/lautapalstalla. Onko kiva sieltä äitykän tisulin luota kirjotella ihmisille, joilla on ihan oikea ihmissuhde vastakkaisen sukupuolen kanssa. Toisilla sitten sen äitykän kanssa.

Vierailija
144/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukurakkautta on vaikea ymmärtää, jos sellaista ei ole oman suvun taholta. Itse kuulun yhteisölliseen sukuun ja mulle ainakin on aivan mahtava voimavara tietää, että mitä ikinä elämässäni tapahtuukin, suku on aina tukena ja turvana. Puolisohan on tukena ja turvana vain sen aikaa, kun se sattuu puolisolle sopimaan. Puoliso voi lähteä  elämästäni, suku ei lähde koskaan. 

Meni sitten pointti ihan täysin ohitse.

Ai niin, saman miehen kanssa lähes 40 vuotta, toinen vanhemmistaan jo mananmajoilla, joten ei enää "tukena ja turvana" ja pian jo toinenkin samassa paikassa. Suku siis lähtee ja vain minä olen jäljellä. Yhtä harhaisesti miehen äiti kuvitteli heidän olevan miehen rinnalla todennäköisesti tämän kuolemaan saakka ja naisten vaihtuvan, kuin sukat.

Vierailija
145/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä ketjussa käynyt vielä ilmi ap:n ikä. Eli oletteko parikymppisiä? Oliko ”sopimus” illasta kahdestaan sinun varmuuden vuoksi sanelemasi, ettei mies vaan haluaisi tavata perhettään?

Miksi muuten olitte menossa hotelliin kun ette ilmeisesti millään matkalla ole? Ettei olisi ollut keinosi järjestää mies pois perheensä ulottuvilta?

Selkeästi aikuisia eli sen ikäisiä, että normaali ihminen on jo yli kymmenen vuotta elänyt itsenäistä elämää eikä enää pidä lapsuudenperhettä varsinaisena perheenään. Ap

Aa, siis 28 v. Melko lapsia olette tosiaan. On täysin normaalia, että hyvän lapsuuden perheensä kanssa elänyt ei ole eikä ole tarvinnutkaan irrottautua siitä. Haluaa säilyttää sen perheen tuoman voiman ja lämmön. Miehesi on onnekas perheensä suhteen, älä myrkytä tilannetta. Hakeudu vaikka sinä, ap, kylmempiin piireihin.

Hakeudu sinä laudalle.

Vierailija
146/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TRuollaisella asenteella liikkeellä ollessa ne parisuhteet ei koskaan kestäkään.

Vierailija
147/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasit vappunne mokoman asian takia. 

Vierailija
148/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mies ei lähtenyt hotelliin sitten? 

Vierailija
149/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi kirjoituksesi perusteella, että mies on kiinni lapsuudenperheessään. Siis voi jestas, mennyt käymään vanhemmillaan ja siellä on ollut siskot perheineen myös, niin jäänyt heidän kanssaan juttelemaan ja ymmärrettävästi myös syömään. Voi voi ja lämmin leipä!

Odotin otsikon perusteella jotain sellasta, että mies on kaikki illat porukoillaan istumassa iltaa tai vastaavaa, mutta eihän toi nyt ole kuin yksi vappuaaton poikkeusjuttu!

Kai siitä saa suuttua ja pahoittaa mielensä, jos toinen tekee päin vastoin kuin mitä on sovittu?

Ei taida tyyppi antaa yhtään arvoa kumppanilleen.

Vierailija
150/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te aikuiset ja perheelliset oikein vietätte aikaa vanhempienne seurassa ylipäätään? Itse näen vanhempiani ehkä kerran parissa kuukaudessa, soitellaan kyllä useamminkin. Mies pitää omaan sukuunsa yhteyttä paljon harvemmin, skypettää kuitenkin ehkä parin viikon välein.

Vierailija
151/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi mies ei lähtenyt hotelliin sitten? 

Koska aplla sattui sloggeihin tarttumaan hiekkaa ja lähti yksin sinne hotellille, eikä vastaa miehen puheluihin

Vierailija
152/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tätä tapahtuu? Jos nyt oli joku poikkeus, en mitään meteliä nostaisi vaan nauttisin siitä hotellista nyt sitten sen miehen kanssa. 

Vierailija
153/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että jos jotain sovitaan, se myös pidetään. En itsekään haluaisi olla sellaisen puolison kanssa, josta ei ikinä tiedä pitävätkö sovitut asiat. En halua tehdä ruokia ihan turhaan, jos toinen ei tulekaan syömään vaikka lupasi. Itse en edes kykenisi vastaamaan samalla tavalla  puolisolle. Äkkiä sen huomaa, jos itse on vain joku turha lisäke miehen ja tämän perheen ohella, siitä on paras irrottautua. Saisi suku pitää miehen kokonaan.

Vierailija
154/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummaa: jos vaimo on tehnyt suunnitelmia miehen kanssa ja mies häipyy äidin helmoihin, se on vaimon vika.

Jos mies olisi tehnyt suunnitelmia äitinsä kanssa ja mies olisi tehnyt äidilleen oharit ollakseen vaimonsa kanssa, se on vaimon vika.

Vierailija
155/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi kirjoituksesi perusteella, että mies on kiinni lapsuudenperheessään. Siis voi jestas, mennyt käymään vanhemmillaan ja siellä on ollut siskot perheineen myös, niin jäänyt heidän kanssaan juttelemaan ja ymmärrettävästi myös syömään. Voi voi ja lämmin leipä!

Odotin otsikon perusteella jotain sellasta, että mies on kaikki illat porukoillaan istumassa iltaa tai vastaavaa, mutta eihän toi nyt ole kuin yksi vappuaaton poikkeusjuttu!

Kai siitä saa suuttua ja pahoittaa mielensä, jos toinen tekee päin vastoin kuin mitä on sovittu?

Ei taida tyyppi antaa yhtään arvoa kumppanilleen.

Minä ainakin yrittäisin minimoida sen vahingon ja viettäisin hyvää aikaa siellä hotellissa miehen kanssa. Miksi pilata koko vappu tuon asian takia, joka ei ilmeisesti ole mitenkään säännöllistä.

Tietysti sanoisin miltä tuntuu, mutta en nyt mitään tuollaista kohtausta nostaisi ja lähtisi yksin sinne hotelliin. Itselleen vaan tekee hallaa. Eri

Vierailija
156/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole mies vaan selkärangaton kükoldi.

Kys. "Miehelle" suosittelen tiukkaa kuuria johon kuuluu Jordan Petersonin materiaalien selaaminen, salilla ja parturissa käyminen, proteiinin ja rasvan tankkaaminen koneeseen.

Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat. Fiilaa olevasi röyhkeä, itsevarma, dominoiva. Fiilaa olevasi Moderni Mies.

Vierailija
157/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että jos jotain sovitaan, se myös pidetään. En itsekään haluaisi olla sellaisen puolison kanssa, josta ei ikinä tiedä pitävätkö sovitut asiat. En halua tehdä ruokia ihan turhaan, jos toinen ei tulekaan syömään vaikka lupasi. Itse en edes kykenisi vastaamaan samalla tavalla  puolisolle. Äkkiä sen huomaa, jos itse on vain joku turha lisäke miehen ja tämän perheen ohella, siitä on paras irrottautua. Saisi suku pitää miehen kokonaan.

Minä en taas jaksaisi olla noin tiukkapipo, jos tämä on yksittäinen tapaus. 

Sanoiko ap, että tätä tapahtuu jatkuvasti vaan oliko tämä vappu nyt vaan?

Ja muutenkin tilanteet muuttuu eikä aina tarvitse mennä ihan käsikirjoituksen mukaan. Elämä on leppoisampaa, kun ei aina kiristele niitä hampaita. 

Vierailija
158/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton akan on pakko olla Oulusta. Ne on just tollaisia känkkiä ja laittaa koko perheen asiat sekaisin. Onneks oma veli pääsi pahadta siitä moita a kasta. Yksi myrkynkeittäjä oli.

Vierailija
159/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton akan on pakko olla Oulusta. Ne on just tollaisia känkkiä ja laittaa koko perheen asiat sekaisin. Onneks oma veli pääsi pahadta siitä moita a kasta. Yksi myrkynkeittäjä oli.

Oulussako pojat kasvavat edelleen peräkammareissa sukunsa vallan alla?

Vierailija
160/206 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap olet kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan