Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia

Vierailija
01.05.2021 |

Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.

Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.

Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiskelet nettitreffeiltä 35+ lapsettomia, perhettä toivovia naisia.

Vierailija
2/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+- 5 v ikäsäännöllä voi olla vaikea löytää naista, kun 40 v ylittänyt nainen ei saa helposti lapsia kuin ehkä 10%:ssa tapauksista. Ikäsi myös lisää riskiä lapsettomuuteen ja lapsen kehityshäiriöihin.

Etsi ulkomailta vähintään 35 v nainen , niin on noin 5 v hyvää peliaikaa saada noin 1-3 lasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattella, alat saada kansaneläkettä ennen kuin esikoinen muuttaa kotoa!

Jaksamista yövalvomisiin..

Vierailija
4/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että myös miehen iällä on vaikutus tulevan lapsen terveyteen, joten en suosittelisi odottelemaan kovin kauaa. Lapsella on myös lähtökohtaisesti oikeus vanhempiin jotka jaksavat olla hänen kanssaan ja tukevat häntä hänen kasvussaan; mieti miltä tuntuu olla 20-vuotias juuri lukiosta valmistunut nuori, jonka pitäisi elää huoletonta opiskelijaelämää, mikäli omalla eläkeikäisellä vanhemmalla on alkava muistisairaus? Jos saat lapsen 47-vuotiaana (ja tämä olisi melko nopealla aikataululla toimittu, ottaen huomioon ettet ole edes parisuhteessa), olet 67-vuotias hänen ollessa 20.

Vierailija
5/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattella, alat saada kansaneläkettä ennen kuin esikoinen muuttaa kotoa!

Jaksamista yövalvomisiin..

Jos ei ole tuohon ikään ansainnut työeläkettä, niin tuunaamisessa pitää olla tosi hyvä.

Vierailija
6/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja etsi elämällesi muuta sisältöä tai älä ainakaan onneasi lastensaannin varaan laske. Kaunistelematta: olet jo vanha ja hedelmällisen naisen saanti voi olla hankalaa. Lisäksi myös miehen hedelmällisyys laskee iän myötä.

Vierailija
7/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v miehen sperma ei ole kovin laadukasta....mieluummin valitsen 30 vuotiaan.

t.n30

Vierailija
8/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on andropaussi ja siittiöt puolimätiä. Anna olla.

Vierailija
9/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö pätäkkää? Jonkun saatat saada tuohon hommaan.

Varaudu kuitenkin korvaamaan.

Vierailija
10/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös mieleen että onko nyt 46-vuotiaana yllättäen herännyt lapsitoiveesi todellisuudessa aitoa halua perheellistyä, vai jonkinlaista tiedostamatonta orastavaa kuolemanpelkoa, joka johtaa tarpeeseen etsiä jonkinlaista jatkuvuutta? Koska ihminen joka todella kokee kutsumusta äitiyteen / isyyteen yleensä tiedostaa tämän kutsumuksen huomattavasti aikaisemmin kuin tuossa iässä, vaikka joillakin sopivan partnerin etsimisessä saattaakin mennä toivottua kauemmin.

Vierailija
11/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä ja täytän tänä vuonna 45 vuotta. Tai siis kyllä mä havahduin jo 10 vuotta sitten, mutta sopivaa puolisoa ei ole kohdalle osunut ja itselle oli jotenkin selvää etten halua perustaa perhettä yksin. Nyt sitten tämä vauvakuume onkin noussut ihan uusiin ulottuvuuksiin.

N44

Vierailija
12/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että jaksat autistilapsen kanssa.

Teen töitä niiden kanssa (tykkään mutta olen onnellinen että omat ei oo). Isät kun joskus hakee lapsensa ovat selvästi olleet 40+ kun lapsi on syntynyt. Osalla vaimo paljon nuorempi.

Vierailija
13/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä niiden kanssa (tykkään mutta olen onnellinen että omat ei oo). Isät kun joskus hakee lapsensa ovat selvästi olleet 40+ kun lapsi on syntynyt. Osalla vaimo paljon nuorempi.

Eikös iäkkäillä vanhemmilla ole korkeampi riski saada autistilapsi?

Vierailija
14/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin samaan nyt tämän koronapskan aikana eli olin tosiaan ihan siinä käsityksessä että olen hyväksynyt tilanteeni ja täysin sinut sen kanssa, että tulen olemaan lapseton ikisinkku koko loppuelämäni ajan.

Ikää siis on mullakin jo päälle 40 vuotta ja kuvittelin tehneeni sen surutyön lapsettomuudesta ja perheettömyydestä jo tuossa kolmevitosen jälkeen, mutta nyt tämä puolison ja oman perheen kaipuu ja tarve on suorastaan vyörynyt yli enkä mitenkään enää tunnista tätä lapsettoman sinkun elämää omakseni vaan tämä tuntuu vaan päivä päivältä pahemmalta. Enkä siis ennen koronaankaan ole ollut mikään villi bilesinkku joka kärsii siksi vaan tosiaan melkoinen kotihiiri olen ollut jo vuosia eli elämäntyylini ei näiden koronarajoitusten vuoksi ole juurikaan muuttunut.

En tajua.

N40+

Vierailija
15/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva kumppani sinulle on tärkein, minkälaisen henkilön koet sopivaksi. Sellainen nainen joka pystyy taloudellisesti huolehtimaan lapsesta mahdollisimman pitkään ja jolla on kiva luonne. Myös geenitesti vanhemmille ei ole huono nykyaikana, koska lapsen terveys on tärkein. Ei ole pakko tehdä lapsia, jos koet että maapallo on liian vaarallinen paikka lapsia ajatellen.

Vierailija
16/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se juna kuule mennyt jo. En sano että on totaalisen mahdotonta, mutta ihan tilastojen perusteella miehen on hyvin epätodennäköistä saada ensimmäinen lapsi yli 40-v. Ymmärrä, että kilpailet itseäsi jo huomattavasti nuoremmista naisista itseäsi nuorempia miehiä vastaan. Useimmat naiset eivät halua yli 10-v vanhempaa kumppania, etenkään lastensa isäksi. Ei, vaikka omasta mielestäsi olisit miten nuorekas ja hyvä saalis.

Sen sijaan kannattaisi tosissaan miettiä, mistä tämä hinku on nyt tullut, ja olisiko kyse kuitenkin keski-iänkriisistä ja andropaussista, jos aikaisemmin ei ole homma kiinnostanut sen vertaa että olisit päätynyt lapsia tekemään (siihenhän ei tunnetusti siihen vaadita paljon tai palavaa halua).

Vierailija
17/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46v miehen sperma ei ole kovin laadukasta....mieluummin valitsen 30 vuotiaan.

t.n30

Ihan hyvää on.

T. Sale Niinikkö

Vierailija
18/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla ja etsi elämällesi muuta sisältöä tai älä ainakaan onneasi lastensaannin varaan laske. Kaunistelematta: olet jo vanha ja hedelmällisen naisen saanti voi olla hankalaa. Lisäksi myös miehen hedelmällisyys laskee iän myötä.

Mutta sale porskuttaa ja tekee lapsia 69 vuoden iässä.

Vierailija
19/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heräsin samaan nyt tämän koronapskan aikana eli olin tosiaan ihan siinä käsityksessä että olen hyväksynyt tilanteeni ja täysin sinut sen kanssa, että tulen olemaan lapseton ikisinkku koko loppuelämäni ajan.

Ikää siis on mullakin jo päälle 40 vuotta ja kuvittelin tehneeni sen surutyön lapsettomuudesta ja perheettömyydestä jo tuossa kolmevitosen jälkeen, mutta nyt tämä puolison ja oman perheen kaipuu ja tarve on suorastaan vyörynyt yli enkä mitenkään enää tunnista tätä lapsettoman sinkun elämää omakseni vaan tämä tuntuu vaan päivä päivältä pahemmalta. Enkä siis ennen koronaankaan ole ollut mikään villi bilesinkku joka kärsii siksi vaan tosiaan melkoinen kotihiiri olen ollut jo vuosia eli elämäntyylini ei näiden koronarajoitusten vuoksi ole juurikaan muuttunut.

En tajua.

N40+

Elämän tärkeät asiat nousevat esiin kriisissä. Nyt treffeille ap:n kaltaisen miehen kanssa niin voit vielä hyvässä lykyssä lapsen/lapsia saada. Minun isoisoäitini oli 45 v kun pappani syntyi. Hän sai silloin peräti kaksoset. Tosin lapsia hänellä jo oli ja kaksoset olivat iltatähtiä.

Vierailija
20/105 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös iäkkäillä vanhemmilla ole korkeampi riski saada autistilapsi?

Kyllä. Vanhojen isien lapsilla on myös korkeampi riski saada skitsofrenia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme