Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, huomaatteko jos naisella ei ole rintaliivejä? Häiritseekö se? Vedättekö johtopäätöksiä?

Vierailija
30.04.2021 |

Tuli mieleeni, kun yhdellä ystävälläni ei ole ikinä minkäänlaisia rintaliivejä muuta kuin urheillessa. Minusta tuo liivittömyys hyppää aina silmille, tuntuu että vaikka ystävälläni olisi maailman paksuin ja väljin villapaita, nännit nöpöttää läpi kuin terävät sepelinpalat. Samaan tapaan kuin kamelinvarvas leggingsit on housut -ihmisillä.

Itse olen hyvin povekas ja vaikka päälläni olisi mitä, tuntuu ettei ihmiset sukupuolesta riippumatta muuta huomaakaan. Ystäväni kuitenkin väittää, ettei kukaan kiinnitä hänen liivittömyyteensä mitään huomiota. Minusta tuntuu, että koska minä näen liivittömyyden niin selvästi, luulisi muidenkin näkevän, ja luulisi että se herättää miehissä edes jotain tuntemuksia tai ajatuksia. Ystäväni kuitenkin vaan sanoo, että "höpö höpö, ei ne kiinnitä mitään huomiota ja kaikki kohtelee mua aina tosin kohteliaasti ja kunnioittavasti".

Eli, mielipiteitä?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisena huomannut, että miehet ei taida liivittömyydestä niin välittää, mutta tosi monille naisille se on kova paikka. Niin usein kuulee nimittäin moittivia kommentteja, jos joku nainen kulkee kadulla ilman liivejä. Itse kyllä käytän liivejä, mutta olen aina yllättynyt  jos kaverini kommentoivat jotakin täysin tuntematonta liivitöntä naista "mitä toikin ajattelee" tai "kylläpäs hyllyy" tai ylipäänsä jotain kielteistä.

Ranskassa käsittääkseni vielä nykyäänkin ihan okei olla liiveittä, ja ausseissa. Mutta täällä Euroopan amerikkalaisimmassa maassa on vallalla amerikkalainen nännikauhu. :)

Kyllä se nyt vaan on mauttoman näköistä, jos tissit hyllyy ohuen paidan läpi.

Ja juu yleensä kysymys on ihan vaan ajattelemattomuudesta.

Harvalla on niin esteettiset rinnat ilman liivejä, että niitä kannattaa esitellä julkisesti.

Sama koskee polvia / reisiä. Vähän enemmän kangasta peittämään antaa huomattavasti tyylikkäämmän / kiinnostavamman vaikutelman.

Ei läheskään kaikilla ole niin suuret rinnat että ne erityisemmin hyllyisi. Ja tässähän puhuttiin siitä, että paksunkin paidan alle pitäisi laittaa liivit, ettei kenellekään tule mitään ajatuksia mieleen.

Vierailija
62/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa olla raksalla naisena ja kaiket päivät katsella miesten nöpöttäviä nännejä. Hissi on paras paikka, kun pitää katseen ujosti vähän alaspäin, niin kivasti voi katsella salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisena huomannut, että miehet ei taida liivittömyydestä niin välittää, mutta tosi monille naisille se on kova paikka. Niin usein kuulee nimittäin moittivia kommentteja, jos joku nainen kulkee kadulla ilman liivejä. Itse kyllä käytän liivejä, mutta olen aina yllättynyt  jos kaverini kommentoivat jotakin täysin tuntematonta liivitöntä naista "mitä toikin ajattelee" tai "kylläpäs hyllyy" tai ylipäänsä jotain kielteistä.

Ranskassa käsittääkseni vielä nykyäänkin ihan okei olla liiveittä, ja ausseissa. Mutta täällä Euroopan amerikkalaisimmassa maassa on vallalla amerikkalainen nännikauhu. :)

Kyllä se nyt vaan on mauttoman näköistä, jos tissit hyllyy ohuen paidan läpi.

Ja juu yleensä kysymys on ihan vaan ajattelemattomuudesta.

Harvalla on niin esteettiset rinnat ilman liivejä, että niitä kannattaa esitellä julkisesti.

Sama koskee polvia / reisiä. Vähän enemmän kangasta peittämään antaa huomattavasti tyylikkäämmän / kiinnostavamman vaikutelman.

Mauttomuus ja tyylittömyys lienee makuasioita. Menepä kesällä Rivieralle, niin huomaat ettei kukaan pidä ohuen paidan tai mekon alla vapaana liikehtiviä rintoja yhtään minään.

Sen sijaan on perin sivistymätöntä kyyläillä toisten hyllymistä ja vieläpä selän takana siitä keskustella -saati sanoa jotain päin naamaa.

Itse tykkään kulkea kesällä niin, että päälläni on kolme asiaa: yksi mekko ja kaksi sandaalia. Tykkään hyvin peittävistä viskoosisista paitamekoista (siis helma reilusti yli polvien ja pitkät hihat). Nautin suuresti miesten reaktioista sillä hetkellä, kun ne tajuavat että sen neiti Marple -tyylisen mekon alla ei ole mitään.

Vierailija
64/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostaisi tietää, millaisia johtopäätöksiä naisen rintaliivittömyydestä voi vetää?

Itse käytän harvoin, en tykkää, kun painavat. Mutta en ole ikinä ajatellut, että joku voisi tehdä asiasta jotakin päätelmiä...

En tiedä millaisia johtopäätöksiä voisi vetää, mutta ainakin minun isosta povestani ihan sukupuolesta riippumatta tunnutaan vetävän niitä johtopäätöksiä, että olen helppo, tyhmä ja huomionkipeä. Niin ajattelin että jos liivittömyyteen liittyy samanlaisia stereotypioita.

Onko sinun kokemuksesi sama kuin ystäväni, että ihmiset ei oikeasti kiinnitä mitään huomiota?

-ap-

Täällä toinen povekas. Kyllä kohtalo riesan meille arpoi. Havaintoni mukaan muut kuin vertaiset ei voi tätä harmia käsittää.

Jokainen katsoo oman kokemuksen kautta. Tukevaliivillisenä huomaan kyllä, mutta en tiedä huomaako muut.

Vierailija
65/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena pakko sanoa, että jos on isot nännit niin saattavat kyllä näkyä rintaliivien alta. Riippuu vähän siitä millaiset liivit on käytössä. 

Vierailija
66/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen paita, että muodot piirtyy sen läpi niin huomaahan sen. Paksumman paidan alta ei välttämättä ellei ne tissit sitten hylly jotenkin huomiotaherättävästi.

Vierailija
67/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jotenkin erottaa, jos ihan tyrkyllä. Ehkä. Ihon myönteinen tai kuultava paita.

Itse en käytä liivejä terveyssyistä, ja omani saavat heilua ihan rauhassa (en toki käytä ohuita kankaitakaan). Mutta en usko, että herättävät kenessäkään mitään seksuaalista. Ts. En ole järin hyvännäköinen.

Kerran kyllä lääkärissä lääkäri repi kaulustani korkeammalle. Näki vissiin enemmän kuin halusi😀🤔 (oli vähän outoa, mielestäni lääkärit eivät voi oikein seksuaalisoida mitään ruumiinosia ja ovat varmaan nähneet kaikenlaista).

Vierailija
68/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan ja arvostan! Ihana vapaus!

Mitä sinä siinä arvostat? Hyvin erikoinen ilmaisu.

Vierailija
69/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/iQ3GxygPABPKcpJ78

Monet varmaan ajattelevat, että kyseessä jotain tämänkaltaisia.. Varmasti herättää huomion.

https://images.app.goo.gl/xoJdGgQJoNKJLXZa6

Vierailija
70/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran hoikan, pienitissisen venakon, jonka valkoisen paidan alta kuulsivat tummat rinnanpäät. En voinut mitä¨än sille, että lahkeessa alkoi tykyttää, vaikka kokonaisuus oli omaan makuuni liian hutshtava.

Miten tällainen mies pystyy käymään uimahallissa tai rannalla, kun naisilla ei ole rintaliivejä? Jotenkin säälittää, että antaa alapään hallita koko ihmistä.

Varmaan pelkästään tämä Jonnan asu saa sinut pois tolaltaan.

https://www.is.fi/viihde/art-2000004897339.html

Vierailija
71/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ja alkaa seistä, jatkoon!

Vierailija
72/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran hoikan, pienitissisen venakon, jonka valkoisen paidan alta kuulsivat tummat rinnanpäät. En voinut mitä¨än sille, että lahkeessa alkoi tykyttää, vaikka kokonaisuus oli omaan makuuni liian hutshtava.

Miten tällainen mies pystyy käymään uimahallissa tai rannalla, kun naisilla ei ole rintaliivejä? Jotenkin säälittää, että antaa alapään hallita koko ihmistä.

Ei nuo Jonnan nyppylät vielä sävähdytä. Venakon asu oli pikemminkin tällainen, neidin nännit oli vaan vielä tummemmat kuin kuvan typykällä.

https://www.reddit.com/r/braless/comments/9vc9gt/white_shirt/

Vierailija
73/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaits, uimahallit ja rannat on yleensä täynnä eläkeläismummoja, tukevia selluliittisia mammoja ja keskivartalolihavia yh-äitejä. Sellaisissa olosuhteissa kikkeli pysyy kyllä rauhallisena, harmi vaan

Vierailija
74/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei käytä rintaliivejä, viestittää halukkuudestaan seksiin. Ja erityisesti kiinnostaisiko miehiä vetää näiden lollojen väliin.

No eikä!

Vierailija
75/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa mahdollisimman pienirintaisen naisen, jolla nännit törröttää. t. isorintainen nainen

Vierailija
76/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa mahdollisimman pienirintaisen naisen, jolla nännit törröttää. t. isorintainen nainen

Naiset eivät ole monien miesten makuun, haluisivat paritella toisten miesten tai lasten kanssa.

Vierailija
77/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen heti puristelemaan

Vierailija
78/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnaton nainen on suosituin nainen, muistuttaa miestä tai lasta

Vierailija
79/80 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nyt huomaa vähänkin ohuemman paidan alta jos nännit nöpöttää ja rinnat liikehtii. Jöpötyshän siitä helposti aiheutuu.

Pelkästä liivittömyydestä ei oikein voi vielä johtopäätöksiä vetää, paitsi jos on muuten tyrkysti pukeutunut niin liivittömyys korostaa tyrkkyä vaikutelmaa.

Vierailija
80/80 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up