Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, huomaatteko jos naisella ei ole rintaliivejä? Häiritseekö se? Vedättekö johtopäätöksiä?

Vierailija
30.04.2021 |

Tuli mieleeni, kun yhdellä ystävälläni ei ole ikinä minkäänlaisia rintaliivejä muuta kuin urheillessa. Minusta tuo liivittömyys hyppää aina silmille, tuntuu että vaikka ystävälläni olisi maailman paksuin ja väljin villapaita, nännit nöpöttää läpi kuin terävät sepelinpalat. Samaan tapaan kuin kamelinvarvas leggingsit on housut -ihmisillä.

Itse olen hyvin povekas ja vaikka päälläni olisi mitä, tuntuu ettei ihmiset sukupuolesta riippumatta muuta huomaakaan. Ystäväni kuitenkin väittää, ettei kukaan kiinnitä hänen liivittömyyteensä mitään huomiota. Minusta tuntuu, että koska minä näen liivittömyyden niin selvästi, luulisi muidenkin näkevän, ja luulisi että se herättää miehissä edes jotain tuntemuksia tai ajatuksia. Ystäväni kuitenkin vaan sanoo, että "höpö höpö, ei ne kiinnitä mitään huomiota ja kaikki kohtelee mua aina tosin kohteliaasti ja kunnioittavasti".

Eli, mielipiteitä?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali. Katso kasvojani äläkä tissejäni.

Vierailija
22/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehet huomaa. Itse olen 13 vuotiaasta asti tarkkaillut naisten rintaliivejä ja alushousun rajoja 😅

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa kirjoitti:

Käytän liivejä, joskus en. Ei kukaan ole huomannut liivittömyyttä, ei miehet eikä naiset. Voihan se olla että omat ovat tuollaiset laiskasti riippuvat ja nännitkään ei normaalisti törrötä.

Itseäni ei kiinnosta muiden ihmisten alusvaatteiden käyttö. Voihan se olla että terhakkaat rinnat nöpöttävillä nänneillä saa kommenttia juurikin naisilta.

Tissisi sopivat aika kivasti pumppaukseen.

Vierailija
24/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luullaan että kytätään rintaa mutta kytätäänkin nännejä. Outoa koska miehilläkin on nännit.

Povekkaana myös ahdistus jos omat nännit näkyy, koska tiedän että sitä ne kyylää.

Ehkä kevyempirakenteiset ei todella tajua, miten hankalaa on olla povekas. Apn kaveri on tyylitajuton luonnonlapsi.

Tyyli olis köyhän perusoikeus.

Kyllä hän ihan tyylikkäästi pukeutuu. Sen takia nuo nännit niin silmille hyppääkin, kun asu on tyyliä "konservatiivinen kartanonomistaja", mutta sitten ei ole liivejä.

-ap-

Vierailija
25/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän liivittömyydestä sellaisen johtopäätöksen että ko. henkilö ei halua käyttää liivejä.

Toinen mahdollinen johtopäätös olisi että hän ei pysty käyttämään liivejä. 

Miksi?, ei ole minun asiani, joten en käytä siihen sen kummemmin miettimiskapasiteettia.

Vierailija
26/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaxuhali. Katso kasvojani äläkä tissejäni.

Miksi? Nautin tissien katselusta.

Vierailija
27/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vain tuntee olonsa mukavasti, jos itse kohtaan koitan olla tietoisesti vilkuilematta koska silmilläni on valitettavasti tapana vaeltaa. Välillä liivittömiä näkee eikä se häiritse.

Vierailija
28/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä aina liivejä mutta kerran olin Prismassa niin että oli ihan ohuet valkoiset t-paitaliivit ilman mitään vuorta. Niistä kuultaa ehkä vähän läpi. Siinä päällä nuden/roosan sävyinen ohuehko t-paita.

Miesten hymyilyt alkoi hämäämään ja kotona peilin edessä huomasin että nännit näkyy ihan selvästi "läpi". Saattoi näyttää että olin ilman liivejä eli oma kokemus on että todellakin kiinnittää huomiota.

Sen t-paidan alle laitan nykyään aina vuorelliset liivit.

Vierailija
29/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä aina liivejä mutta kerran olin Prismassa niin että oli ihan ohuet valkoiset t-paitaliivit ilman mitään vuorta. Niistä kuultaa ehkä vähän läpi. Siinä päällä nuden/roosan sävyinen ohuehko t-paita.

Miesten hymyilyt alkoi hämäämään ja kotona peilin edessä huomasin että nännit näkyy ihan selvästi "läpi". Saattoi näyttää että olin ilman liivejä eli oma kokemus on että todellakin kiinnittää huomiota.

Sen t-paidan alle laitan nykyään aina vuorelliset liivit.

Mikä pettymys!

Vierailija
30/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, jos näkyy selvästi vaikka nännien nöpötyksen muodossa. Ei se häiritse vaan piristää päivää (ja herättää vehkeen)

Johtopäätöksiä en vedä, liivittömyyteen voi olla monta syytä.

Vierailija
31/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rintaliivejä pidetään niin tärkeinä? Ei ne liivit ole sen ihmeellisemmät kuin hattu tai lapaset.

Vierailija
32/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaan joskus en, en kiinnitä huomiota ellei daisarit suoraan ponnahda ulos kaula-aukosta. 

Vierailija
33/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka ei käytä rintaliivejä, viestittää halukkuudestaan seksiin. Ja erityisesti kiinnostaisiko miehiä vetää näiden lollojen väliin.

Näin minäkin tulkisten. Muistan takavuosilta tapauksen, kun työskentelin varastossa ja eräs naishenkilö tuli siellä käymään välillä "työasioissa" ja ilman rintaliivejä. Hänen kanssa kerran sitten homma päätyi kopelointiin varastossa ja totesin, että pillukin oli märkänä. No siellä ei päädytty panemaan, mut sellaisesta sovittiin muualla.

Vierailija
34/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pyrin iskemään silmää tällaisille naisille. Jos olemme pidempään samassa paikassa, niin myös lähentelen naista ja kokeilen rintoja.

Vierailija
35/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko niitä rintaliivejä on muka käyttää? Siis jos on kuitenkin peittävä paita josta ei näy läpi. Onko miehet oikeasti niin avuttomina viettiensä vietävissä, että vähän liikkuvat tissit haittaa keskittymistä? Minusta on jotenkin häiriintynyttä, että kaikkien pitäisi ahtaa tissinsä johonkin liiveihin liikkumattomiksi. Liivien käyttö voi isorintaiselle olla mukavuuden takia välttämätöntä, mutta jos on pienet rinnat niin liivit on oikeastaan ihan turhat.

Vierailija
36/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei ole pakko käyttää rintaliivejä. Jos menisi ilman paitaa on jo vähän liian häiritsevää, mutta joku roti tässä vahtimisessa nyt! Itse käytän, jos joku toinen ei ei kiinnosta pätkääkään.

Ap kuulostaa taas kivalta juoruilevalta "ystävältä".

Vierailija
37/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikseen vedän

Vierailija
38/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sellaisen huomaa jokainen, jos nännit erottuu ohuen kankaanläpi. Mutta en minä siitä mitään johtopäätöksiä vedä. Pikemminkin totean että aha kommandonainen ja jatkan matkaani.

mies

Vierailija
39/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä mikä pakko niitä on käyttää. Siis mukavuuden takia varmasti tarvitsee, jos on kovin isot rinnat ja toki jos on kovin ohut vaalea paita, mutta jos on pienehköt rinnat ja riittävän paksu paita niin ei kai ne ole mitenkään välttämättömät. Aika outoa oikeastaan, että liivitöntä naista pidetään jotenkin poikkeuksena. Ja miesten nännit saa kuitenkin näkyä läpi ihan vapaasti?

Vierailija
40/80 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan kiinnosta toisten vaatteet.