Oletteko jo aloittaneet vapun vieton?
Kommentit (22)
Aamustahan se periaatteessa alkoi, mutta kymmenen minuuttia sitten aukesi ensimmÀinen juoma.
VietellÀÀn vietellÀÀn...
Simaa juotu ja yksi munkki jo syöty.
Joo, söin pakastepizzan. Kohta jÀlkkÀriksi simaa ja donitsi.
Klo. 14.10 pÀÀsen lÀhtemÀÀn töistÀ.
Sitten vappuevÀÀt kaupasta ostan ja sitten sen Vapun viettoon.
Juu syötiin nakkeja ja perunasalaattia lounaaksi. Sipsipussit avattu ja vissypullo korkattu.
Alkoholitonta simaa olen juonut jo 3 viikon ajan. Oliskohan 15kpl 1,5l pulloa jo mennyt. En voi tÀlle mitÀÀn, suosikkijuomani. Vapun jÀlkeen olen pÀÀttÀnyt lopettavani.
Juuri tulin kauppareissulta. Ăsken vetĂ€sin yhden paukun ja avasin ekan oluen. KyllĂ€ se tĂ€stĂ€.
Vierailija kirjoitti:
mitenonhullu
No, sÀ oot sitten varmaan hulluhullu.
Joo, sipsejÀ syön lounaaksi, lonkeroa juomana. KyllÀ maistuu. HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE.
Tunti sitten aloittelin, sipsipussi syöty ja pari lasia simaa juotu, hieman myöhemmin perunasalaattia ja patonkia ohjelmassa
Eilen oli vielÀ oikeasti kivat vappusuunnitelmat tai siis sen kanssa oli oikeinkin sujut ettÀ on taaskin vaan yksin kotona. Ostin parsaa, pakastepatonkeja ja -munkkeja, boksin tippaleipiÀ, tuorejuustoja, fetasalaatin tarpeet ja sipsejÀ, mutta tÀnÀ aamuna kaikki fiilis oli poissa ja herÀsin ihan ÀlyttömÀn pahalla pÀÀllÀ. Nyt sitten olen kironnut ja itkenyt pitkin pÀivÀÀ, kÀynyt raivolenkillÀ ja syönyt lautasellisen puuroa.
Ei tÀmÀ ikisinkkuus ja yksinÀisyys vaan sovi mulle ollenkaan :-(
Lohdutuksen sana sulle nro 14, olen ap ja sinkku jo ollut kymmenen vuotta. Asun yksin kanssa. Luen aika paljon ja niin se aika kuluu. HyvÀÀ vappua sulle!
Vierailija kirjoitti:
Alkoholitonta simaa olen juonut jo 3 viikon ajan. Oliskohan 15kpl 1,5l pulloa jo mennyt. En voi tÀlle mitÀÀn, suosikkijuomani. Vapun jÀlkeen olen pÀÀttÀnyt lopettavani.
MinkÀ merkkinen on mielestÀsi hyvÀÀ?
Simaa join lounaan kanssa. Villi meno jo!
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli vielÀ oikeasti kivat vappusuunnitelmat tai siis sen kanssa oli oikeinkin sujut ettÀ on taaskin vaan yksin kotona. Ostin parsaa, pakastepatonkeja ja -munkkeja, boksin tippaleipiÀ, tuorejuustoja, fetasalaatin tarpeet ja sipsejÀ, mutta tÀnÀ aamuna kaikki fiilis oli poissa ja herÀsin ihan ÀlyttömÀn pahalla pÀÀllÀ. Nyt sitten olen kironnut ja itkenyt pitkin pÀivÀÀ, kÀynyt raivolenkillÀ ja syönyt lautasellisen puuroa.
Ei tÀmÀ ikisinkkuus ja yksinÀisyys vaan sovi mulle ollenkaan :-(
Voi sua. Minullakin oli huono aamu, jopa huusin television sÀÀmiehelle. Mutta pitkĂ€n lenkin ja 2 lonkeron jĂ€Äșkeen vapulta tuntuu. Kaikki on hyvin ap, kyllĂ€ tĂ€mĂ€ tĂ€stĂ€, myös yksin ja ikisinkkuna.
Ei oo vielÀ simaa ja munkkeja ostettu mutta illalla sitten
Vierailija kirjoitti:
Lohdutuksen sana sulle nro 14, olen ap ja sinkku jo ollut kymmenen vuotta. Asun yksin kanssa. Luen aika paljon ja niin se aika kuluu. HyvÀÀ vappua sulle!
Kiitos. Itse olen ollut sinkkuna oikeastaan koko aikuisikÀni eli kyllÀ tÀmÀn yksinolon pitÀisi jo olla ihan normaalia ja tuttua, mutta nÀin se aina yllÀttÀen sitten iskee pÀin nÀköÀ..
Tuntuu vaan niin tyhmÀltÀ kattaa nÀtisti kun yksin on ja sitten sekin tuntuu tyhmÀltÀ, ettÀ vetÀisi kaikkia ihania vappuherkkuja sohvalla telkkarin edessÀ.
Harmittaa, ettÀ tein pari litraa simaakin. Onneksi sentÀÀn jÀtin juustokakun tekemÀttÀ.
No töissÀhÀn tÀmÀ vappu menee. EipÀ mitÀÀn tuplapalkka eli 40⏠tunnilta!