Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini raivoaa, kun työpäivän ja vapaa-ajan rajani on selkeä

Vierailija
29.04.2021 |

Työasioita 8-16 välisenä aikana. Oli yrittänyt tavoitella 16:30 ja annoin puhelimen vaan soida tyhjää...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista ap sitten joskus kun itse tarvit apua, että tee vaan itse omat hommas. Älä häiritse muita. Heillä ei ole velvollisuuksia sua kohtaan. Älä soita äläkä häiritse muutenkaan.

Syytä itseäs että olet niin tollo etkä tajua.

Palkkatyöläisen ei tarvitse tällaisia asioita murehtia. Firman omistajana liiketoiminnan taas tulee olla sen verran kannattavaa, että on varaa maksaa työntekijöille vapaa-ajan häiritsemisestä kahden tunnin kertakorvaus + 100% korvaus käytetystä työajasta.

Vierailija
42/47 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet entinen työntekijä tuota pikaa, onnea matkaan.

Omassa työyhteisössä arvostetaan näitä, joita ei saa kiinni virka-ajan ulkopuolella. Tekevät yleensä työt jämptisti ja tehokkaasti. Harmittaahan se sitten jos ei saa kiinni kysyäkseen jotain, kun on joku poikeuspaniikkityö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyrkat tilille jokaisesta tehdystä työkeikasta ja työminuutista. Se on jämpti niin.

Vierailija
44/47 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja soitti minulle eilen, että töihin pitäisi tulla. Kerroin, että nyt on vappu ja palkallinen vapaapäivä ja iskin luurin kiinni enkä enää vastannut puheluihinsa. Nyt olen ylpeä itsestäni kun sanoin riistäjälle suorat sanat!

Vierailija
45/47 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Minä ajattelin maanantaina pitää rokulipäivän. Ehkä vapaapäivän hinta on käynti koronatestissä.

Vierailija
46/47 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin ammattikoulussa terveydenhoitajalle. Soittoaika oli aamulla klo 8-9 kello oli juuri tasan 9 ja päätin nopeasti soittaa jos vielä vastattaisiin ja asiani oli tärkeä. Hetken puhelin soi ja lopulta terveydenhoitaja vastasi ja huusi, että eikö ole mennyt jakeluun milloin soittoaika on. En sen jälkeen hoitanut enää asioita terveydenhoitajalla. Ei asiat ihan oikeasti voi olla noin pilkun tarkkoja....

Olipa sekopää terkkari, miksi yleensä vastasi.

Vierailija
47/47 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku pissisliisuli päässyt virkaan ja sitä myötä kylllä odottaaa muiden joustamista ja varmaan on saikullakin yhtenään. Käytätkö paljonkin sijaisia ja tekeekö muut paljonkin sun töitä.,

Ikävä asenne paistaa läpi.

Puhut itsestäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi