Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini raivoaa, kun työpäivän ja vapaa-ajan rajani on selkeä

Vierailija
29.04.2021 |

Työasioita 8-16 välisenä aikana. Oli yrittänyt tavoitella 16:30 ja annoin puhelimen vaan soida tyhjää...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna raivota

Vierailija
2/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit työasioita vapaa-ajallasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi heistä raivoaa lopulta? Kuulostaa minusta siltä että sinä raivoat ja turhasta.

Vierailija
4/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on vähintään kaksi näkökulmaa..

Että tälleen.

Saahan sen puhelimen kiinnikin..

Vierailija
5/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet entinen työntekijä tuota pikaa, onnea matkaan.

Vierailija
6/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se raivoaa?

Vierailija
7/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna raivota. Mulla ei ole päivystysvelvoitetta ja lopetan työt välillä kolmelta välillä neljältä, enkä vastaa jos joku yrittää soittaa sen jälkeen kun olen kirjannut itseni ulos töistä. Yhdellä kollegallani on tapana soittaa tarkistamatta olenko tavoitettavissa ja vaikka kuulisinkin puhelimen soivan en vastaa enää hänelle jos olen lopettanut työt. Siinäpähän soittelee.

Vierailija
8/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse nauti töistä, joten kun pääsen töistä, en halua ajatella työasioita. Koen kuitenkin, että tällaiset "olen nyt vapaa-ajalla" ihmiset ovat rasittavia. Joustavuus on ihmisessä todella hyvä ominaisuus. Ei oikeasti ole maailmanloppu auttaa työkaveria vaikka et itse työajalla olisikaan. Et varmasti ole niin tärkeä ihminen työpaikalla, että jokaisesta työtä sivuavasta ajatuksesta pitäisi maksaa sinulle palkkaa.

Vierailija
9/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ohjaa viestit työsähköpostiin.

Vierailija
10/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vastaan, jos se sopii sen hetken ohjelmaan. Laitan sitten ylimääräisen puolituntisen silloin tällöin tuntiraporttiin, niin asiakas sen maksaa ja mä saan saldovapaata.

Ehkä jos puhelin soisi päivittäin voisi ajatella toisin.

Vierailija
11/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ammattikoulussa terveydenhoitajalle. Soittoaika oli aamulla klo 8-9 kello oli juuri tasan 9 ja päätin nopeasti soittaa jos vielä vastattaisiin ja asiani oli tärkeä. Hetken puhelin soi ja lopulta terveydenhoitaja vastasi ja huusi, että eikö ole mennyt jakeluun milloin soittoaika on. En sen jälkeen hoitanut enää asioita terveydenhoitajalla. Ei asiat ihan oikeasti voi olla noin pilkun tarkkoja....

Vierailija
12/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työaika loppuu kello 16 ei sen jälkeen ole velvoitetta hoitaa asioita. Toki jos satunnaisesti joku työkaveri soittaa, voi vastata, mutta jos asia on turha tai jatkuvasti häiritään, niin sille pitää laittaa stoppi.

Vierailija
13/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein raivoaa.

Vierailija
14/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten siitä voi raivota että joku ei vastaa puhelimeen? eikö tule mieleen että toinen voi olla sellaisessa paikassa/tilanteessa että ei ole mahdollista vastata puhelimeen

Vierailija
15/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse nauti töistä, joten kun pääsen töistä, en halua ajatella työasioita. Koen kuitenkin, että tällaiset "olen nyt vapaa-ajalla" ihmiset ovat rasittavia. Joustavuus on ihmisessä todella hyvä ominaisuus. Ei oikeasti ole maailmanloppu auttaa työkaveria vaikka et itse työajalla olisikaan. Et varmasti ole niin tärkeä ihminen työpaikalla, että jokaisesta työtä sivuavasta ajatuksesta pitäisi maksaa sinulle palkkaa.

Aika harva työntekijä on tärkeä. YT-neuvotteluissa niitä tärkeitäkin irtisanotaan ....

Vierailija
16/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuta se puhelin ja lopeta kitinä

Vierailija
17/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla voi ehkä olla asenteessa korjattavaa.

Vierailija
18/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpuhelin ja kotipuhelin kannattaa pitää erillään. Ei sitä omaa numeroa ole pakko antaa työsuhdepuhelimen liittymään ... kyllä työnantaja voi siihen hankkia liittymän

Vierailija
19/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja on ostanut minulta arkisin 8 h aikaa. Sen jälkeen alkaa oma aikani. Voin myös sopia varalla olon työasioille omalla ajallani, mutta siitä pitää maksaa myös asianmukainen korvaus.

Vierailija
20/47 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän työkännykän suljettuna työpaikalle lähtiessäni ja oma numero on salainen. En edes tiedä jos joku on tavoitellut, mutta aika ikävää se oli entisessä työpaikassa kun rupesivat henkilökohtaiseen numeroon soittelemaan työasioita vapaa-ajalla ja lomilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan