Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
15821/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronin ulkonän perusteella arvioisin, että hän harrastaa suunnistusta ja pesäpalloa. Noiden lajien harrastajat on juuri tuollaisia Ronin tyyppisiä.

Vierailija
15822/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tsiisus tuota Mikkoskaa. Kun väki vähenee, isot persoonat on häädetty, niin Mikkoska pääsee noille nuorille paasaamaan noita köökkitsykölokisointejaan ja itsestäänselvyyksiään loputtomana virtana. Eikä nuoret sano mitään, nyökyttelee vaan. Valakin keskittää nykyään kaikki ilkeilynsä Porkkaa vastaan, niin on siirtynyt Mikkoskan mielistelylinjalle. 

Vähän tämä sinänsä hyvä kausi lässähtää loppua kohden. Noh, ekan viikon sai nauraa monesti päivässä, mikä on niin harvinaista nyky-bb:n kohdalla, että vaikka lässähtäisi vielä enemmän tämä kausi, niin silti on yksi onnistuneimmista. Alussa oli niin hyvä porukka, sopivan erilaista väkeä, joka ruokki ja ärsytti toisiaan hyvällä tavalla, niin että sitä oli hauska kuunnella ja katsella. Kohta on jäljellä vain nuo tylsät nuoret ja Mikkoska. Kyllä äänestäjät osaa lässäyttää kaiken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15823/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni sanoi harrastaneensa salibandya 21(!) vuotta. Eli tismalleen hänelle räätälöity tehtävä.

Vierailija
15824/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää niin paljon, että Sedu ehti pudota ennen seuraavia bileitä. Seduhan sanoi Markulle, että hän ei voi vielä pariin päivään juoda viiniä, koska on lääkitys päällä, mutta se loppuu ihan kohta. Eli tänään Sedu olisi voinut ottaa kunnolla märkyliä! Tämä puoli jäi meiltä näkemättä. Samoin Sedun otteet sählykisassa. Ronin tai Ninan olisi kuulunut tippua eilen.

Vierailija
15825/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tsiisus tuota Mikkoskaa. Kun väki vähenee, isot persoonat on häädetty, niin Mikkoska pääsee noille nuorille paasaamaan noita köökkitsykölokisointejaan ja itsestäänselvyyksiään loputtomana virtana. Eikä nuoret sano mitään, nyökyttelee vaan. Valakin keskittää nykyään kaikki ilkeilynsä Porkkaa vastaan, niin on siirtynyt Mikkoskan mielistelylinjalle. 

Vähän tämä sinänsä hyvä kausi lässähtää loppua kohden. Noh, ekan viikon sai nauraa monesti päivässä, mikä on niin harvinaista nyky-bb:n kohdalla, että vaikka lässähtäisi vielä enemmän tämä kausi, niin silti on yksi onnistuneimmista. Alussa oli niin hyvä porukka, sopivan erilaista väkeä, joka ruokki ja ärsytti toisiaan hyvällä tavalla, niin että sitä oli hauska kuunnella ja katsella. Kohta on jäljellä vain nuo tylsät nuoret ja Mikkoska. Kyllä äänestäjät osaa lässäyttää kaiken. 

Nina tosiaankin pilaa tolla jatkuvalla pälätyksellään tän lopun. Meinas saada hepulit kun ei saanut lippistä. 🙈 Sana lippis ja tunnin esitelmä lippiksestä, minä ja lippis. Ja hän on niin väsynyt taas kerran. Ei vaan jaksa kuunnella, ei jaksa.

Mitä tehnyt tänään että noin väsyttää. Ottanut aurinkoa ja syönyt.

Vierailija
15826/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuota

Vierailija
15827/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti taas alkoi hoilaaminen !!! Eikö voi hiljentää sitä mikkiä ???

Vierailija
15828/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra se ei osaa heittäytyä. Pelkkää,tukan räpläystä, painia tai mulkoilua. Hauskoja laulajia. Muut.

Vierailija
15829/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa tosissaan myötähävettämään tuo Ninan harjoittama jatkuva mielistely. Kiusallista kuunneltavaa. Voihan sitä kivasti sanoa toiselle, mutta tarviiko sitä toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa...

Vierailija
15830/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on ainoa järkevä tuolla, aleksi ja nina... hohhoijaa. Siinä oikein kaksi valopäätä, nuija ja tosinuija.

Mikä tota ninaa vaivaa, toistelee aleksin sanoja kuin papukaija.

Ninassa häiritsee kun se yrittää mielistellä jokaista asukasta, tuommoinen ei ole aitoa. Olisi kiva kuulla minkälaista tekstiä tulisi jos kamerat eivät olisi kuvaamassa. Sanon vielä etten tunne ihmistä henkilökohtaisesti joten en tietenkään varmasti voi sanoa onko tuo aitoa vai ei.

hirmu vähän tuntuu ihmisillä olevan ystävällisyyttä ympäristössään vai eikö suomalaiset vaan osaa ottaa kehuja vastaan? 

Vaivaannun kehuista.

Juu, tämä se tuntuu Suomessa monilla olevan, vaivaannutaan kehuista oli kohteena itse tai joku toinen eikä uskalleta esim työhakemuksissa ja -haastatteluissa kertoa omista vahvuuksista reippaasti kun sekin vaikuttaa itsensä kehumiselta. Itse olen toisessa maassa varttunut ja elänyt enemmän "kehuvassa ympäristössä" jossa se oli ihan normaalia ja luonnollista eikä siihen kukaan kiinnittänyt sen enempää huomiota tai alkanut pohtia mitään merkityksiä sen takana, siellä vain toimittiin niin ja sillä selvä.

Minä vaivaannun kehuista sen takia, että useimmiten kyse on vallanhalusta. Ängetään kommentoimaan toisen ulkonäkö muka kehuen, yritetään päästä toisen iholle niin sanoakseni, tai kiillotetaan omaa kilpeä: 'katsokaan miten sivistynyt ja ei -juntti minä olen, kun muistan kehua muita ja tuonkin reppanan päivän varmasti pelastin kun vähän kehaisin sen puseroa/poskien väriä/pallon heittoa.' 

Joskus, harvemmin, joku ihan aidosti kehuu jotain suoritusta - siitä tulee hyvä mieli, ei mitenkään vaivaantunut olo. Ulkonäköön kohdistuva arvostelu (ootpa kaunis, nätti hame sulla jne) ei kuulu mielestäni tähän päivään, ei ainakaan työpaikalle, nämä kommentit pitäisi saada pois.

Noh, kuten edellisessä kommentissa oli niin kulttuuroeroja tai tapojen eroja. Mun äitini suku on Portugalista ja siellä kyllä jatkuva ystävällisyys ja kehuminen on ihan joka päiväistä ja tavallista, myösulkonäön ja jopa ventovieraita kehutaan eikä siinä ole mitään takaa-ajatuksia.  Olen Suomessa työssä ja työpaikalla kaikkia sukupuolia, kaikki kyllä viljelee kivoja kohteliaisuuksia toisilleen ihan sujuvati vaivaantumatta.

eri

Niin? Miksi se portugalin malli pitäisi tänne tuoda? Muuta Portugaliin arvostelemaan muiden tekemisiä ja ulkonäköä. Tai jenkkeihin, joissa se on vielä rutiininomaisempaa ja sellaista small talkia. Miksi kaikkien pitäisi olla samaa pinnallista mössöä? Miksi ei saa olla kulttuureja, joissa pyritään rehellisyyteen niin puheissa kuin teoissa ja jos ei ole mitään sanottavaa, ollaan hiljaa. Kehutaan, kun siihen on todella aihetta, jolloin se oikeasti aiheuttaa hyvää oloa ja kannustaa. 

AIka naiivia kuvitella ettei tuollaisella ole taka-ajatuksia. Totta hitossa on, ei kai sitä muuten tehtäisikään. Se on aina avaus: katson oikeudekseni arvostella sinua. Kehaisen sinua, sinä kehaiset minua. Minä nyppään sinun turkista täin, nyppää sinä minun turkista.

Sanoinko että pitää tuoda? Onko vaan hinku haastaa riitaa?

Pidä sinä tapasi, minä pidän omani. Toimi sinä niin että sinulla on kaikessa takaa-ajatus, minä en sellaiseen ala. Naiivia on ainoastaan kuvitella että oma malli on ainoa oikea. Minä olen elänyt niin globaalisti että hyväksyn muutkin ilman ja heidän tapansa ilman vänkkäystä, ymmärrän myös ettei missään yhdessä maassa tai kansassa ole vain yhtä tapaa ja hyväksyn senkin. Kukin tavallaan. Mukavaa illan jatkoa!

Vierailija
15831/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Petrasta, se kävelee kuin jätkät. Tuijottelee talossa vaan toisia. 

Just se oli mestareiden mestari ohjelmassa. 

Ei enää huvittaisi katsella sitä heti perään tuolla talossa. En vaan tykkää tuollaisesta ihmisestä. en. 

Pohjalaiset on tuollaisia tuijottajia. Mulkoillaan muita ja vf ttuillaan kierrelen päin näköä. Raivostuttavaa sakkia. Tekopyhää ja muita koko ajan selkää puukottamassa.

Ex pohjalainen

621

Vierailija
15832/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on ainoa järkevä tuolla, aleksi ja nina... hohhoijaa. Siinä oikein kaksi valopäätä, nuija ja tosinuija.

Mikä tota ninaa vaivaa, toistelee aleksin sanoja kuin papukaija.

Ninassa häiritsee kun se yrittää mielistellä jokaista asukasta, tuommoinen ei ole aitoa. Olisi kiva kuulla minkälaista tekstiä tulisi jos kamerat eivät olisi kuvaamassa. Sanon vielä etten tunne ihmistä henkilökohtaisesti joten en tietenkään varmasti voi sanoa onko tuo aitoa vai ei.

hirmu vähän tuntuu ihmisillä olevan ystävällisyyttä ympäristössään vai eikö suomalaiset vaan osaa ottaa kehuja vastaan? 

Vaivaannun kehuista.

Juu, tämä se tuntuu Suomessa monilla olevan, vaivaannutaan kehuista oli kohteena itse tai joku toinen eikä uskalleta esim työhakemuksissa ja -haastatteluissa kertoa omista vahvuuksista reippaasti kun sekin vaikuttaa itsensä kehumiselta. Itse olen toisessa maassa varttunut ja elänyt enemmän "kehuvassa ympäristössä" jossa se oli ihan normaalia ja luonnollista eikä siihen kukaan kiinnittänyt sen enempää huomiota tai alkanut pohtia mitään merkityksiä sen takana, siellä vain toimittiin niin ja sillä selvä.

Minä vaivaannun kehuista sen takia, että useimmiten kyse on vallanhalusta. Ängetään kommentoimaan toisen ulkonäkö muka kehuen, yritetään päästä toisen iholle niin sanoakseni, tai kiillotetaan omaa kilpeä: 'katsokaan miten sivistynyt ja ei -juntti minä olen, kun muistan kehua muita ja tuonkin reppanan päivän varmasti pelastin kun vähän kehaisin sen puseroa/poskien väriä/pallon heittoa.' 

Joskus, harvemmin, joku ihan aidosti kehuu jotain suoritusta - siitä tulee hyvä mieli, ei mitenkään vaivaantunut olo. Ulkonäköön kohdistuva arvostelu (ootpa kaunis, nätti hame sulla jne) ei kuulu mielestäni tähän päivään, ei ainakaan työpaikalle, nämä kommentit pitäisi saada pois.

Noh, kuten edellisessä kommentissa oli niin kulttuuroeroja tai tapojen eroja. Mun äitini suku on Portugalista ja siellä kyllä jatkuva ystävällisyys ja kehuminen on ihan joka päiväistä ja tavallista, myösulkonäön ja jopa ventovieraita kehutaan eikä siinä ole mitään takaa-ajatuksia.  Olen Suomessa työssä ja työpaikalla kaikkia sukupuolia, kaikki kyllä viljelee kivoja kohteliaisuuksia toisilleen ihan sujuvati vaivaantumatta.

eri

Niin? Miksi se portugalin malli pitäisi tänne tuoda? Muuta Portugaliin arvostelemaan muiden tekemisiä ja ulkonäköä. Tai jenkkeihin, joissa se on vielä rutiininomaisempaa ja sellaista small talkia. Miksi kaikkien pitäisi olla samaa pinnallista mössöä? Miksi ei saa olla kulttuureja, joissa pyritään rehellisyyteen niin puheissa kuin teoissa ja jos ei ole mitään sanottavaa, ollaan hiljaa. Kehutaan, kun siihen on todella aihetta, jolloin se oikeasti aiheuttaa hyvää oloa ja kannustaa. 

AIka naiivia kuvitella ettei tuollaisella ole taka-ajatuksia. Totta hitossa on, ei kai sitä muuten tehtäisikään. Se on aina avaus: katson oikeudekseni arvostella sinua. Kehaisen sinua, sinä kehaiset minua. Minä nyppään sinun turkista täin, nyppää sinä minun turkista.

Niin? Miksi kaikkien pitäisi elää sinun umpimielisellä ja vainoharhaisella tyylilläsi. Kaikkien Suomessakaan tuskin tarvitsee olla muita sivusta mulkoilevia mölliköitä jonka elämä menee pohtiessa mitä muut minusta haluavat. Kenenkään ei tarvitse olla kohtelias ja ystävällinen, jokainen menee tyylillään, sinullahan sitä tuntuu olevan hankaluuksia hyväksyä.

Vierailija
15833/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitosta taistelee Janne, Pinja ja Markku. Veikkaan.

Pinja voi jopa voittaa.

Vierailija
15834/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara intoutui taas laulamaan ku Nina kehui hänen ääntään

Vierailija
15835/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinjassa jotain herttaista.

Vierailija
15836/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vala kaivaa jatkuvasti nenäänsä tai piereskelee. Yäk 😂

Vierailija
15837/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa tosissaan myötähävettämään tuo Ninan harjoittama jatkuva mielistely. Kiusallista kuunneltavaa. Voihan sitä kivasti sanoa toiselle, mutta tarviiko sitä toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa...

Jos se olisi vain mielistelyä, hän sanoisi sen vain kerran ja unohtaisi, mutta jos hän esim pitää Saran ääntä kauniina, sen voi kyllä sanoa useammankin kerran, koska se on totta. Jos olet huomannut, on kehunut aina avan oikeista asioista Saran kulloisessakin laulussa. Tietää siis jotain musiikista ja laulusta.

Vierailija
15838/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara intoutui taas laulamaan ku Nina kehui hänen ääntään

Saralla on todella kaunis ääni.

Vierailija
15839/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa jo ne verhot ja terassin ovet asukkaille! Menee aurinkoinen päivä hukkaan. Ensin sählyä tunkkaisessa hallissa, sitten sisällä jumittamista.

Vierailija
15840/24387 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bibikset tänään?

Ketju on lukittu.