Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee Ridge.
Tuleeko Torppa myös?
Nyt joutui jo Isovelikin puuttumaan Ninan touhuiluun. Kauhee pelipaita gate a’la Nina.
Nina kertoi että Isoveli oli sanonut Ninalle ettei Nina saa säätää. Jokainen laittaa pelipaidan päälle.
Härregood tota Ninaa. Säätää, vääntää ja että tuota ........ joo, joo, joo,
Saaralla vähän raskas tapa korjata tota toisten englannin ääntämistä. Joka ikinen kerta, kun joku sanoo jonkun englanninkielisen nimen tai lauseen, niin Saara heti perään ääntää sen lauseen uudelleen "oikein".
Terassilla on jäätävä kattaus virvoitusjuomia ja viinipulloja sekä valtava myymäläteline täynnä lakuja ja valtavasti valmista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joutui jo Isovelikin puuttumaan Ninan touhuiluun. Kauhee pelipaita gate a’la Nina.
Nina kertoi että Isoveli oli sanonut Ninalle ettei Nina saa säätää. Jokainen laittaa pelipaidan päälle.
Laita aikaleima haluun katsoa
näin vaan ton Porkan perseilyn ja kuulin kun sille huudettiin
Vierailija kirjoitti:
Saaralla vähän raskas tapa korjata tota toisten englannin ääntämistä. Joka ikinen kerta, kun joku sanoo jonkun englanninkielisen nimen tai lauseen, niin Saara heti perään ääntää sen lauseen uudelleen "oikein".
Juu, toi on vähän ärsyttävää. Samoin kun jos joku sanoo jonkun nimen vääriin niin joka kerta siitä irvailu ja nauraminen.
BB talossa alkaa nyt kaikkien aikojen Örvellys bileeT !! Muistakaa, nyt 24/7 AUKI !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on ainoa järkevä tuolla, aleksi ja nina... hohhoijaa. Siinä oikein kaksi valopäätä, nuija ja tosinuija.
Mikä tota ninaa vaivaa, toistelee aleksin sanoja kuin papukaija.
Ninassa häiritsee kun se yrittää mielistellä jokaista asukasta, tuommoinen ei ole aitoa. Olisi kiva kuulla minkälaista tekstiä tulisi jos kamerat eivät olisi kuvaamassa. Sanon vielä etten tunne ihmistä henkilökohtaisesti joten en tietenkään varmasti voi sanoa onko tuo aitoa vai ei.
hirmu vähän tuntuu ihmisillä olevan ystävällisyyttä ympäristössään vai eikö suomalaiset vaan osaa ottaa kehuja vastaan?
Vaivaannun kehuista.
Juu, tämä se tuntuu Suomessa monilla olevan, vaivaannutaan kehuista oli kohteena itse tai joku toinen eikä uskalleta esim työhakemuksissa ja -haastatteluissa kertoa omista vahvuuksista reippaasti kun sekin vaikuttaa itsensä kehumiselta. Itse olen toisessa maassa varttunut ja elänyt enemmän "kehuvassa ympäristössä" jossa se oli ihan normaalia ja luonnollista eikä siihen kukaan kiinnittänyt sen enempää huomiota tai alkanut pohtia mitään merkityksiä sen takana, siellä vain toimittiin niin ja sillä selvä.
Minä vaivaannun kehuista sen takia, että useimmiten kyse on vallanhalusta. Ängetään kommentoimaan toisen ulkonäkö muka kehuen, yritetään päästä toisen iholle niin sanoakseni, tai kiillotetaan omaa kilpeä: 'katsokaan miten sivistynyt ja ei -juntti minä olen, kun muistan kehua muita ja tuonkin reppanan päivän varmasti pelastin kun vähän kehaisin sen puseroa/poskien väriä/pallon heittoa.'
Joskus, harvemmin, joku ihan aidosti kehuu jotain suoritusta - siitä tulee hyvä mieli, ei mitenkään vaivaantunut olo. Ulkonäköön kohdistuva arvostelu (ootpa kaunis, nätti hame sulla jne) ei kuulu mielestäni tähän päivään, ei ainakaan työpaikalle, nämä kommentit pitäisi saada pois.
Noh, kuten edellisessä kommentissa oli niin kulttuuroeroja tai tapojen eroja. Mun äitini suku on Portugalista ja siellä kyllä jatkuva ystävällisyys ja kehuminen on ihan joka päiväistä ja tavallista, myösulkonäön ja jopa ventovieraita kehutaan eikä siinä ole mitään takaa-ajatuksia. Olen Suomessa työssä ja työpaikalla kaikkia sukupuolia, kaikki kyllä viljelee kivoja kohteliaisuuksia toisilleen ihan sujuvati vaivaantumatta.
eri
Niin? Miksi se portugalin malli pitäisi tänne tuoda? Muuta Portugaliin arvostelemaan muiden tekemisiä ja ulkonäköä. Tai jenkkeihin, joissa se on vielä rutiininomaisempaa ja sellaista small talkia. Miksi kaikkien pitäisi olla samaa pinnallista mössöä? Miksi ei saa olla kulttuureja, joissa pyritään rehellisyyteen niin puheissa kuin teoissa ja jos ei ole mitään sanottavaa, ollaan hiljaa. Kehutaan, kun siihen on todella aihetta, jolloin se oikeasti aiheuttaa hyvää oloa ja kannustaa.
AIka naiivia kuvitella ettei tuollaisella ole taka-ajatuksia. Totta hitossa on, ei kai sitä muuten tehtäisikään. Se on aina avaus: katson oikeudekseni arvostella sinua. Kehaisen sinua, sinä kehaiset minua. Minä nyppään sinun turkista täin, nyppää sinä minun turkista.
Erikoinen käsitys, mutta tukee käsitystä suomalaisesta umpimielisyydestä. Haukkuminen on rehellisyyttä, mutta kehuminen pinnallista mössöä taka-ajatuksineen. Mitkäköhän on Porkan syyt kehaista Pinskua tuntikausia, lipoa, mitähän haluaa vastapalvelukseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on Saran meriitit että se on kutsuttu taloon?
Seiskan julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Mistä / mitä noi ruuat on
Noin 10 vuotta sitten Suomen miehet voittivat jääkiekon maailmanmestaruuden. Sen kunniaksi pelattiin tänään joukkuieden kesken katulätkäottelu. Voittajat pelipaidoissa ja hävinneet Suomi-paidoissa faneina juhlistavat nyt tapahtunutta torilla juhla-aterialla.
Vierailija kirjoitti:
Pinjassa jotain herttaista.
On joo, tekohymy naamassa koko ajan. Ei uskoisi, että tuokin on koht 19😁
Vierailija kirjoitti:
Tässä tai mennä nimi väärin. Jannehan se heitti paitansa pois, muilla oli päällä. Janne sanoi että se haisee niin pahalle ettei voi pitää. Ja Jannelle huudettiin.
Jumalauta tuo Mikkonen syö paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita aikaleima haluun katsoa
näin vaan ton Porkan perseilyn ja kuulin kun sille huudettiin
Sama
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on Saran meriitit että se on kutsuttu taloon?
Hyvä pylly
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta tuo Mikkonen syö paljon!
Mistä tiedät? Nyt näyttää ottanen lautaselle vähemmän kuin suurin osa muista
Onpa ärsyttävä tuo Porkka, kuunteleeko se ikinä, mitä noista BB-kirjeistä luetaan? Nytkin sille saanottiin kaksi kertaa, ettö pelipaita päälle voittajille ni eikun tunkee pyykkikoneeseen sen just kun niitten pitäis olla valmiina lähtöön. Jestas miten rasittava tyyppi