Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Petra feikki kirjoitti:
Petra on ikävä kyllä alkanut vetää jotain roolia ja esittämään 🙄
Jatkuvasti heittää ”läppää” ja kuvittelee itsestään vähän liikoja.
Jotain on tapahtunut sille ja rooli päällä. 😕
Niin tai uskaltaisikohan hän olla vihdoin oma itsensä kun on tutustunut ihmisiin talossa ja väki muutenkin vähentynyt
En tykkää Petrasta, se kävelee kuin jätkät. Tuijottelee talossa vaan toisia.
Just se oli mestareiden mestari ohjelmassa.
Ei enää huvittaisi katsella sitä heti perään tuolla talossa. En vaan tykkää tuollaisesta ihmisestä. en.
Onko huomenna pudotus? Voittaja joukkueko antaa pisteet vai tuplapisteet????? Ei ollut BB sivulla mitään.
Toni Nieminen oli meriiteiltään kovin ihminen tuolla (2 olympiakultaa!). Petra Olli toisiksi kovin (maailmanmestari ja 2x euroopanmestari). Kaikki muut turisteja kaukana takana. Petran on siis pärjättävä.
Vierailija kirjoitti:
Musta vaikuttaa siltä et Petra ja Vala pitävät toisistaan. 24/7 kun seuraa niin Petra seuraa Valaa ihan kaikkialle. Ja kyl toi Valakin hakeutuu Petran perään.
Onhan molemmat tollasia urheiluhulluja, ja ymmärsin että ovat olleet tekemisissä ennen BBtäkin. Jotenki samanhenkisiä ovat, vaikka Vala onki paljon eloisampi ja ulospäinsuuntautuneempi.
Irvailivat niille meditaatioille yhdessä. Jotenki Petra on alkanu ärsyttään mua, vaikka välillä diggasinki siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelen täs 24/7, js Petra painija ei noteerannut mitenkään Pinjaa matsin jälkeen. Painimestari ilmeisesti pitää rökäletappiota ainoastaan Pinjan mokana joukkuepelissä!! Vit tu mikä ämmä. BB sais antaa rankkua epäurheilijamaisesta käytöksestä. Ulos mokoma silmienpyörittelijä mölö.
Samaa katoin, ihme mököttäjä. Ottaa ihan liian tosissaan leikkipelit.
No ei oo kyl aiemmin kukaan joukkuekisassa karjunu oman ryhmän jäsenille tolleen, odotin että milloin katkeaa verisuoni päästä.
Vieläkin mököttää turpa norsunvi tulla pöydän ääressä. Sanoi Mikkoskalle vessassa, että tunsii kuin olisi yksin kantanut koko joukkuetta harteillaan jne. On se "urheilija".
Mikä urheija se on joka ottaa leikkimielisen kisan noin verisen tosissaan? Tosi huonoa käytöstä Petralta. Toivottavasti tulee häädetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko huomenna pudotus? Voittaja joukkueko antaa pisteet vai tuplapisteet????? Ei ollut BB sivulla mitään.
Olipas
https://bigbrother.fi/uutiset/big-brother-jarjestaa-nimeamiskilpailun-j…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ole hiljaa!Lopeta nuoleskelu.
Porkka ole hiljaa!Lopeta se nuoleskelu
Trpa kiinni Porkka. Edes jmlauta hetkeksi!!! Että voi ärsyttää kun pitää olla kokoajan kääkättämässä. Ihan koko ajan!!! Seuraavaksi tuo ärsyke viivana pihalle niinkuin olis jo stana!
Porkasta tuli taas oidot fibat.. ota Pinja tästä, ota Pinja minun luvalla, ota Pinja koko pussi. Ja ei, ei mitenkään vitsailevaan tai leikkisään sävyyn vaan lipevään
No ei ollut mitään lipevää. Koko BB:n ajan Porkka on ollut todella isällinen Pinjan suhteen ja heillä on kivat henkilökemiat. Kesken pelinkin kysyi, onko Pinjalla kaikki ok. Esim. Valavuorihan alussa vitsaili, kuinka Pinja voisi stripata pöydällä. SE oli lipevää ja ällöttävää!
Täällä oli silloin vaikka kuinka monta kommenttia, että Janne Porkka ehdottelee Pinjalle pöydällä strippausta. Ai nyt se olikin Valavuori, muuttuipa sopivasti ;D[/quote
Mikä ihmeen Jannen mustamaalaus kampanja nyt on menossa. Kiltti luonne kaikenkaikkiaan. Ottelun jälkeen halusi tarjota toiselle joukkueelle voittolakriksia. Kun punaiset olivat voittaneet niin ei halunneet antaa mitään. Petra Olli ryntäsi kaapille, kun Pinja meni hakemaan omia karkkejaan kaapista. Ryntäsi heti sinne ja sanoi, että nämä ovat heidän ja niitä ei oteta. Janne muutenkin ottaa toisen joukkueen huomioon koko ajan.Janne nyt mielistelee tasaisesti kaikkia, olevinaan kaikkien kaveri, mutta eniten nuoleskelee Pinjaa ja se on ällöttävää. Eikä tarjonnut niitä lakuja muille vain Pinjalle syrjässä lirkutellen.
Tiedättekö, että Porkan omaiset voi laittaa nämä herjaussyytteet eteenpäin. Aika kovaa tekstiä keksitty tänne.
Eikö omaisista puhuta silloin kun joku läheinen on kuollut, luulin että tämä 24/7 on suora. Onko tämä kuvattu joskus talvella, aina kusetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on ainoa järkevä tuolla, aleksi ja nina... hohhoijaa. Siinä oikein kaksi valopäätä, nuija ja tosinuija.
Mikä tota ninaa vaivaa, toistelee aleksin sanoja kuin papukaija.
Ninassa häiritsee kun se yrittää mielistellä jokaista asukasta, tuommoinen ei ole aitoa. Olisi kiva kuulla minkälaista tekstiä tulisi jos kamerat eivät olisi kuvaamassa. Sanon vielä etten tunne ihmistä henkilökohtaisesti joten en tietenkään varmasti voi sanoa onko tuo aitoa vai ei.
hirmu vähän tuntuu ihmisillä olevan ystävällisyyttä ympäristössään vai eikö suomalaiset vaan osaa ottaa kehuja vastaan?
Vaivaannun kehuista.
Juu, tämä se tuntuu Suomessa monilla olevan, vaivaannutaan kehuista oli kohteena itse tai joku toinen eikä uskalleta esim työhakemuksissa ja -haastatteluissa kertoa omista vahvuuksista reippaasti kun sekin vaikuttaa itsensä kehumiselta. Itse olen toisessa maassa varttunut ja elänyt enemmän "kehuvassa ympäristössä" jossa se oli ihan normaalia ja luonnollista eikä siihen kukaan kiinnittänyt sen enempää huomiota tai alkanut pohtia mitään merkityksiä sen takana, siellä vain toimittiin niin ja sillä selvä.
Minä vaivaannun kehuista sen takia, että useimmiten kyse on vallanhalusta. Ängetään kommentoimaan toisen ulkonäkö muka kehuen, yritetään päästä toisen iholle niin sanoakseni, tai kiillotetaan omaa kilpeä: 'katsokaan miten sivistynyt ja ei -juntti minä olen, kun muistan kehua muita ja tuonkin reppanan päivän varmasti pelastin kun vähän kehaisin sen puseroa/poskien väriä/pallon heittoa.'
Joskus, harvemmin, joku ihan aidosti kehuu jotain suoritusta - siitä tulee hyvä mieli, ei mitenkään vaivaantunut olo. Ulkonäköön kohdistuva arvostelu (ootpa kaunis, nätti hame sulla jne) ei kuulu mielestäni tähän päivään, ei ainakaan työpaikalle, nämä kommentit pitäisi saada pois.
Noh, kuten edellisessä kommentissa oli niin kulttuuroeroja tai tapojen eroja. Mun äitini suku on Portugalista ja siellä kyllä jatkuva ystävällisyys ja kehuminen on ihan joka päiväistä ja tavallista, myösulkonäön ja jopa ventovieraita kehutaan eikä siinä ole mitään takaa-ajatuksia. Olen Suomessa työssä ja työpaikalla kaikkia sukupuolia, kaikki kyllä viljelee kivoja kohteliaisuuksia toisilleen ihan sujuvati vaivaantumatta.
eri
Niin? Miksi se portugalin malli pitäisi tänne tuoda? Muuta Portugaliin arvostelemaan muiden tekemisiä ja ulkonäköä. Tai jenkkeihin, joissa se on vielä rutiininomaisempaa ja sellaista small talkia. Miksi kaikkien pitäisi olla samaa pinnallista mössöä? Miksi ei saa olla kulttuureja, joissa pyritään rehellisyyteen niin puheissa kuin teoissa ja jos ei ole mitään sanottavaa, ollaan hiljaa. Kehutaan, kun siihen on todella aihetta, jolloin se oikeasti aiheuttaa hyvää oloa ja kannustaa.
AIka naiivia kuvitella ettei tuollaisella ole taka-ajatuksia. Totta hitossa on, ei kai sitä muuten tehtäisikään. Se on aina avaus: katson oikeudekseni arvostella sinua. Kehaisen sinua, sinä kehaiset minua. Minä nyppään sinun turkista täin, nyppää sinä minun turkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ole hiljaa!Lopeta nuoleskelu.
Porkka ole hiljaa!Lopeta se nuoleskelu
Trpa kiinni Porkka. Edes jmlauta hetkeksi!!! Että voi ärsyttää kun pitää olla kokoajan kääkättämässä. Ihan koko ajan!!! Seuraavaksi tuo ärsyke viivana pihalle niinkuin olis jo stana!
Porkasta tuli taas oidot fibat.. ota Pinja tästä, ota Pinja minun luvalla, ota Pinja koko pussi. Ja ei, ei mitenkään vitsailevaan tai leikkisään sävyyn vaan lipevään
No ei ollut mitään lipevää. Koko BB:n ajan Porkka on ollut todella isällinen Pinjan suhteen ja heillä on kivat henkilökemiat. Kesken pelinkin kysyi, onko Pinjalla kaikki ok. Esim. Valavuorihan alussa vitsaili, kuinka Pinja voisi stripata pöydällä. SE oli lipevää ja ällöttävää!
Täällä oli silloin vaikka kuinka monta kommenttia, että Janne Porkka ehdottelee Pinjalle pöydällä strippausta. Ai nyt se olikin Valavuori, muuttuipa sopivasti ;D[/quote
Mikä ihmeen Jannen mustamaalaus kampanja nyt on menossa. Kiltti luonne kaikenkaikkiaan. Ottelun jälkeen halusi tarjota toiselle joukkueelle voittolakriksia. Kun punaiset olivat voittaneet niin ei halunneet antaa mitään. Petra Olli ryntäsi kaapille, kun Pinja meni hakemaan omia karkkejaan kaapista. Ryntäsi heti sinne ja sanoi, että nämä ovat heidän ja niitä ei oteta. Janne muutenkin ottaa toisen joukkueen huomioon koko ajan.Janne nyt mielistelee tasaisesti kaikkia, olevinaan kaikkien kaveri, mutta eniten nuoleskelee Pinjaa ja se on ällöttävää. Eikä tarjonnut niitä lakuja muille vain Pinjalle syrjässä lirkutellen.
Tiedättekö, että Porkan omaiset voi laittaa nämä herjaussyytteet eteenpäin. Aika kovaa tekstiä keksitty tänne.
Eikö omaisista puhuta silloin kun joku läheinen on kuollut, luulin että tämä 24/7 on suora. Onko tämä kuvattu joskus talvella, aina kusetetaan.
Sittenhän ne hyvin joutaa syytehakemuksia hoitamaan eteenpäin, kauheen aikaa vieviä juttuja noi kunnianloukkaushommelit
Alussa tykkäsin siitä painijasta, nyt en missään tapauksessa, sanavalinta ja käytös tosi huonoa.
En tykkää Valasta, mutta sille sopii tuo musta huivipäähine paljon paremmin kuin se hikipanta.
Ninalla taas lipomismode menossa. Nyt vuorossa Sara ja Petra
Nuoret kuuntelee mikkosta niinku sitä kummitätiä mistä ne eilen vitsaili ennen nukkumaan menoa= siis joku sukulaistäti jolla on jääny gramofoniin äänisen aallot päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ninalla taas lipomismode menossa. Nyt vuorossa Sara ja Petra
Nina on kyllä järkyttävä mielistelijä. lipi lipi..
Olin vähän aikaa poissa, Ninan muiden asukkaiden lipominen edelleen jatkuu.
Eivätkö tosiaan parempaa esiintyjää saaneet taloon kuin Poju. Joo, tiedän, että liittyy MM-voittobiisiin, mutta silti aika tylsä artisti. Varmaan halvalla lähti. Monelta ne bileet / mestaruusjuhlat alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän aikaa poissa, Ninan muiden asukkaiden lipominen edelleen jatkuu.
En huomannut, että täällä olikin just samasta aiheesta viestejä.
Onko Markku puoliksi itä-eurooppalainen?
Jännä nähdä miten Sedulta "jääneet" äänet kohdistuu nyt. Sedu sai edellisiin nimeämisiin kai kahdeksan ääntä. Nyt vielä sinisillä tuplat. On siinä mahdollisuutensa elleivät taas äänestä vain toisiaan.