Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa tosissaan myötähävettämään tuo Ninan harjoittama jatkuva mielistely. Kiusallista kuunneltavaa. Voihan sitä kivasti sanoa toiselle, mutta tarviiko sitä toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa...
Höpönlöpöä! Opetelkaa ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta, myös ottamaan niitä vastaan.
Kehua ei voi liikaa ja ihan aiheesta tekee, ei tyhjästä kehu ensinkään.
Get over it!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kusen lorina kuuluu 24/7 niin selvästi? Onko tätä jo käsitelty ketjussa?
Kuuluuko pökäleen polskahdukset ja ripulin roiskeet myös?
Petra on ihastunut Valaan, se kokoajan hakeutuu sen seuraan. Sen virolainen miesystäväkin on ihan saman näköinen kun vala. Valaa ei vois vähempää kiinnostaa koko Petra painija.
Niin? Miksi se portugalin malli pitäisi tänne tuoda? Muuta Portugaliin arvostelemaan muiden tekemisiä ja ulkonäköä. Tai jenkkeihin, joissa se on vielä rutiininomaisempaa ja sellaista small talkia. Miksi kaikkien pitäisi olla samaa pinnallista mössöä? Miksi ei saa olla kulttuureja, joissa pyritään rehellisyyteen niin puheissa kuin teoissa ja jos ei ole mitään sanottavaa, ollaan hiljaa. Kehutaan, kun siihen on todella aihetta, jolloin se oikeasti aiheuttaa hyvää oloa ja kannustaa.
AIka naiivia kuvitella ettei tuollaisella ole taka-ajatuksia. Totta hitossa on, ei kai sitä muuten tehtäisikään. Se on aina avaus: katson oikeudekseni arvostella sinua. Kehaisen sinua, sinä kehaiset minua. Minä nyppään sinun turkista täin, nyppää sinä minun turkista.
-
Pohjalaiset on tuollaisia tuijottajia. Mulkoillaan muita ja vf ttuillaan kierrelen päin näköä. Raivostuttavaa sakkia. Tekopyhää ja muita koko ajan selkää puukottamassa.
Ex pohjalainen
Onko noil joku soppari et ei saa mennä ko yks kerrallaan suihkuun ja vessaan.. eikä kameroita,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko pökäleen polskahdukset ja ripulin roiskeet myös?
Mä en oo kuullut, ehkä joku tarkempi 24n seuraaja osaa kommentoida?
Jo joku on lipevä turhasta mielistelijä niin tuo Porkka juuri nyt Pinjalle, kehuu edelleen Pinjan upeita perhostorjuntoja pelissä. Eh, mitä torjuntoja, osuiko tsägällä pari kertaa olemaan pallon edessä, nehän ei nähneet juuri mitään
Mua alkaa tosissaan myötähävettämään tuo Jannen harjoittama jatkuva mielistely. Kiusallista kuunneltavaa. Voihan sitä kivasti sanoa toiselle, mutta tarviiko sitä toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitään mahista Markun joukkueella, Petra yksin laukoo maalia. Markku ihan statisti.
Ymmärsikö Petra pelaavansa joukkuepeliä?
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa tosissaan myötähävettämään tuo Jannen harjoittama jatkuva mielistely. Kiusallista kuunneltavaa. Voihan sitä kivasti sanoa toiselle, mutta tarviiko sitä toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa ja toistaa...
On ihan kiva kehua ja kannustaa vaikka toinen olisikin ihan paska mutta jotain rajaa, siinä tilanteessa ja sen jälkeen sanominen riittää, ei tarvii jatkaa koko päivää, alkaa vaikuttaa että on jotain takaa-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitään mahista Markun joukkueella, Petra yksin laukoo maalia. Markku ihan statisti.
Ymmärsikö Petra pelaavansa joukkuepeliä?
Ei näköjään. Huusi ja käskytti muita. Vissiin yksilöurheilijat tuollaisia raivopäitä, ei onnistu joukkueurheilussa jos haluaa menestyä.
Ei hikisiä jalkoja ruokapöydälle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Porkka jankuttaa edelleen, tunteja myöhemmin vielä, muka Pinjan upeista torjunnoista, ällöttävää lipomista. Saiko se Pinja yhtään edes torjuttua? Lips lips lips
No kuuntelin kans et mistä ihmeen perhostorjunnoista se kehuu kun ei pelin aikana yhtään nähty ;D
Onks Porkka kännissä vai miksi se horjuu ja huojuu tolleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei hikisiä jalkoja ruokapöydälle, kiitos.
Nostiko Porkka taas jalat pöydälle, ällöttävä tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Porkka jankuttaa edelleen, tunteja myöhemmin vielä, muka Pinjan upeista torjunnoista, ällöttävää lipomista. Saiko se Pinja yhtään edes torjuttua? Lips lips lips
No hei, ainakaan 14 kertaa ei onnistunut upean mahtavan loistavan uskomattomat torjunnat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko läheisyyden kaipuu? Tulee kuulemma tällaisissa realityohjelmissa usein helposti
Mitkä on Saran meriitit että se on kutsuttu taloon?