Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Musta vaikuttaa siltä et Petra ja Vala pitävät toisistaan. 24/7 kun seuraa niin Petra seuraa Valaa ihan kaikkialle. Ja kyl toi Valakin hakeutuu Petran perään.
Totta. Ja edellisessä nimeämisessä kumpikin antoi Jannelle 2 pistettä. Aleksi ei pidä Jannesta, jännästi tarttunu Pinjaankin. Huomasi pelissäkin kuinka ajoi surutta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ole hiljaa!Lopeta nuoleskelu.
Porkka ole hiljaa!Lopeta se nuoleskelu
Trpa kiinni Porkka. Edes jmlauta hetkeksi!!! Että voi ärsyttää kun pitää olla kokoajan kääkättämässä. Ihan koko ajan!!! Seuraavaksi tuo ärsyke viivana pihalle niinkuin olis jo stana!
Porkasta tuli taas oidot fibat.. ota Pinja tästä, ota Pinja minun luvalla, ota Pinja koko pussi. Ja ei, ei mitenkään vitsailevaan tai leikkisään sävyyn vaan lipevään
No ei ollut mitään lipevää. Koko BB:n ajan Porkka on ollut todella isällinen Pinjan suhteen ja heillä on kivat henkilökemiat. Kesken pelinkin kysyi, onko Pinjalla kaikki ok. Esim. Valavuorihan alussa vitsaili, kuinka Pinja voisi stripata pöydällä. SE oli lipevää ja ällöttävää!
Täällä oli silloin vaikka kuinka monta kommenttia, että Janne Porkka ehdottelee Pinjalle pöydällä strippausta. Ai nyt se olikin Valavuori, muuttuipa sopivasti ;D[/quote
Mikä ihmeen Jannen mustamaalaus kampanja nyt on menossa. Kiltti luonne kaikenkaikkiaan. Ottelun jälkeen halusi tarjota toiselle joukkueelle voittolakriksia. Kun punaiset olivat voittaneet niin ei halunneet antaa mitään. Petra Olli ryntäsi kaapille, kun Pinja meni hakemaan omia karkkejaan kaapista. Ryntäsi heti sinne ja sanoi, että nämä ovat heidän ja niitä ei oteta. Janne muutenkin ottaa toisen joukkueen huomioon koko ajan.Tarjosio Janne lakritsia muille hävinneen joukkueen jäsenille? Ota nyt tästä, ota koko pussi, ei haittaa vaikkei sais, en minä kapteenina riko sääntöjä, lips lips lips
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trpa kiinni Porkka. Edes jmlauta hetkeksi!!! Että voi ärsyttää kun pitää olla kokoajan kääkättämässä. Ihan koko ajan!!! Seuraavaksi tuo ärsyke viivana pihalle niinkuin olis jo stana!
Porkasta tuli taas oidot fibat.. ota Pinja tästä, ota Pinja minun luvalla, ota Pinja koko pussi. Ja ei, ei mitenkään vitsailevaan tai leikkisään sävyyn vaan lipevään
No ei ollut mitään lipevää. Koko BB:n ajan Porkka on ollut todella isällinen Pinjan suhteen ja heillä on kivat henkilökemiat. Kesken pelinkin kysyi, onko Pinjalla kaikki ok. Esim. Valavuorihan alussa vitsaili, kuinka Pinja voisi stripata pöydällä. SE oli lipevää ja ällöttävää!
Täällä oli silloin vaikka kuinka monta kommenttia, että Janne Porkka ehdottelee Pinjalle pöydällä strippausta. Ai nyt se olikin Valavuori, muuttuipa sopivasti ;D[/quote
Mikä ihmeen Jannen mustamaalaus kampanja nyt on menossa. Kiltti luonne kaikenkaikkiaan. Ottelun jälkeen halusi tarjota toiselle joukkueelle voittolakriksia. Kun punaiset olivat voittaneet niin ei halunneet antaa mitään. Petra Olli ryntäsi kaapille, kun Pinja meni hakemaan omia karkkejaan kaapista. Ryntäsi heti sinne ja sanoi, että nämä ovat heidän ja niitä ei oteta. Janne muutenkin ottaa toisen joukkueen huomioon koko ajan.Janne nyt mielistelee tasaisesti kaikkia, olevinaan kaikkien kaveri, mutta eniten nuoleskelee Pinjaa ja se on ällöttävää. Eikä tarjonnut niitä lakuja muille vain Pinjalle syrjässä lirkutellen.
Tiedättekö, että Porkan omaiset voi laittaa nämä herjaussyytteet eteenpäin. Aika kovaa tekstiä keksitty tänne.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tänään mikkonen ja valavuori ulos. Toinen lepertelee kaikille ja toinen esittelee omasta mielestään upeinta vartaloa?
Eikö Aleksille enää annetakaan kehorauhaa?
Vierailija kirjoitti:
No nyt tänään mikkonen ja valavuori ulos. Toinen lepertelee kaikille ja toinen esittelee omasta mielestään upeinta vartaloa?
Petra ulos! Epäsosiaalinen mörkö eikä persoonansa tuo taloon mitään.
Täällä on puhuttu inhottavasti Ronista. Mua hän ei ärsytä yhtään, ei haittaa vaikka voittaisi! Hän on omalla työllään ansainnut asemansa suosittuna tubettajana, arvostan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Jannen mustamaalaus kampanja nyt on menossa. Kiltti luonne kaikenkaikkiaan. Ottelun jälkeen halusi tarjota toiselle joukkueelle voittolakriksia. Kun punaiset olivat voittaneet niin ei halunneet antaa mitään. Petra Olli ryntäsi kaapille, kun Pinja meni hakemaan omia karkkejaan kaapista. Ryntäsi heti sinne ja sanoi, että nämä ovat heidän ja niitä ei oteta. Janne muutenkin ottaa toisen joukkueen huomioon koko ajan.Janne nyt mielistelee tasaisesti kaikkia, olevinaan kaikkien kaveri, mutta eniten nuoleskelee Pinjaa ja se on ällöttävää. Eikä tarjonnut niitä lakuja muille vain Pinjalle syrjässä lirkutellen.
Tiedättekö, että Porkan omaiset voi laittaa nämä herjaussyytteet eteenpäin. Aika kovaa tekstiä keksitty tänne.
Tervemenoa sitten vaan Mikkosten kanssa samaa matkaa laittamaan eteenpäin.
Ihanhan nuo talossa tapahtuneita asioita on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on ainoa järkevä tuolla, aleksi ja nina... hohhoijaa. Siinä oikein kaksi valopäätä, nuija ja tosinuija.
Mikä tota ninaa vaivaa, toistelee aleksin sanoja kuin papukaija.
Ninassa häiritsee kun se yrittää mielistellä jokaista asukasta, tuommoinen ei ole aitoa. Olisi kiva kuulla minkälaista tekstiä tulisi jos kamerat eivät olisi kuvaamassa. Sanon vielä etten tunne ihmistä henkilökohtaisesti joten en tietenkään varmasti voi sanoa onko tuo aitoa vai ei.
hirmu vähän tuntuu ihmisillä olevan ystävällisyyttä ympäristössään vai eikö suomalaiset vaan osaa ottaa kehuja vastaan?
Vaivaannun kehuista.
Juu, tämä se tuntuu Suomessa monilla olevan, vaivaannutaan kehuista oli kohteena itse tai joku toinen eikä uskalleta esim työhakemuksissa ja -haastatteluissa kertoa omista vahvuuksista reippaasti kun sekin vaikuttaa itsensä kehumiselta. Itse olen toisessa maassa varttunut ja elänyt enemmän "kehuvassa ympäristössä" jossa se oli ihan normaalia ja luonnollista eikä siihen kukaan kiinnittänyt sen enempää huomiota tai alkanut pohtia mitään merkityksiä sen takana, siellä vain toimittiin niin ja sillä selvä.
Minä vaivaannun kehuista sen takia, että useimmiten kyse on vallanhalusta. Ängetään kommentoimaan toisen ulkonäkö muka kehuen, yritetään päästä toisen iholle niin sanoakseni, tai kiillotetaan omaa kilpeä: 'katsokaan miten sivistynyt ja ei -juntti minä olen, kun muistan kehua muita ja tuonkin reppanan päivän varmasti pelastin kun vähän kehaisin sen puseroa/poskien väriä/pallon heittoa.'
Joskus, harvemmin, joku ihan aidosti kehuu jotain suoritusta - siitä tulee hyvä mieli, ei mitenkään vaivaantunut olo. Ulkonäköön kohdistuva arvostelu (ootpa kaunis, nätti hame sulla jne) ei kuulu mielestäni tähän päivään, ei ainakaan työpaikalle, nämä kommentit pitäisi saada pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra ulos! Epäsosiaalinen mörkö eikä persoonansa tuo taloon mitään.
Miesmäinen juntti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelen täs 24/7, js Petra painija ei noteerannut mitenkään Pinjaa matsin jälkeen. Painimestari ilmeisesti pitää rökäletappiota ainoastaan Pinjan mokana joukkuepelissä!! Vit tu mikä ämmä. BB sais antaa rankkua epäurheilijamaisesta käytöksestä. Ulos mokoma silmienpyörittelijä mölö.
Samaa katoin, ihme mököttäjä. Ottaa ihan liian tosissaan leikkipelit.
No ei oo kyl aiemmin kukaan joukkuekisassa karjunu oman ryhmän jäsenille tolleen, odotin että milloin katkeaa verisuoni päästä.
En tajua urheilusta mitään, mutta pelin aikana melkein halusin huutaa Petralle, että syöttäisi Markulle. Ihan yksin yritti koko ajan. Raivostuttava ihminen. En ole katsonut 24/7 juuri ollenkaan alun jälkeen, muta kyseleekö Petra muilta ikinä mitään? Vaikuttaa, että örisee vaan painistaan. Ja on olevinaan hauska, esim. siinä meditaatiojutussa. Sinänsä ei mitään pahaa hassuttelussa, mutta Petran tekemänä se on vaan myötähäpeää aiheuttavaa.
Noora-täti kirjoitti:
Antti Valavuori on saanut huhtikuussa tuomion veropetoksista ja talousrikoksista. En ymmärrä miten tuollaisen taustan omaavan annetaan tuolla öyhöttää 😡
Sen takia, että kerrankin voittorahat menisi yhteiseen hyvään, kun verottaja ja velkojat tietäisivät että paljonko Valalla on nyt fyrkkaa ja mistä sen voi hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelen täs 24/7, js Petra painija ei noteerannut mitenkään Pinjaa matsin jälkeen. Painimestari ilmeisesti pitää rökäletappiota ainoastaan Pinjan mokana joukkuepelissä!! Vit tu mikä ämmä. BB sais antaa rankkua epäurheilijamaisesta käytöksestä. Ulos mokoma silmienpyörittelijä mölö.
Samaa katoin, ihme mököttäjä. Ottaa ihan liian tosissaan leikkipelit.
No ei oo kyl aiemmin kukaan joukkuekisassa karjunu oman ryhmän jäsenille tolleen, odotin että milloin katkeaa verisuoni päästä.
Vieläkin mököttää turpa norsunvi tulla pöydän ääressä. Sanoi Mikkoskalle vessassa, että tunsii kuin olisi yksin kantanut koko joukkuetta harteillaan jne. On se "urheilija".
Ei ollut mitään mahista Markun joukkueella, Petra yksin laukoo maalia. Markku ihan statisti.
Mikkonen näyttää aina siltä ku se ois hullun kiihkona :D
Petra on vähän jätkämäinen, johtuu varmaan tuosta lajista ,
Petra on ikävä kyllä alkanut vetää jotain roolia ja esittämään 🙄
Jatkuvasti heittää ”läppää” ja kuvittelee itsestään vähän liikoja.
Jotain on tapahtunut sille ja rooli päällä. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on ainoa järkevä tuolla, aleksi ja nina... hohhoijaa. Siinä oikein kaksi valopäätä, nuija ja tosinuija.
Mikä tota ninaa vaivaa, toistelee aleksin sanoja kuin papukaija.
Ninassa häiritsee kun se yrittää mielistellä jokaista asukasta, tuommoinen ei ole aitoa. Olisi kiva kuulla minkälaista tekstiä tulisi jos kamerat eivät olisi kuvaamassa. Sanon vielä etten tunne ihmistä henkilökohtaisesti joten en tietenkään varmasti voi sanoa onko tuo aitoa vai ei.
hirmu vähän tuntuu ihmisillä olevan ystävällisyyttä ympäristössään vai eikö suomalaiset vaan osaa ottaa kehuja vastaan?
Vaivaannun kehuista.
Juu, tämä se tuntuu Suomessa monilla olevan, vaivaannutaan kehuista oli kohteena itse tai joku toinen eikä uskalleta esim työhakemuksissa ja -haastatteluissa kertoa omista vahvuuksista reippaasti kun sekin vaikuttaa itsensä kehumiselta. Itse olen toisessa maassa varttunut ja elänyt enemmän "kehuvassa ympäristössä" jossa se oli ihan normaalia ja luonnollista eikä siihen kukaan kiinnittänyt sen enempää huomiota tai alkanut pohtia mitään merkityksiä sen takana, siellä vain toimittiin niin ja sillä selvä.
Minä vaivaannun kehuista sen takia, että useimmiten kyse on vallanhalusta. Ängetään kommentoimaan toisen ulkonäkö muka kehuen, yritetään päästä toisen iholle niin sanoakseni, tai kiillotetaan omaa kilpeä: 'katsokaan miten sivistynyt ja ei -juntti minä olen, kun muistan kehua muita ja tuonkin reppanan päivän varmasti pelastin kun vähän kehaisin sen puseroa/poskien väriä/pallon heittoa.'
Joskus, harvemmin, joku ihan aidosti kehuu jotain suoritusta - siitä tulee hyvä mieli, ei mitenkään vaivaantunut olo. Ulkonäköön kohdistuva arvostelu (ootpa kaunis, nätti hame sulla jne) ei kuulu mielestäni tähän päivään, ei ainakaan työpaikalle, nämä kommentit pitäisi saada pois.
Noh, kuten edellisessä kommentissa oli niin kulttuuroeroja tai tapojen eroja. Mun äitini suku on Portugalista ja siellä kyllä jatkuva ystävällisyys ja kehuminen on ihan joka päiväistä ja tavallista, myösulkonäön ja jopa ventovieraita kehutaan eikä siinä ole mitään takaa-ajatuksia. Olen Suomessa työssä ja työpaikalla kaikkia sukupuolia, kaikki kyllä viljelee kivoja kohteliaisuuksia toisilleen ihan sujuvati vaivaantumatta.
eri
Saa nähdä päästäänkö Petrasta vihdoinkin eroon viikonloppuna. Veikkaanpa kuitenkin että turha toivo....Pää niin täynnä koko ihmistä.
Petra feikki kirjoitti:
Petra on ikävä kyllä alkanut vetää jotain roolia ja esittämään 🙄
Jatkuvasti heittää ”läppää” ja kuvittelee itsestään vähän liikoja.
Jotain on tapahtunut sille ja rooli päällä. 😕
Onks siit tullu vähän retee