Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
joo niin varmaan luit 363 sivua pötköön. taidat olla mode. joka kirjoittelee.
hups hups
Onko tänään kirjoitettu jo 363 sivua? Oottepa ahkeroineet 🤣🤣
Jos talossa on ärsyttäviä tyyppejä niin on kyllä täälläkin. Minua ärsyttää eniten ihmistyyppi, joka kuvittelee tunnistavansa toiset kirjoitustyylistä jopa muutaman sanan viesteistä. Kylläpä olette eteviä salapoliiseja, kyllä. Voisin kuitenkin johtolangaksi vihjata, että tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta jolla käy tuhansia kirjoittajia. Eli voisiko siitä johtua, että monessa kirjoituksessa toistetaan samaa mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
Miten Sanilla voi koko ajan olla tuo voimakas ysärimeikki koskemattomana naamassaan?
Käykö jossakin korjailemassa sitä? Herääkö se naamallaan? Meneekö meikit naamassa nukkumaan? Onko joku nähnyt? Minä en.
Onkohan kenties vaatinut sopimukseensa pykälän, ettei häntä saa kuvata ilman meikkiä?? Todellisuus ilman pakkelia on liian kauhea?
On ammatiltaan esiintyvä taiteilija. Meikkien sipaisu naamaan on pikku juttu
Oli mielenkiintoista kuulla Saran Ellen-shown vierailusta ja Porkan Wheel ofcFortune -ohjelman vierailusta. Plus Jannen Onnenpyörä- ja Ruutu Ysi-jutut oli hyviä. Janne on taitava tarinankettoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Ukkola ole edes puuroa keittäny...
No en minäkään ikinä keitä puuroa, kun en vaan tykkää siitä. Lapsuudessa tuli syötyä ihan tarpeeksi.
Ukkola kertoi samalla syövänsä itse puuroa joka aamu
Niin sitähän se sanoi että ei osaa keittää isolle porukalle, eikä osaa arvoida että minkäverran pitää laittaa ainesosia.
Kannattaa lukea hiutalepaketin kyljessä oleva keitto-ohje, jos ei ole ennen puuroa keittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pointtia tuossa Markun kokkikoulussa on, kun mies itse pilasi homman laittamalla liikaa suolaa, eikä nähtävästi osannut neuvoa tekemään oikein?
Ja silti kaikki kiljuu kuorossa: Markku, ihana Markku, oi Markku.
Hauskaa analyysia sulta :'D
Ai siinäkö oli liikaa suolaa?
Itse Sanna pyysi päästä Markun kokkikouluun, ei se Markku oi Markku Sannaa vaatinut tulemaan oppiin.
Sanna sekotteli vispilällä puuroa pinnalta, ja Markku sauvasekottimella sekotti Sannan sekotteleman sopan :D
Vierailija kirjoitti:
Jos talossa on ärsyttäviä tyyppejä niin on kyllä täälläkin. Minua ärsyttää eniten ihmistyyppi, joka kuvittelee tunnistavansa toiset kirjoitustyylistä jopa muutaman sanan viesteistä. Kylläpä olette eteviä salapoliiseja, kyllä. Voisin kuitenkin johtolangaksi vihjata, että tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta jolla käy tuhansia kirjoittajia. Eli voisiko siitä johtua, että monessa kirjoituksessa toistetaan samaa mielipidettä?
Älä viitsi.
Kyllä tekstit tunnistaa tyylistä.
Eikä se ole sattumaa, että samansisältöistä haukkumista tulee liki peräkkäisissä viesteissä.
Mutta jatka toki kymmenen sivupersoonasi kanssa 😂
Nyt Sanna, Valavuori ja Sedu puhuu politiikasta. Kaikki tunnustautuivat persuiksi ja haukkuvat Marinia. Sedu ei vielä kertonut ehdokkuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on toden totta kuin joku sketsihahmo. Sellainen koominen himourheilija, jolla on aina urheiluvaatteet päällä. Tuollainen kannattaisi tehdä Putoukseen. Hikinauha ja kompressioasu päälle, jatkuvaa itsekehua ja julkkisten name droppailua (hyvä frendini Teemu, paras kamuni Palander), sitten pari hyvää hokemaa. Varma sketsihahmokisan voitto :D
Koko ajan urheiluvaatteet päällä hikipantaa myöten ikään kuin olisi kovakin urheilija. Silti kroppa on perus iskäkroppa. Ei siinä mitään vikaa siis, mutta huvittavaa.
Markku on näköjään kussut yhden mamman muroihin.
Ninalla oli pikkuisen lyhyt leninki sanakilpailussa. Alkkarit vilkkui, kun pyllisteli kirjainten etsiskelyssä.
Janne Markku, Sara ja Pinja tekivät taas kerran muille ruokaa eilisen suoran jälkeen.
Jossain vaiheessa Petra ja Nina tulivat notkumaan siihen saarekkeen reunalle ja alkoivat puhua suolen toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli osui oikeaan kun olet heti mitätöimässä 🤣🤣
Valavuori pitää taas monologiaan. Ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toni puhuu studiossa enemmän kuin koko BB/talossa
24/7 on välillä aivan todella raskasta seurata, koska porukka on niin yhtenäinen ja kaikki samassa tilassa, joten vain kovaäänisimpien mikeistä kuulee puhetta.
Eilen tekivät häädön jälkeen ruokaa, ja siinä oli keittiön saarekkeen äärellä melkein kaikki. Oli kivan näköistä keskustelua, mutta kuulin vain sanan sieltä ja toisen täältä kun Ninan ääni kailotti jostain takavasemmalta kokoajan.
Usein kuulee sellaisten puheen joita ei näy edes kamerassa. Pienemmässä porukassa olevia ei kuule ollenkaan, näkyy vain että suut käy.
Jos ei ole huuliltalukemisen taitoa niin tosi moni keskustelu jää kuulematta.
Harmittaa usein kun haluaisi kuulla mitä jotkut keskenään puhuu mutta ei siitä sekamelskasta kuule.Asukkaat ei sille mitään voi, en tiedä oisko äänitekniikan puolella tms. mahdollisuutta tehdä jotain asialle. Tarvitsisi varmaan enemmän kameroita ruutuplussaan valittavaksi ja jonkun joka seuraa kokoajan miltä ne kuulostaa ja näyttää.
Koosteita en katso, sieltä ei koskaan tule todenmukaista näkymää asukkaista. Mutta sekin on ongelma että moni äänestäjä katsoo vain sitä. Itse en edes tiedä miten äänestetään.
Ihan puolueettomana 24/7 seuraajana oon tota tarkkallu just tän palstan kommenttien perusteella eikä Nina ole läheskään eniten äänessä vaan Rosa, Sanna ja Aleksi. Kaikkein eniten itsestään kertovat Rosa ja Aleksi. Kumikin puhuu muiden päälle ja Rosa vielä vaihtaa aihetta.
Ai juuri sinä olet puolueeton seuraaja, ne joiden mielestä Nina on eniten äänessä ovat puolueellisia :'D
No puolueeton minäkin olen, ja mun ruudulta Ninan puhetta kuulee eniten. Aleksi ja Rosa seuraavana. Sitten tähän vielä liittyy se, että vaikka Aleksi ja Rosa puhuvat itsestään, heidän puheissaan on punainen lanka ja pointti, ne ovat suunnattu muille ihmisille. Ninan puhe on suunnattu jotenkin ilmaan, se on sellaista tajunnanvirtaa, hölistään mitä mieleen juolahtaa. Sitten hän vielä vaatii että muiden pitäisi kuunnella korva tarkkana jokainen sana mitä hän sanoo eikä keskeyttää saisi milloinkaan.
Minä kirjoitin tuon ekan viestin ja kun mainitsin Ninan äänestä taustalla, niin tarkoitin eilistä iltaa mistä kirjoitinkin.
Kyllä muidenkin äänet siis kuuluu, mutta mielestäni tuo on useimmiten se jonka ääni alkaa ärsyttämään.
Nina ikäänkuin jyrää äänellään ne jotka olivat keskustelemassa; joko niin että muiden äänet ei enää kuulu tai niin, että se keskeyttää muiden hyvän keskustelun ja alkaa papattamaan omiaan.
Ei tee varmasti tahallaan eikä edes ymmärrä miltä se katsojalle kuulostaa.
Harmittaa kun niin moni mielenkiintoisempi keskustelu hukkuu hänen äänen alle tai keskeytykseen.
Joskus sen kiekumisen takia on laitettava äänet pienemmälle, mikä johtaa siihen että muiden äänistä ei saa enää sitäkään vähää selvää. Joskus vaihdan kameraa, ja siinä näkyy toinen osa porukasta mutta edelleen vain ne kovaäänisimmät kuuluu.
Voisikohan näiden mikkien äänentasoon tehdä jotain niin että jos kovaääniset on lähellä, eivät peittäisi äänellään kaikkia muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis niin kiva, jos Saralle ja Aleksille kehittyi jotain sutinaa :)
Sara on selvästi ihastunut Markkuun.
Eilen illalla Sara kyseli kauttarantain et asuuko Markku yksin. Mä oon huomioinut Saran käytöksestä jo tollasia pieniä eleitä Markkua kohtaan alusta asti.
En usko että se kuitenkaan mihinkään etene, enkä oikein tiiä onko Sara saanut mitään vastakaikua.
Mitä Markku vastasi? Kertoiko asuvansa yksin? Miten Sara reagoi Markun vastaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kellosta puhuuko Nina tosiaan eniten kuten Aleksi ja jotkut luulevat. Niin sanoja sanoikin enempi Aleksi ja Rosa nopealla puhetekniikoillaan Ninan käheä ääni, värisevä ja hitaampi puhetyyli hämää että Nina olusi aina äänessä.
Kyllähän nuo Ninan tarinat ovat melko raskaita kuunnella, kun rönsyilee ja tuumailee "totanoin niin". Äskenkin kertoi jostain meediosta, jonka luona hänen äitinsä oli käynyt ja parin minuutin pohjustuksen päästä jotkut olivat jo unohtaneet, mitä hän oli kertomassa.
Puhumattakaan tuosta marttyyrimaisesta raakkuvasta äänestä ja humble bragista ja psykoottisesta katseesta. Mikkonen ulos!
Vierailija kirjoitti:
Nyt Sanna, Valavuori ja Sedu puhuu politiikasta. Kaikki tunnustautuivat persuiksi ja haukkuvat Marinia. Sedu ei vielä kertonut ehdokkuudestaan.
Mites nyt noin?
Palstallahan on koko ajan väitetty, että Sanna ei ole persu.
Kim ja tinni studiosta huitsin nevadaan. Kiitös.