Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
7281/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Rosan ääni kaakattaa kummassakin kamerassa? Eikö kukaan muu muka puhu mitään missään

Vierailija
7282/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Miksi Roosan ääni kummassakin kamerassa??? Haluan vaihtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7283/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos talossa on ärsyttäviä tyyppejä niin on kyllä täälläkin. Minua ärsyttää eniten ihmistyyppi, joka kuvittelee tunnistavansa toiset kirjoitustyylistä jopa muutaman sanan viesteistä. Kylläpä olette eteviä salapoliiseja, kyllä. Voisin kuitenkin johtolangaksi vihjata, että tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta jolla käy tuhansia kirjoittajia. Eli voisiko siitä johtua, että monessa kirjoituksessa toistetaan samaa mielipidettä? 

Älä viitsi.

Kyllä tekstit tunnistaa tyylistä.

Eikä se ole sattumaa, että samansisältöistä haukkumista tulee liki peräkkäisissä viesteissä.

Mutta jatka toki kymmenen sivupersoonasi kanssa 😂

No huokaus. Oikeasti. Ja entä sitten jos joku olisikin kirjoittanut tänne monta viestiä? Tämä on keskustelua, ainakin minä vastaan niihin kommentteihin jotka herättävät minussa halun sanoa jotain, ja jos se sanoma on sitten samansisältöistä niin onko se niin kamalaa? Vai onko oikeus sanoa enää mitään menetetty jos on kerran kirjoittanut tähän 360-sivuiseen ketjuun?

Lisäksi olet ristiriitainen, koska haukut ensin minua samansisältöisten viestien kirjoittamisesta (olen muuten aivan varma, ettet tiedä mitkä tämän ketjun viesteistä ovat minun ja mitkä jonkun muun) ja sitten sivupersoonista. Jos minulla olisi kymmeniä sivupersoonia, enkö kirjoittaisi erisisältöisiä viestejä? Salapoliisitaitosi ovat nyt hieman ruosteessa.

Vierailija
7284/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio toinen on Markku Pulli, joka tekee paljon ,mutta sitten selän takana uhriutuu. Eilen nillitti melkein kaikesta suuri marttyyri. 

Markku ei uhriutunut vaan kaipasi oikeudenmukaisuutta ja järjesti sitä järjestämällä kaikille huonoissa pedeissä nukkuneille paremman pedin. Joutuivat Sedu, Pinja ja Rosa nukkumaan yhden yön vähän huonommin, kun tähän asti olivat nukkuneet kunnon sängyissä. Markku itse oli nukkunut edellisen yön riippumatossa ja aiemman pinnasängyssä. Roni oli nukkunut kaksi yötä huonosti( ulkona ja pinnasängyssä).

Onko joku oikeesti nukkunut sielöä pinnasängyssä? 😬😅 Onko normaalia Bb:ssä laittaa joku nukkumaan vauvansänkyyn? Huh! 😆

Vierailija
7285/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa kiekuu pyhittäneensä elämänsä nuorempien naisten auttamiselle.

Ei vissiin koskenu sitä humalaista tyttöparkaa joka joutui hyväksikäyttäjän kynsiin

Vierailija
7286/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosan juttu itsemurhalla uhkailevasta humalaisesta baarinaisesta ei ollut kovin reilu. Siihen tuli säälip***ua metsästävä mies, joka talutti saaliin kotiin. Humalaisesta naisesta päästiin eroon ja tarina kerrotaan siihen sävyyn, että se loppui onnellisesti ja mieskin sai varmasti palkkansa lohduttamisesta.

Minusta tuossa on kyse heikossa tilassa olevan hyväksikäytöstä.

Sama särähti omaan korvaan, että sellaista feminismiä siellä sitten

Tätähän tuon turhakkeen juttujen sisältö on ja aina ollut, Minä ja mun juopottelureissut, Minä ja seksi, Minä ja mun v..u. Hyi olkoon mikä tyyppi.

Kaikki suustansa tuleva aiheuttaa ainoastaan ärsytystä ja myötähäpeää, hirnumisesta ja kuorsaamisesta puhumattakaan.

Kuinkakohan monta pi**u- ja vi**u- juttua tuollakin jo kertonut. On kuin pikkulapsi joka testaa kuinka opitut kirosanat tehoaa vanhempiin ja millaisen reaktion aiheuttaa. Teinitason juttuja, yläaste kamaa.

Mulle tulee fiilis niinkuin Rosa yrittäisi olla joku kova tyyppi kun puhuu p#llusta.  Ihan kuin se olisi isompikin tabu, vaikka onko se edes nykypäivänä minkäänlainen tabu?

Vierailija
7287/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Sara on ollu sekä Star Warsissa että Star Trekissä ääninäyttelijänä, aika wau!

Vierailija
7288/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä pinnasänky on.

Vierailija
7289/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosan juttu itsemurhalla uhkailevasta humalaisesta baarinaisesta ei ollut kovin reilu. Siihen tuli säälip***ua metsästävä mies, joka talutti saaliin kotiin. Humalaisesta naisesta päästiin eroon ja tarina kerrotaan siihen sävyyn, että se loppui onnellisesti ja mieskin sai varmasti palkkansa lohduttamisesta.

Minusta tuossa on kyse heikossa tilassa olevan hyväksikäytöstä.

Sama särähti omaan korvaan, että sellaista feminismiä siellä sitten

Tätähän tuon turhakkeen juttujen sisältö on ja aina ollut, Minä ja mun juopottelureissut, Minä ja seksi, Minä ja mun v..u. Hyi olkoon mikä tyyppi.

Kaikki suustansa tuleva aiheuttaa ainoastaan ärsytystä ja myötähäpeää, hirnumisesta ja kuorsaamisesta puhumattakaan.

Kuinkakohan monta pi**u- ja vi**u- juttua tuollakin jo kertonut. On kuin pikkulapsi joka testaa kuinka opitut kirosanat tehoaa vanhempiin ja millaisen reaktion aiheuttaa. Teinitason juttuja, yläaste kamaa.

Mulle tulee fiilis niinkuin Rosa yrittäisi olla joku kova tyyppi kun puhuu p#llusta.  Ihan kuin se olisi isompikin tabu, vaikka onko se edes nykypäivänä minkäänlainen tabu?

Juu, enemmän se myötähäpeää herättää kuin ihastelua

Vierailija
7290/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos talossa on ärsyttäviä tyyppejä niin on kyllä täälläkin. Minua ärsyttää eniten ihmistyyppi, joka kuvittelee tunnistavansa toiset kirjoitustyylistä jopa muutaman sanan viesteistä. Kylläpä olette eteviä salapoliiseja, kyllä. Voisin kuitenkin johtolangaksi vihjata, että tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta jolla käy tuhansia kirjoittajia. Eli voisiko siitä johtua, että monessa kirjoituksessa toistetaan samaa mielipidettä? 

Sanavalinnoista ja kirjoitustyylistä on ollut aika helppo havaita, että sama kommentoija toistaa asiaansa. Tässä ketjussa, josta oli kyse - ei koko palstasta - ei ole ollut tuhansia kirjoittajia tänä aamuna.

No onko nyt sitten niin että sinä jäit jankuttamaan tätä samaa asiaa, kun täällä on ollut useampi kommentti jossa kirjoittaja kuvittelee tunnistavansa toiset. Miksi jankutat? Lopeta kirjoittamasta yhtä ja samaa asiaa.

Toinen kysymys on se, MIKSI teitä niin hirveästi häiritsee jos joku kirjoittaisikin tänne useamman viestin? Luetteko joka viestin sanasta sanaan? Kannattaa opetella sellainen tyyli että silmäilee viestit ja lukee tarkkaan vain ne jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Ei tarvi yrittää rajoittaa viestien määrää kieltämällä toisia kommentoimasta.

Vierailija
7291/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä pinnasänky on.

Veikkaisin, että tuo versio on 160 ulkomitoiltaan.

Vierailija
7292/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralijaa kirjoitti:

Hups, nyt lähtivät herrat heikoille jäille, Valavuori ja Koskinen, Ukkola kutsuttiinkin pk-huoneeseen. Eihän tuohon malliin meillä saa puhua.

Siis ukkola saa haukut valavuoren ja koskisen jutuista vai mikä ideasi oikein oli? 

Vierailija
7293/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanavalinnoista ja kirjoitustyylistä on ollut aika helppo havaita, että sama kommentoija toistaa asiaansa. Tässä ketjussa, josta oli kyse - ei koko palstasta - ei ole ollut tuhansia kirjoittajia tänä aamuna.

No onko nyt sitten niin että sinä jäit jankuttamaan tätä samaa asiaa, kun täällä on ollut useampi kommentti jossa kirjoittaja kuvittelee tunnistavansa toiset. Miksi jankutat? Lopeta kirjoittamasta yhtä ja samaa asiaa.

Toinen kysymys on se, MIKSI teitä niin hirveästi häiritsee jos joku kirjoittaisikin tänne useamman viestin? Luetteko joka viestin sanasta sanaan? Kannattaa opetella sellainen tyyli että silmäilee viestit ja lukee tarkkaan vain ne jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Ei tarvi yrittää rajoittaa viestien määrää kieltämällä toisia kommentoimasta.

Rauhoitu, äläkä käy toisten kommentoijien kimppuun

-eri

Vierailija
7294/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Ukkola ole edes puuroa keittäny... 

No en minäkään ikinä keitä puuroa, kun en vaan tykkää siitä. Lapsuudessa tuli syötyä ihan tarpeeksi. 

Ukkola kertoi samalla syövänsä itse puuroa joka aamu

Niin sitähän se sanoi että ei osaa keittää isolle porukalle, eikä osaa arvoida että minkäverran pitää laittaa ainesosia.

En minäkään koskaan kotona 15 hengelle keitä vaikka itse söisinkin välillä puuroa aamulla. Enkä siis osaa suoraltakädeltä sanoa paljonko tuohon tarvitaan aineita. 

Vierailija
7295/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on se hikipantamies, joka on tuulipuvussaan hölkkännyt ohjelmaan 80-luvulta?

Martti Vainio?

Vierailija
7296/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai helvata tuon Mikkosen ruikutus, siellä jo kyyneltä taas väännetään miesvainajan vähäisestä arvostuksesta. Vasemmiston vika sekin! Ei suatana. Oikeisto on ollut vallassa vuosikymmeniä ja enemmistö suomalaisista on ollut iät ja ajat oikeistolaisia, mihin kettuun niitä vasemmistolaisia Mikkonen tarvitsee? Sen kun pykää dokkaria porvarifrendiensä kanssa pystyyn ja elämäkertaa myyntiin. Kummallista volinaa.

Toinen joka on alkanut ärsyttää on tuo Sara. Sit kun oltiin in destination niin blaa blaa blaa. Kellyn ou mai gaadista tämän maailmanmatkaajan bröyken linguishiin. Ja sit välillä ulvahduksia ala Aguilera tai Beyonce, ettei fanit unohda, et laulutähtiä tässä ollaan (ja se oikea ammattilaulaja (Sani) on onneksi ihan hiljaa).

Vierailija
7297/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus Valavuorella?

Varmaan joku max merkonomi?

Vierailija
7298/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on se hikipantamies, joka on tuulipuvussaan hölkkännyt ohjelmaan 80-luvulta?

Martti Vainio?

Kiitos vastauksesta!

Vierailija
7299/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on ihmine joka koettaa ihan tietoisesti pitää ihmiset erillään toisistaan, etteivät puhu liikaa keskenään ulman että hän on mukana. Koitui Niemisen kohtaloksi, kun jäi liikaa vain Aleksin seuraan.

Vierailija
7300/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus Valavuorella?

Varmaan joku max merkonomi?

ei ole peruskoulun jälkeen opiskellu mitään

Ketju on lukittu.