Jenkkien lihavuus alkanut rajusti vähentymään Ozempicin ja muiden laihdutuslääkkeiden vuoksi
Kohta nämä ovat normaali lääkitys verenpainelääkkeiden ohessa.
https://tekniikanmaailma.fi/amerikkalaisraportti-ozempic-ja-muut-glp-1-…
Kommentit (19)
Ehdottomasti kannattaa maksaa lääkeyhtiöille, kun voisi syödä vähemmän ja säästää.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa maksaa lääkeyhtiöille, kun voisi syödä vähemmän ja säästää.
Onko jotenkin sulta pois jos lihava itse maksaa ne lääkkeet?
Sääli vaan kun nuilla tuntuu olevan ripakopallinen sivuvaikutuksia jotka vasta alkavat ilmaantua ja tulla huomatuksi.
Odottelen vielä hetken siis ennenkuin itse lähden moisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi syödä vähemmän vaan on pakko käyttää lääkkeitä laihtumiseen. Ihan normaalia kansalta joka äänesti oranssin idiootin johtajakseen.
Ja sinä olet vielä typerämpi kuin oranssin äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se ei ole noin helppoa isolle osalle väestöstä, muutenhan näille lääkkeille ei olisi käyttöä.
Luodaan ensin itselle ongelma, jonka hoitamisesta maksetaan erikseen ja samalla luodaan lisää ongelmia. Miten tyhmä voikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Sääli vaan kun nuilla tuntuu olevan ripakopallinen sivuvaikutuksia jotka vasta alkavat ilmaantua ja tulla huomatuksi.
Odottelen vielä hetken siis ennenkuin itse lähden moisiin.
itsekin seuraan rauhassa sivusta. Tosin minulla ei ole kuin vähän ylipainoa ja olen aina saanut sen pois elintapamuutoksilla. Tuppaa vain paino aina nousemaan jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotenkin sulta pois jos lihava itse maksaa ne lääkkeet?
Yhteiskunnalle tulisi halvemmaksi vaikka joutuisi maksamaan ne lääkkeet. Ylipaino tulee todella kalliiksi.
Lähti kilot ja hampaat🤣
Haitoista on varoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi syödä vähemmän vaan on pakko käyttää lääkkeitä laihtumiseen. Ihan normaalia kansalta joka äänesti oranssin idiootin johtajakseen.
"No kun kaiken pitää olla niin hyvää ja mukavaa, ja good vibes only, ja en mä niin ku siis jaksa ite mitään tehä, ja ruuan täytyy tulla ovelle, ja tinderista alfa panemaan, koska mä haluun byyyäää"😫😫
Vierailija kirjoitti:
Luodaan ensin itselle ongelma, jonka hoitamisesta maksetaan erikseen ja samalla luodaan lisää ongelmia. Miten tyhmä voikaan olla.
Hys! Ei ole ollenkaan tyhmää, vaan viisasta. Patentoitu käärmeöljymme toimii kuin tauti, eikä maksa kovin paljon, jos ajattelet mitä kaikkea hienoa sillä saa.
t. lääkefirma
Nommomomom, laardia, 😜Namnam, pillereitä ja piikkejä👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No kun kaiken pitää olla niin hyvää ja mukavaa, ja good vibes only, ja en mä niin ku siis jaksa ite mitään tehä, ja ruuan täytyy tulla ovelle, ja tinderista alfa panemaan, koska mä haluun byyyäää"😫😫
Oletko jotenkin vajaa? Onko kaikki muumit laaksossa ja inkkarit kanootissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin vajaa? Onko kaikki muumit laaksossa ja inkkarit kanootissa?
Palstamamma se sitten ei tajua hyvää satiiria, vaikka se iskisi päin kasvoja, ei sitten millään👀
Vierailija kirjoitti:
Nommomomom, laardia, 😜Namnam, pillereitä ja piikkejä👀
Osoitat tyhmyyteesi.
Kukaan laihdutuslääkettä käyttävä ei vapaaehtoisesti syö rasvaa ja ylipäätään liikaa, koska sen jälkeen olo on aivan kamala. Siihenhän sen teho perustuu. Nälkä lähtee, tulee vastenmielisyys epäterveellisiä ruokia kohtaan ja annoskoot pysyvät pieninä. Yleensä vastenmielisyys alkoholiakin kohtaan kasvaa. Se tehoaa myös muihin riippuvuutta aiheuttaviin aineisiin, kuten huumeisiin.
Näin siis useimmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se ei ole noin helppoa isolle osalle väestöstä, muutenhan näille lääkkeille ei olisi käyttöä.
Terveellinen ruoka varmaan maksaa paljon siellä, kaikki tuore. Leivästäkin ihmettelevät, kuinka kuulemma Euroopassa homehtuu liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveellinen ruoka varmaan maksaa paljon siellä, kaikki tuore. Leivästäkin ihmettelevät, kuinka kuulemma Euroopassa homehtuu liian nopeasti.
Onneksi en asu Amerikassa! Ravintolassakin voit valita, haluatko tavallisen vai lisämakeutetun sosa solan
Mättö on kyllä 😫👌🏻
Amerikkalainen ruokakulttuuri on kyllä 😫👌🏻👌🏻
Ja hyvä niin.