Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
7261/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pointtia tuossa Markun kokkikoulussa on, kun mies itse pilasi homman laittamalla liikaa suolaa, eikä nähtävästi osannut neuvoa tekemään oikein?

Ja silti kaikki kiljuu kuorossa: Markku, ihana Markku, oi Markku.

Hauskaa analyysia sulta :'D

Ai siinäkö oli liikaa suolaa?

Itse Sanna pyysi päästä Markun kokkikouluun, ei se Markku oi Markku Sannaa vaatinut tulemaan oppiin.

Sanna sekotteli vispilällä puuroa pinnalta, ja Markku sauvasekottimella sekotti Sannan sekotteleman sopan :D

No lähinnä hain sitä, että miksi Markku asettuu kokkauksen ylineuvonantajaksi, jos ei oikeasti itsekään osaa?

Vierailija
7262/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis niin kiva, jos Saralle ja Aleksille kehittyi jotain sutinaa :)

Sara on selvästi ihastunut Markkuun.

Eilen illalla Sara kyseli kauttarantain et asuuko Markku yksin. Mä oon huomioinut Saran käytöksestä jo tollasia pieniä eleitä Markkua kohtaan alusta asti.

En usko että se kuitenkaan mihinkään etene, enkä oikein tiiä onko Sara saanut mitään vastakaikua.

Mitä Markku vastasi? Kertoiko asuvansa yksin? Miten Sara reagoi Markun vastaukseen?

Sarahan kertoi eilen ettei koskaa oon ollu "sillai" suomalaisen miehen kanssa. Toisin sanoen Markku vois korkata Saran siinä mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos talossa on ärsyttäviä tyyppejä niin on kyllä täälläkin. Minua ärsyttää eniten ihmistyyppi, joka kuvittelee tunnistavansa toiset kirjoitustyylistä jopa muutaman sanan viesteistä. Kylläpä olette eteviä salapoliiseja, kyllä. Voisin kuitenkin johtolangaksi vihjata, että tämä on Suomen suosituin keskustelupalsta jolla käy tuhansia kirjoittajia. Eli voisiko siitä johtua, että monessa kirjoituksessa toistetaan samaa mielipidettä? 

Sanavalinnoista ja kirjoitustyylistä on ollut aika helppo havaita, että sama kommentoija toistaa asiaansa. Tässä ketjussa, josta oli kyse - ei koko palstasta - ei ole ollut tuhansia kirjoittajia tänä aamuna.

Vierailija
7264/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin päivätehtävä alkaa? Onko kaikki jo nimenneet? Toivottavasti illalla on sauna ja alkoholia.

Vierailija
7265/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Ukkola ole edes puuroa keittäny... 

No en minäkään ikinä keitä puuroa, kun en vaan tykkää siitä. Lapsuudessa tuli syötyä ihan tarpeeksi. 

Ukkola kertoi samalla syövänsä itse puuroa joka aamu

No minä ainakin teen puuron niin että kaurahiutaleita lautaselle ja vettä päälle ja mikroon 3 minuutiksi. Nopeeta ja vaivatonta eikä tartte liata kattiloita.

En syö mikro puuroa vaan keitän elovenasta. Samaten riisipuuro, ei mitään hiutalepuuroa mikrossa.

7266/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, nyt lähtivät herrat heikoille jäille, Valavuori ja Koskinen, Ukkola kutsuttiinkin pk-huoneeseen. Eihän tuohon malliin meillä saa puhua.

Vierailija
7267/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani on jotenkin tosi raikas ilmestys

Vierailija
7268/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus Valavuorella?

Onko sillä muka joku koulutus?

Vierailija
7269/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralijaa kirjoitti:

Hups, nyt lähtivät herrat heikoille jäille, Valavuori ja Koskinen, Ukkola kutsuttiinkin pk-huoneeseen. Eihän tuohon malliin meillä saa puhua.

Mitä ne puhu ?

Vierailija
7270/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosan juttu itsemurhalla uhkailevasta humalaisesta baarinaisesta ei ollut kovin reilu. Siihen tuli säälip***ua metsästävä mies, joka talutti saaliin kotiin. Humalaisesta naisesta päästiin eroon ja tarina kerrotaan siihen sävyyn, että se loppui onnellisesti ja mieskin sai varmasti palkkansa lohduttamisesta.

Minusta tuossa on kyse heikossa tilassa olevan hyväksikäytöstä.

Sama särähti omaan korvaan, että sellaista feminismiä siellä sitten

Tätähän tuon turhakkeen juttujen sisältö on ja aina ollut, Minä ja mun juopottelureissut, Minä ja seksi, Minä ja mun v..u. Hyi olkoon mikä tyyppi.

Kaikki suustansa tuleva aiheuttaa ainoastaan ärsytystä ja myötähäpeää, hirnumisesta ja kuorsaamisesta puhumattakaan.

Vierailija
7271/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralijaa kirjoitti:

Niillä on nimeämiset käynnissä. Sannan vuoro mennä antamaan pisteensä.

Vierailija
7272/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se hikipantamies, joka on tuulipuvussaan hölkkännyt ohjelmaan 80-luvulta?

Vierailija
7273/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosan juttu itsemurhalla uhkailevasta humalaisesta baarinaisesta ei ollut kovin reilu. Siihen tuli säälip***ua metsästävä mies, joka talutti saaliin kotiin. Humalaisesta naisesta päästiin eroon ja tarina kerrotaan siihen sävyyn, että se loppui onnellisesti ja mieskin sai varmasti palkkansa lohduttamisesta.

Joo tää oli kyllä ihan järkyttävä juttu. Ihmettelin, että tuli Rosan suusta.

Vierailija
7274/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama särähti omaan korvaan, että sellaista feminismiä siellä sitten

Tätähän tuon turhakkeen juttujen sisältö on ja aina ollut, Minä ja mun juopottelureissut, Minä ja seksi, Minä ja mun v..u. Hyi olkoon mikä tyyppi.

Kaikki suustansa tuleva aiheuttaa ainoastaan ärsytystä ja myötähäpeää, hirnumisesta ja kuorsaamisesta puhumattakaan.

Kuinkakohan monta pi**u- ja vi**u- juttua tuollakin jo kertonut. On kuin pikkulapsi joka testaa kuinka opitut kirosanat tehoaa vanhempiin ja millaisen reaktion aiheuttaa. Teinitason juttuja, yläaste kamaa.

7275/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis niin kiva, jos Saralle ja Aleksille kehittyi jotain sutinaa :)

Sara on selvästi ihastunut Markkuun.

Eilen illalla Sara kyseli kauttarantain et asuuko Markku yksin. Mä oon huomioinut Saran käytöksestä jo tollasia pieniä eleitä Markkua kohtaan alusta asti.

En usko että se kuitenkaan mihinkään etene, enkä oikein tiiä onko Sara saanut mitään vastakaikua.

Mitä Markku vastasi? Kertoiko asuvansa yksin? Miten Sara reagoi Markun vastaukseen?

Sarahan kertoi eilen ettei koskaa oon ollu "sillai" suomalaisen miehen kanssa. Toisin sanoen Markku vois korkata Saran siinä mielessä.

Oiskohan Sara ollu silleen naisen kanssa.

Vierailija
7276/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralijaa kirjoitti:

Mitä ne sanoi ennen kuin käsky kävi? Jatkoivatko politiikkakeskustelua? Laitoin kiinni siinä vaiheessa kun puhuivat niin ikävään sävyyn tietyistä poliitikoista.

Vierailija
7277/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralla ja Markulla väreilee toisiaan kohtaan.

Vierailija
7278/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekiköhän Sedu, Vala ja Sanna hiljaisen persuvalan? Nyt kun tietävät toistensa puoluekannan, eivät nimeä toisiaan?

Vierailija
7279/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Sanna, Valavuori ja Sedu puhuu politiikasta. Kaikki tunnustautuivat persuiksi ja haukkuvat Marinia. Sedu ei vielä kertonut ehdokkuudestaan.[/quote

Mites nyt noin?

Palstallahan on koko ajan väitetty, että Sanna ei ole persu.

Sanna ei tunnustautunut persuksi vaan nimenomaan sanoi olevansa puolueeton polittikan toimittaja joka ei ota kantaa Sedun kysymiin asioihin. Sanna puolusti Marinia ja muidenkin ministereiden toimia.

Vierailija
7280/24387 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Ukkola ole edes puuroa keittäny... 

No en minäkään ikinä keitä puuroa, kun en vaan tykkää siitä. Lapsuudessa tuli syötyä ihan tarpeeksi. 

Ukkola kertoi samalla syövänsä itse puuroa joka aamu

No minä ainakin teen puuron niin että kaurahiutaleita lautaselle ja vettä päälle ja mikroon 3 minuutiksi. Nopeeta ja vaivatonta eikä tartte liata kattiloita.

Maku ratkaisee

Ketju on lukittu.