Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIna on ihan vaan aito oma itsensä ja se pommihomma laukaisi kielenkannat koska ahdistaahan se. Ihmiset reagoivat eri lailla. Hyvä nainen on.
vaikutat hiukan fanaattiselta ninan puolustamisen suhteen. Onkohan mikkoska, köyhä yksinhuoltaja, maksanut sulle näistä ylistysviesteistä.
Kukakohan tässä vaikuttaakaan fanaattiselta 😂
hitto kun ei saa selvää kun kaikki pölisee yhteen ääneen
Veikkaan että Sara ns ikävystyy koska rikkaitten lapsena saanut huomion aina ja sitten kokee kanamaiseksi muitten naisten normijuttuja ja kokee itsensä erityistapaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Niina on ihana. Onneksi Niina pelasti Timon siltä hirveältä naiselta, joka oli niin riitaisa ja vihamielinen Niinaa kohtaan!
Ooh! Kaupasta saa niin herkullisia paloja joulukalentereista ihanan arjen keskelle, että arvontakaan ei onnistunut! Sen piti olla 25.11., mutta yrittäjä ei voinutkaan luopua kalenterista!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos minunkin puolesta kun laitatte tänne nimeämispisteitä ja varsinkin perusteluja tänne. En halua katsoa koosteita ja studiota, seuraan vain 24/7. Eli kiva kun laitatte niitä! :)
Voisko joku laittaa vielä loputkin? En myöskään näe tv
Harmi kun ei kuule mitään mitä Sedu juttelee Ninan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä syövät?
Wau 😍😍💗💗 Muru ❤️
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei kuule mitään mitä Sedu juttelee Ninan kanssa.
Ovatko sopimassa vessatreffejä? Noista ruuvista tulee helposti ummetusta,
Yllättäen häädössä naiset joilla on eniten sanottavaa ja nössöin mies.
Vierailija kirjoitti:
Sani ulkonäkö 49 v on 9! Vähintään!
Sanna Ukkola 45 v ulkonäkö 8 (eipä juuri ryppyjä)
Rosa 45 v suunnilleen ikäisensä näköinen mutta samanikäinen Toni on hankkinut ryppyjä noiden naistenkin edestä!
Niin ja Nina! Hyvännäköinen iho 50++!
Vai 8!
Läskillä ei ole ryppyjä, Nieminen on laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla?
No et vieläkään ymäärrä että minulla ei ole 32 sukupuolta vaan nainen ja mies. Ja Androgyynimmät jne päälle. Naiseudenkin vaan tuntee ja vaistoaa miehet, etkä sinä siitä mihinkään pääse. Sinun logiikkasi sensijaan on täysin ristiriitaista. Vai määräätkö sinä todella milta joku saa toisista tuntua?
Olen eri, mutta mun puolestani vapaasti jokainen olkoon sitä mieltä ettei joku ole hänestä naisellinen tai miehekäs tai mikä ikinä, ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa. Kuitenkin se, että joku katsoo oikeudekseen määritellä mikä on "naiseuden idea" on aika ylimielistä. Jos ihminen on nainen, hän on kuule nainen, ihan sama mitä mieltä sinä siitä olet tai miltä sinusta tuntuu.
Se naiseuden idea on herättää mies, ei sen mystisempää se johtaa lisääntymiseen. Olet luonnosta vieraantunut jos on uutta. Eikä lähellekään kaikki jotka näyttävät naisilta tunne olevansa edes naisia ongelmista johtuen.
Eli vaikkapa 86-vuotias nainen ei ole nainen, jos häntä ei kiinnosta herättää miehiä eikä sen puoleen miehetkään herää vaikka mitä tekisi. Mikä hän sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Mitä syövät?
puuroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla?
No et vieläkään ymäärrä että minulla ei ole 32 sukupuolta vaan nainen ja mies. Ja Androgyynimmät jne päälle. Naiseudenkin vaan tuntee ja vaistoaa miehet, etkä sinä siitä mihinkään pääse. Sinun logiikkasi sensijaan on täysin ristiriitaista. Vai määräätkö sinä todella milta joku saa toisista tuntua?
Olen eri, mutta mun puolestani vapaasti jokainen olkoon sitä mieltä ettei joku ole hänestä naisellinen tai miehekäs tai mikä ikinä, ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa. Kuitenkin se, että joku katsoo oikeudekseen määritellä mikä on "naiseuden idea" on aika ylimielistä. Jos ihminen on nainen, hän on kuule nainen, ihan sama mitä mieltä sinä siitä olet tai miltä sinusta tuntuu.
Se naiseuden idea on herättää mies, ei sen mystisempää se johtaa lisääntymiseen. Olet luonnosta vieraantunut jos on uutta. Eikä lähellekään kaikki jotka näyttävät naisilta tunne olevansa edes naisia ongelmista johtuen.
Juuri tämä sinulla menee pieleen. Minä en ainakaan ole nainen herättääkseni sinua. Siispä minua ei voisi vähempää kiinnostaa, miten sinä määrittelet naisellisuuden. Olen jo lisääntynyt ja laittanut piuhat poikki. Silti olen nainen, vaikka sanoisit mitä.
Kylläpä sinun on vaan nieltävä se että jokainen täällä saa kertoa kohdakseen miten Saran tai sunut kokee naisena. Kaikkia ei vaan miellytä. Hyväksytkö nyt jo lopulta sen ja annat asian olla.
Onko asukkaile illoitettu että ketkä on häädössä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieminen on symppis ja viisas mies, jopa hieno mies. Markkukin on hieno komistus.
Kuka teistä on ns hieno mies tuolla. Tykkäsin Krisustakin vaikka ei ollut hieno mies vasta kuin Rokkamaisella tyylillä. Krisu oli ihan huippu Rokka tyyppi kyllä, vieläkin hymyilyttää ne rinkelisilmät ekana kun tuli taloon. Järkyttyneen hymiön perikuva .D!
Krisu oli musta aika vastenmielinen. Ne eläinrääkkäysjutut ja turhanpäiväiset kännitappelut ei olleet mitään kivaa kuultavaa eikä katsottavaa. Kaiken lisäksi nyt on tullut ilmi että kiusasivat Jukan kanssa Arionia (ent. Tarinaa) todella pahasti talossa.
En ymmärrä miksi Krisua pidettiin ja pidetään vieläkin hyvänä tyyppinä.
Aamen. Kerrankin joku joka jakaa täysin saman mielipiteen mun kanssa
Onhan hän juuri se mies joka tekee hommat ja hakisi kaverin sodassa vaikka suosta palasina. Luotettava oikeissa asioissa muuten kuin eellun kana :D! Ihmiset pitää vaan ottaa omassa laadussaan, hyväksyä. Kyl mä Sarankin hyväksyn mutta luotan vaistooni, hautoo jotain.
Sulla on mennyt antero rokka ja kristian heiskari nyt sekasin. Krisu vaikuttaa opportunistilta, ei mitenkään jalolta ihmiseltä. Mene nukkumaan ja laita korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaikkapa 86-vuotias nainen ei ole nainen, jos häntä ei kiinnosta herättää miehiä eikä sen puoleen miehetkään herää vaikka mitä tekisi. Mikä hän sitten on?
Nainen joka ei välttis kiinnosta kaikkia miehiä. Niin se vaan menee.
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on kumminkin auttanut monia urheilussa! Mites tubettajat? Täysin mono-logi tyyppejä.Ajettalevat vaan itseään.
Samaa olen miettinyt, miksi häntä solvataan. Miehellä ollut vastoinkäymisiä, mutta tuntuu oleva ihan kartalle. Panta ei minua haittaa, päinvastoin.
Ai sun mielestä on vastoinkäyminen kun ihminen jättää puoli miljoonaa veroja maksamatta ja nyysii ne omaan taskuun?
A huge bowel of cookies & Cream 🤩ICE CREAM sounds HEAVENLY 😵right now *wipes drool*