Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
NIna on ihan vaan aito oma itsensä ja se pommihomma laukaisi kielenkannat koska ahdistaahan se. Ihmiset reagoivat eri lailla. Hyvä nainen on.
vaikutat hiukan fanaattiselta ninan puolustamisen suhteen. Onkohan mikkoska, köyhä yksinhuoltaja, maksanut sulle näistä ylistysviesteistä.
Tuleeko nuo saman päivän BB-jaksot tosiaan vasta vähän ennen klo 24 tuonne ruutuplussan sivuille? Minulla se ainakin näyttää menevän niin. Eikö noita jaksoja voi enää katsoa netistä samaan aikaan, kuin tulevat telkkarista? Vai onko tämä vaan joku ruutuplussan hölmö ominaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla?
No et vieläkään ymäärrä että minulla ei ole 32 sukupuolta vaan nainen ja mies. Ja Androgyynimmät jne päälle. Naiseudenkin vaan tuntee ja vaistoaa miehet, etkä sinä siitä mihinkään pääse. Sinun logiikkasi sensijaan on täysin ristiriitaista. Vai määräätkö sinä todella milta joku saa toisista tuntua?
Olen eri, mutta mun puolestani vapaasti jokainen olkoon sitä mieltä ettei joku ole hänestä naisellinen tai miehekäs tai mikä ikinä, ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa. Kuitenkin se, että joku katsoo oikeudekseen määritellä mikä on "naiseuden idea" on aika ylimielistä. Jos ihminen on nainen, hän on kuule nainen, ihan sama mitä mieltä sinä siitä olet tai miltä sinusta tuntuu.
Se naiseuden idea on herättää mies, ei sen mystisempää se johtaa lisääntymiseen. Olet luonnosta vieraantunut jos on uutta. Eikä lähellekään kaikki jotka näyttävät naisilta tunne olevansa edes naisia ongelmista johtuen.
Naurettava päivä. Kerrottiin onnenpyöräpelistä ja kauppareissusta, mutta mitään ei ole tapahtunut. Mikä hitto siinä on, että laitetaan odottamaan vaikka mitä, mutta kaikki lopulta lässähtää.
Sillä saa hyvän rytmikkään liikkeen jos on ummetusta ja joutuu olemaan nelinkontin vessan lattialla.
Paljostako vetoa niin yli puolet talolaisista ajattelee, että tekis mieli läppäistä Nina Mikkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi mummomainen teinitubettaja ULOS! Että nään punaista tollasessa kakarassa.
Tuo kertoo enemmän susta kuin Pinjasta.
Joutaisi tuo tentti pois,ei puhu mitään,ei tuo mitään taloon,hihitelee vaan vieressä ku muut puhuu
Etkö ole oppinut edes kirjoittamaan raasu?
Sani kertoo vaan vanhoja ysärikeikkoja. :D
Tonilla viihdearvo nolla, mutta pääsee pitkälle koska on yksi äijjistä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut mää tykkään Mikkoskastakin!
Riippuu aika paljon siitä, katsooko vain telkkarista vai 24/7. Itse seuraan jälkimmäistä ja Ninan loppumaton kalkatus käy hermoon.
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on kumminkin auttanut monia urheilussa! Mites tubettajat? Täysin mono-logi tyyppejä.Ajettalevat vaan itseään.
Samaa olen miettinyt, miksi häntä solvataan. Miehellä ollut vastoinkäymisiä, mutta tuntuu oleva ihan kartalle. Panta ei minua haittaa, päinvastoin.
Valavuori on itsekeskeinen paskiainen, ei se ketään auta tai muista piittaa, juthan se tänään sanoi että oma yritys/menestyminen tärkeintä.
Konkurssihan siinä oitis tulee, jos alkaa naapurin yritystä pyörittämään.
Vierailija kirjoitti:
Paljostako vetoa niin yli puolet talolaisista ajattelee, että tekis mieli läppäistä Nina Mikkosta.
Enpä usko. Nuo vaikuttaa kaikki ihan normaaleilta ihmisiltä. Tuskin kulkevat läpsimässä muita.
Valavuori ja uhkapeliongelmistaminen.
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieralijaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on kumminkin auttanut monia urheilussa! Mites tubettajat? Täysin mono-logi tyyppejä.Ajettalevat vaan itseään.
Samaa olen miettinyt, miksi häntä solvataan. Miehellä ollut vastoinkäymisiä, mutta tuntuu oleva ihan kartalle. Panta ei minua haittaa, päinvastoin.
Valavuori on itsekeskeinen paskiainen, ei se ketään auta tai muista piittaa, juthan se tänään sanoi että oma yritys/menestyminen tärkeintä.
Konkurssihan siinä oitis tulee, jos alkaa naapurin yritystä pyörittämään.
Konkurssihan tolle on tullu kaikissa omissakin, vaikkei edes maksanu veroja 😂😂
Niina on ihana. Onneksi Niina pelasti Timon siltä hirveältä naiselta, joka oli niin riitaisa ja vihamielinen Niinaa kohtaan!
Sani ulkonäkö 49 v on 9! Vähintään!
Sanna Ukkola 45 v ulkonäkö 8 (eipä juuri ryppyjä)
Rosa 45 v suunnilleen ikäisensä näköinen mutta samanikäinen Toni on hankkinut ryppyjä noiden naistenkin edestä!
Niin ja Nina! Hyvännäköinen iho 50++!
Kiitos minunkin puolesta kun laitatte tänne nimeämispisteitä ja varsinkin perusteluja tänne. En halua katsoa koosteita ja studiota, seuraan vain 24/7. Eli kiva kun laitatte niitä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla?
No et vieläkään ymäärrä että minulla ei ole 32 sukupuolta vaan nainen ja mies. Ja Androgyynimmät jne päälle. Naiseudenkin vaan tuntee ja vaistoaa miehet, etkä sinä siitä mihinkään pääse. Sinun logiikkasi sensijaan on täysin ristiriitaista. Vai määräätkö sinä todella milta joku saa toisista tuntua?
Olen eri, mutta mun puolestani vapaasti jokainen olkoon sitä mieltä ettei joku ole hänestä naisellinen tai miehekäs tai mikä ikinä, ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa. Kuitenkin se, että joku katsoo oikeudekseen määritellä mikä on "naiseuden idea" on aika ylimielistä. Jos ihminen on nainen, hän on kuule nainen, ihan sama mitä mieltä sinä siitä olet tai miltä sinusta tuntuu.
Se naiseuden idea on herättää mies, ei sen mystisempää se johtaa lisääntymiseen. Olet luonnosta vieraantunut jos on uutta. Eikä lähellekään kaikki jotka näyttävät naisilta tunne olevansa edes naisia ongelmista johtuen.
Juuri tämä sinulla menee pieleen. Minä en ainakaan ole nainen herättääkseni sinua. Siispä minua ei voisi vähempää kiinnostaa, miten sinä määrittelet naisellisuuden. Olen jo lisääntynyt ja laittanut piuhat poikki. Silti olen nainen, vaikka sanoisit mitä.
Mikä juttu se lypsäminen oli? Ketä lypsettiin?