Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Timo T A kuoli neljä vuotta sitten.
Nina on siis ruikuttanut neljä vuotta.
Mitään ansioita hänellä ei ole.
Neljä vuotta ei ole pitkä aika toipua puolison kuolemasta. Joku syy siihen varmaan on, että tämä nainen on julkisuuden henkilö ja kutsuttu tähänkin ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis näkyikö se kauppareissu jossain?
No äsken näkyi kun oli suora lähetys.
Valavuori paljasti taas itsekkyytens': nä haluun kahvia nyt! Mutkun mä haluun!
Muut tahtoo säästää aamuksi. Ja seuraavaksi päiväksi.
Valavuori: mistä te tiiätte ootteko ees täällä huomenna. Mä haluun nyt!
Näkyikö 24/7:sta tuota kauppareissua? Kummasta kamerasta? Mä näin vain kun Sedu ja Pinja tuli pihalle kauppakassin kanssa.
Nyt kerrotaan asukkaille ketä joutuu häätöön!
Vierailija kirjoitti:
Valavuori kertoi Jannelle, että kaikki hänen ikäluokastaan palvoi Sedua, koska oli yökerhokeisari. Sedun tapaaminen yökerhossa oli iso juttu, saavutus. Ööö...what? Olen vuoden Valaa nuorempi, eli samaa ikäluokkaa, mutta ei todellakaan kaikki nuoret ajatelleet noin silloin. Kertoo vain Valan oman kaveripiirin arvomaailmasta ja elämän prioriteeteistä.
No tuommoista se oli Espöön pintaliitopiireissä. Hölmöjen kesken.
Että toi Ukkola jaksaa lipoa Valavuorta. Nyt se jänkkää ettäValavuoren pitää saada kahvia jos se haluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla?
No et vieläkään ymäärrä että minulla ei ole 32 sukupuolta vaan nainen ja mies. Ja Androgyynimmät jne päälle. Naiseudenkin vaan tuntee ja vaistoaa miehet, etkä sinä siitä mihinkään pääse. Sinun logiikkasi sensijaan on täysin ristiriitaista. Vai määräätkö sinä todella milta joku saa toisista tuntua?
Olen eri, mutta mun puolestani vapaasti jokainen olkoon sitä mieltä ettei joku ole hänestä naisellinen tai miehekäs tai mikä ikinä, ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa. Kuitenkin se, että joku katsoo oikeudekseen määritellä mikä on "naiseuden idea" on aika ylimielistä. Jos ihminen on nainen, hän on kuule nainen, ihan sama mitä mieltä sinä siitä olet tai miltä sinusta tuntuu.
Se naiseuden idea on herättää mies, ei sen mystisempää se johtaa lisääntymiseen. Olet luonnosta vieraantunut jos on uutta. Eikä lähellekään kaikki jotka näyttävät naisilta tunne olevansa edes naisia ongelmista johtuen.
Eli vaikkapa 86-vuotias nainen ei ole nainen, jos häntä ei kiinnosta herättää miehiä eikä sen puoleen miehetkään herää vaikka mitä tekisi. Mikä hän sitten on?
Nainen joka ei välttis kiinnosta kaikkia miehiä. Niin se vaan menee.
Miksi ihmeessä yhdenkään naisen pitäisi kiinnostaa kaikkia miehiä?
Miksi täällä ei se yksi mies saa kertoa miten kokee Saran? No saa, todellakin. Eikä se kuulu sulle ollenkaan edes.
Ensinnäkään hän ei kertonut, miten HÄN kokee Saran. Hän kertoi, miten kaikkien pitäisi kokea Sara. Toiseksi, jos kyse olikin vain hänen omasta mielipiteestään, ketään ei kiinnosta, herääkö tässä miehessä lisääntymishalut. Joissakin yhteyksissä sitä kutsutaan seksuaaliseksi häirinnäksi.
Vierailija kirjoitti:
miksei kauppaa näytetty
Näytettiin kyllä "kauppa".
Kauppareissu näytettiin vaan telkkarissa
Vierailija kirjoitti:
miksei kauppaa näytetty
Öö, 5 min sitten nelosella näkyi oikein hyvin
Sannalla meni niin tunteisiin, että on saanut ääniä ja on häädössä :D
Käyttäjä38526 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninan nariseva ääni kyllä ottaa hermoon.
Kyllä. Eikö hän voisi mennä johonkin terapeutille? Ei ihmisen puhe saisi kuulostaa noin narisevalta.
Miten ihmiset ilkee kettuilla toisten puheäänestä kuten Mikkoselle ja Räikköselle? Kitisettekö pyörätuolissa istuvillekin miksei ne mene kävelyterapeuteille??
Eikö tuolla BB:n nettisivuilla ole julkaistu asukkaiden toisilleen antamia häätöpisteitä?
Markku tai lapsille youtubettava miljönääri voittaa. Koska katsojat lähes 90-prosenttisesti naisia, nuori mies voittaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Että toi Ukkola jaksaa lipoa Valavuorta. Nyt se jänkkää ettäValavuoren pitää saada kahvia jos se haluu.
Molemmat ne lipoo toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
No Valalle kahvii ja sassiin sit. Justiinan ne sitä toi kaupasta.
Valtsu vois lopettaa ton kiroilun.