Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Niina on ihana. Onneksi Niina pelasti Timon siltä hirveältä naiselta, joka oli niin riitaisa ja vihamielinen Niinaa kohtaan!
Jep. Kaikkien äitien ja vaimojen pitää rrrakastaa miehensä rakastajatarta 💕
Vierailija kirjoitti:
Sani ulkonäkö 49 v on 9! Vähintään!
Sanna Ukkola 45 v ulkonäkö 8 (eipä juuri ryppyjä)
Rosa 45 v suunnilleen ikäisensä näköinen mutta samanikäinen Toni on hankkinut ryppyjä noiden naistenkin edestä!
Niin ja Nina! Hyvännäköinen iho 50++!
Läskit silottaa ryppyjä yhtä kurttusia olis normaali painoisina.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen häädössä naiset joilla on eniten sanottavaa ja nössöin mies.
Se että puhuu eniten ei ole sama asia kuin olla eniten sanottavaa.
Toiselta keskustelupalstalta eli jatkoajalta lainattua jossa Valavuoren toimintaa seurailtu ahkerammin
Aleksi Valavuori On Tour
Veikkaajat.com – Synnytti Petteri Poukan, copypaste-sivusto loppui noin vuodessa
Affiliaattibisnes – Vääristellyllä markkinoinnilla rahat pois nuorilta ongelmapelaajilta
Veronkierto – Nollatulot ja leveän elämän esitteleminen, Twitterissä vittuilu Li Anderssonille Vasemmistoliiton äänestäjien veronmaksukyvystä
Häät – Ei oo näkynyt
Rion urheilutalli – Ei toteutunut
Rami Hietaniemelle 10 000e – 2000e tuli
Ville Långille Rio-projekti – Loppui ennen kuin alkoikaan
Suvi Mikkosen manageri – Ei hankittuja sponsoreita, eikä mitään muutakaan
Jarkko Niemisen agentti – Nieminen kielsi koko homma ja poistui Twitteristä
Tutkitusti eniten ostettuja seuraajia Twitterissä
Useat ”kampanjat”, joissa luvattu rahaa ties mihin uusista seuraajista – Ei ole lahjoitettu euroakaan
Eminem Suomeen – Ei oo näkynyt
Bisons Kupittaalle – Ei siirtynyt
Bisons Turun urheiluhalliin – Seura konkurssiin ennen hallia
Bisonsille oma halli – Sanomattakin selvää ettei löydy
Korisliigan uusi katsojaennätys Bisons-KTP- ottelussa – Ei toteutunut
Ron Artest Loimaalle – Ei tullut
Pelaajapuolue – Ei ole näkynyt
Charterlennot lentiksen ja koriksen kisoihin – Toteutui, mutta lasku jäi maksamatta
Viiden tonnin vaparikisa - Kukaan ei vieläkään tiedä, että mikä tämä edes oli
Vedonlyöntikisat somessa – Palkinnot jääneet toimittamatta ym. epäselvyyksiä
Viihdeklubi – Ei toteutunut
Voittolinja (suora yhteys pukukoppeihin) – Viikon ilmaisvihjeitä, sen jälkeen ei ole kuulunut
Someguns – Ei lähtenyt lentoon
The Mestarit – Pitkäikäisin projekti, 10 jaksoa suunnittelematonta radio-ohjelmaa kunnes katosi
Luvattu selonteko roolista Bisonsissa – Ei ole näkynyt
Työpaikka Calissa – Ei ole näkynyt
Managerin paikka Espoo Unitedissa – Potkut muutamassa kuukaudessa
Selanne.com – Ei ole päivitetty alun jälkeen, tuotteet ilmaisessa jaossa Tokmanneissa
Topo, Honka, Bisons – Konkurssiin
Neuvottelut Donald Trumpin kanssa TV-ohjelmasta – Ei toteutunut
Illallinen seuranaan Alex Ferguson – Katsoi kotonaan Vain Elämää illallisen aikaan
Offline-vuosi somessa – Kesti 2 tuntia, sen jälkeen enemmän tapahtumia kuin koskaan aiemmin
Tapaaminen Mark Cubanin kanssa - Ei toteutunut
Tennisottelu Martina Navratilovaa vastaan - Ei toteutunut
Koripallokoulu - Ei toteutunut
Lupasi juosta maratonin kun tietty seuraajamäärä täynnä - Ei juossut
Lupasi saapua Menestyjät-ohjelmaan vieraaksi - Ei saapunut paikalle
Lounas Silvia Modigin kanssa - Ei toteutunut
Lisäksi vielä tapaus Solano esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla?
No et vieläkään ymäärrä että minulla ei ole 32 sukupuolta vaan nainen ja mies. Ja Androgyynimmät jne päälle. Naiseudenkin vaan tuntee ja vaistoaa miehet, etkä sinä siitä mihinkään pääse. Sinun logiikkasi sensijaan on täysin ristiriitaista. Vai määräätkö sinä todella milta joku saa toisista tuntua?
Olen eri, mutta mun puolestani vapaasti jokainen olkoon sitä mieltä ettei joku ole hänestä naisellinen tai miehekäs tai mikä ikinä, ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa. Kuitenkin se, että joku katsoo oikeudekseen määritellä mikä on "naiseuden idea" on aika ylimielistä. Jos ihminen on nainen, hän on kuule nainen, ihan sama mitä mieltä sinä siitä olet tai miltä sinusta tuntuu.
Se naiseuden idea on herättää mies, ei sen mystisempää se johtaa lisääntymiseen. Olet luonnosta vieraantunut jos on uutta. Eikä lähellekään kaikki jotka näyttävät naisilta tunne olevansa edes naisia ongelmista johtuen.
Juuri tämä sinulla menee pieleen. Minä en ainakaan ole nainen herättääkseni sinua. Siispä minua ei voisi vähempää kiinnostaa, miten sinä määrittelet naisellisuuden. Olen jo lisääntynyt ja laittanut piuhat poikki. Silti olen nainen, vaikka sanoisit mitä.
Kylläpä sinun on vaan nieltävä se että jokainen täällä saa kertoa kohdakseen miten Saran tai sunut kokee naisena. Kaikkia ei vaan miellytä. Hyväksytkö nyt jo lopulta sen ja annat asian olla.
Juu, laitontahan tuo möyhäämisesi ei ole, mutta hyvää käytöstä ja fiksua se ei missään nimessä ole. Mutta ole vaan sovinisti moukka kaikessa rauhassa. En kyllä yhtään ihmettele, että sinulla ei naista ole.
Mutta jos se oli kaurapuuroa, miksi niin venyvää?
Mä olen täällä kritisoinut Saraa sen laskelmoivasta ja vaikka minkälaisesta käytöksestä. Taisin kääntää kelkkani. Hän taisi vain ponnistella tuolla liikaa ollakseen toisenlainen kuin oikeasti onkaan. Nyt hän on enemmän oma itsensä, hiljainen ja mietiskelevä. Ei tarvitse väkisin yrittää. Vaikuttaa jopa haavoittuvaiselta.
Timo T A kuoli neljä vuotta sitten.
Nina on siis ruikuttanut neljä vuotta.
Mitään ansioita hänellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi feministit ensin kiihkeästi selittävät ettei naisia ja miehiä ole ja on monta sukupuolta mutta jos sanoo ettei Sara ole niitä naisellisimpia niin hirmu pultit taas? Ei mitään järkeä jälleen.
Eipä ole sinuakaan logiikalla siunattu. Johtuisiko siitä, että sinä tuossa nimenomaan määrittelet, millaisia naiset ovat tai millaisia heidän kuuluu olla?
No et vieläkään ymäärrä että minulla ei ole 32 sukupuolta vaan nainen ja mies. Ja Androgyynimmät jne päälle. Naiseudenkin vaan tuntee ja vaistoaa miehet, etkä sinä siitä mihinkään pääse. Sinun logiikkasi sensijaan on täysin ristiriitaista. Vai määräätkö sinä todella milta joku saa toisista tuntua?
Olen eri, mutta mun puolestani vapaasti jokainen olkoon sitä mieltä ettei joku ole hänestä naisellinen tai miehekäs tai mikä ikinä, ei varmasti kiinnosta pätkän vertaa. Kuitenkin se, että joku katsoo oikeudekseen määritellä mikä on "naiseuden idea" on aika ylimielistä. Jos ihminen on nainen, hän on kuule nainen, ihan sama mitä mieltä sinä siitä olet tai miltä sinusta tuntuu.
Se naiseuden idea on herättää mies, ei sen mystisempää se johtaa lisääntymiseen. Olet luonnosta vieraantunut jos on uutta. Eikä lähellekään kaikki jotka näyttävät naisilta tunne olevansa edes naisia ongelmista johtuen.
Eli vaikkapa 86-vuotias nainen ei ole nainen, jos häntä ei kiinnosta herättää miehiä eikä sen puoleen miehetkään herää vaikka mitä tekisi. Mikä hän sitten on?
Nainen joka ei välttis kiinnosta kaikkia miehiä. Niin se vaan menee.
No niin meneekin, sitähän tässä on sinulle yritetty toitottaa. Nainen on nainen, ihan sama onko hän sinusta kiinnostava vai ei. Hyvä että itsekin viimein tajusit.
BB-Pinja ja Sedu kauppaan :)))
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihana pitää tuota kaksneljäseiskaa taustalla, kun siellä nauru raikuu ja on hyvä fiilis. Tulee itellekin positiivinen olo. :)
Samaa ajatellut monta kertaa tänään, nauru naurattaa ja itsellekin tulee iloinen olo.
Aikoo Sedu laulaa serenadinsa talossa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se oli kaurapuuroa, miksi niin venyvää?
Ei välttämättäoo kaurapuuroa, noi miehet aina tekee noista aineksista mitä tuolta löytyy niin jotai safkaa. Ei aina oo iha optimaalisia ruoka-aineita saatavilla.
Eipä ollut suuri yllätys, että laittoivat Ninan ja Roosan häätöäänestykseen.
Siis näkyikö se kauppareissu jossain?
Vierailija kirjoitti:
BB-Pinja ja Sedu kauppaan :)))
😂😂😂
Ninan nariseva ääni kyllä ottaa hermoon.
Eihän noi ole täysin eristyksissä kun näkevät tuolla alueella juontajia.
Valavuori kertoi Jannelle, että kaikki hänen ikäluokastaan palvoi Sedua, koska oli yökerhokeisari. Sedun tapaaminen yökerhossa oli iso juttu, saavutus. Ööö...what? Olen vuoden Valaa nuorempi, eli samaa ikäluokkaa, mutta ei todellakaan kaikki nuoret ajatelleet noin silloin. Kertoo vain Valan oman kaveripiirin arvomaailmasta ja elämän prioriteeteistä.
Markku keitti kaikille puuroa iltapalaksi ja teki sämpylätaikinan valmiiksi.