Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
3841/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuolla aiemmin höpötetään, että katsojat ei olisi halunneet Valavuorta jatkoon. 

No, onhan sen katsojat halunneet jatkoon, koska se sai noista kolmesta eniten ääniä.

Kyllä minäkin sen halusin jatkavan noista kolmesta eniten. 

Eipä sitä kovin moni katsoja halunnut jatkoon, turha inttää. Muutaman prosenttiyksikön erot loppupään äänissä eli ei monesta äänestä ollut kiinno ettei jo pudonnut. Kaverit tuotannossa sitten varmisti ettei putoa seuraavaksi. Noloa hommaa.

Mutta kylläpä hyytyi Valavuorenkin hymy kun ei ollut suosituimpien ja eniten taloon haluttujen joukossa, edes viimeisellä kerralla. Saa nähdä vaikuttaako käytökseen?

Vierailija
3842/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly teki virheen, kun kysyttiin: kuka ärsyttää, sanoi: Rosan nauru.

Muuten olisi Petra pudonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vinkki. Älkää katsoko livejä livenä vaan ruudusta. Voitte skipata kaikkien teitä ärsyttävien kommentit ja kelailla vaikka vain päiväkirjahuoneeseen tai talon tapahtumiin.

Vierailija
3844/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin Kellystä, mutta ei ilmeisesti tuonut taloon riittävästi mahdollista draamaa tai muuta puheenaihetta. Ärsyttävät saa aina jatkaa, koska viihdearvo tippuu jos talossa ei ole ketään kenestä puhua ja haukkua ja katsojat jää odottamaan, mitä ärsyttävää se ärsyttävä seuraavaksi tekee.

Kelly vaikutti aidolta ja oikeasti mukavalta, ei päässyt ehkä ääneen niin paljon kun Nina ja Roosa on kokoajan äänessä.

Monen kasvoilta näkee jo rasittuneen ilmeen kun alkaa se papupata kähisemään, ei siinä muilla oikein ole sanottavaa kun pari johtaa keskustelunaiheita.

Toivottavasti seuraavan tippujan tilalle tuodaan Kelly takaisin

Vierailija
3845/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Toni puhunut jotain talossa ollessaan?

Toni on yksi puheliaimpia ja hauskimpia talossa. Kävi myös pitkän vakavamman keskustelun Ninan kanssa jossa puhui lapsistaan ja huoltajuusongelmista jne

Vierailija
3846/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat täällä kilpaa kätisee annin iloisuudesta, sama juttua jankkaatte aina krista siegfridsin kohdalla.

Kateellisia ootte heidä positiivisille asenteelle ja kivalle ulkonäölle.

Samaa mieltä! Itse oon just tollanen töissä, minkä vuoksi musta ei kauheesti pidetä ( tai ainakin tuntuu siltä). Ehkä ihmiset ajattelee että ei toi voi oikeesti olla tollanen, esittää vaan😂 ei, mä vaan olen oikeasti iloinen ihminen ja haluan olla kaikille mukava. Suurin osa töissä onki sitten näitä naama norsunv*tulla ihmisiä että sekös on sitten parempi vaihtoehto? Näillä kyllä näyttäisi olevan aina eniten kavereita.... mutta jokainen tallaa tavallaan.

Vierailija
3847/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te Annia haukutte. Paras studiotiimissä.

Kim Sainio oli ainoa, jota ei tarvinnut myötähävetä. Hautala luokattoman epäluonteva kikattaja-kailottaja, joka ei ymmärrä puhetkniikasta hölkäsen pöläystä.

Pankaa nyt, hyvä tuotanto, tämä nainen nopeasti puhekoulutukseen ja heittäkää se Tinni takaisin sivuhuoneeseen. Alma tai Elina takaisin tai Vehviläinen Sainion kanssa juontamaan loppukaudeksi.

Vierailija
3848/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Temptation Island Suomi oli parempi.

Ehdottomasti parempaa televisiota. Sen katsojat eivät vaihtaneet kanavaa 3 minuutin jälkeen, eivätkä mainostajien rahat menneet hukkaan.

Saisiko tästä nyt jotain vertailuja, kun nyt jankutetaan tuota kanavan vaihtamista. Minusta ei kuulosta mitenkään erikoiselta nykyaikana, että kanavaa vaihdetaan ihan minkä tahansa ohjelman kohdalla. Nykyään ei enää televisiota katsota niin, että mennään telkkarin eteen klo x ja tuijotetaan se yksi ohjelma alusta loppuun ja sitten suljetaan telkkari. 

Vierailija
3849/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kehuin että tää on ollut Aihevapaa-ketjuksi ihmeen asiallinen ketju, nyt tää on tänään taas tällainen perinteinen "vitsi kaikki on pelkkää paskaa"-ketju. Mihin kaikki hyvä asiallinen keskustelu katosi😭

Vierailija
3850/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään tehtäväalueella Timo TA.

Vierailija
3851/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi eilen häiritsemään se kun Roni halas Kellyä niin sen naama meni ihan mutkalle. Huomasko muut?

Vierailija
3852/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häsläystä koko lähetys. Ihmeellistä mukahauskaa turhaa papatusta. Ja kaikkein pahin oli tuo epäonnistunut kilpailu. Tosi epäreilua kun Petra ei saanut edes mahdollisuutta. Pitäisi jotenkin hyvittää asia.

Toi todistaa sen, että ohjaajalta puuttuu täysin tilannetaju. Pitäisi seurata ohjelman kulkua ja osata toimia, koska mitä vaan voi tapahtua. Tämä tuotantotiimi herää vasta kun katsojat alkavat pommittaa heitä kysymyksillä.

Vierailija
3853/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija K kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi tuo Ukkola on vielä talossa, olisi voinut lähteä jo. Tai parempi olisi kun ei olisi ollekaan tullut koko ohjelmaan. Äklö tyyppi.

No ei itse asiassa ole! Vaikka tiettyjä ennakkoluuloja oli.

Vierailija
3854/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskas se Ritke Vorresteri tulee taloon? Entä Alma Hätönen?

Niin koskas?

Vierailija
3855/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin Kellystä, mutta ei ilmeisesti tuonut taloon riittävästi mahdollista draamaa tai muuta puheenaihetta. Ärsyttävät saa aina jatkaa, koska viihdearvo tippuu jos talossa ei ole ketään kenestä puhua ja haukkua ja katsojat jää odottamaan, mitä ärsyttävää se ärsyttävä seuraavaksi tekee.

Kelly vaikutti aidolta ja oikeasti mukavalta, ei päässyt ehkä ääneen niin paljon kun Nina ja Roosa on kokoajan äänessä.

Monen kasvoilta näkee jo rasittuneen ilmeen kun alkaa se papupata kähisemään, ei siinä muilla oikein ole sanottavaa kun pari johtaa keskustelunaiheita.

Toivottavasti seuraavan tippujan tilalle tuodaan Kelly takaisin

Vaikutti kyllä ihan mukavalta, mutta oikeasti kyse ei tuntunut olevan siitä, ettei päässyt ääneen. Hänellä ei vain näyttänyt olevan paljon sanottavaa. Ensimmäisenä iltana kertoi järjestämästään afrojen missikisasta, että kokee sen hyväksi ja kannustavaksi ja hienoksi jutuksi, mutta siihen se sitten jäikin. Toisti vain, että halutaan kisaan afrotyttöjä ja sellaisia on Suomessa. Mielenkiiintoisina faktoina kertoi itsestään, että ei pidä risteilyistä eikä lentokoneen ruuhkasta. Näistäkään ei kertonut mitään muuta kuin että "emmä tiiä, en vain tykkää, mä oon vain sellainen ihminen, että en tykkää, siis en tiedä, miksen tykkää". Sitaattivisassa häneltä lainattu sitaatti oli jotain "meikki on naisille se maski, mitä ilman ei voi olla". Arvauksista valitsi lähimmäksi omaa mielipidettään olevan "laukku on se laukku, jota ilman ei voi olla". Valittavana olisi ollut vaikka mitä ystävää tms, mutta laukun koki olevan lähimpänä sydäntään. Olen pahoillani, mutta tällainen ihminen ei vain ole mielestäni mitenkään mielenkiintoinen. 

Vierailija
3856/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kim Sainio on kyllä tosi outo ja nolo. Miksi pitää telkkaankin ottaa? Aina jotenkin töksäyttelee asioita töykeästi ja tökerösti ja on ihan typerä sekä itsekäs kaikkitietävä. Sama Radio Rockissa. Hävettää aina kun se puhuu. En tykkää yhtään. Anni on tässä juontajana hyvä! Parempi telkassa melkein kuin radiossa. Suomipopissa se nauru ja hössötys on ärsyttävää toisinaan, mutta muuten tykkään kyllä. Jaajo ja muut ottaa niin paljon tilaa radiosa. Anni antaa liikaakin tilaa. On kaunis ja aikuttaa hyvältä ihmiseltä. Tinni on sanavalmis ja hauska. Tykkään tosi paljon! 

Vierailija
3857/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen kehuin että tää on ollut Aihevapaa-ketjuksi ihmeen asiallinen ketju, nyt tää on tänään taas tällainen perinteinen "vitsi kaikki on pelkkää paskaa"-ketju. Mihin kaikki hyvä asiallinen keskustelu katosi😭

Se katosi taas hetkeksi, kun eilen oli häätölähetys, joka oli toteutettu huonosti. Talon tapahtumat ja asukkaathan ovatkin ihan kivoja, mutta tuotannon sähläys ei nyt voi kehuja kerätä. Eilisestä flopistahan on puhuttu muuallakin kuin täällä. 

Vierailija
3858/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuolla enemmän hauskaa ja naurua ja juttua mitä tavis BBssa. Tavis bb ssa pitää asukkaiden mielestä olla viinaa. Tykkään tästä versiosta.

Sama. Osittain siihen että tuolla ollaan keskustelujen kanssa jo ihan eri levelillä kuin taviskaudella, on se että suurin osa noista jo tietää ainakin jotain toisistaan ja tietävät myös mitä julkisuus on, ottavat rennommin. Taviskausilla menee pitkään ennen kuin ihmiset tutustuvat ja keskustelut pääsevät vauhtiin ja pelkäävät mokaavansa jotain ja joutuvansa ulos. Nämä ons elvästi menneet tuonne kuin lomalle josta on mahdollisuus voittaa rahaa.

Vierailija
3859/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Kim Sainio on kyllä tosi outo ja nolo. Miksi pitää telkkaankin ottaa? Aina jotenkin töksäyttelee asioita töykeästi ja tökerösti ja on ihan typerä sekä itsekäs kaikkitietävä. Sama Radio Rockissa. Hävettää aina kun se puhuu. En tykkää yhtään. Anni on tässä juontajana hyvä! Parempi telkassa melkein kuin radiossa. Suomipopissa se nauru ja hössötys on ärsyttävää toisinaan, mutta muuten tykkään kyllä. Jaajo ja muut ottaa niin paljon tilaa radiosa. Anni antaa liikaakin tilaa. On kaunis ja aikuttaa hyvältä ihmiseltä. Tinni on sanavalmis ja hauska. Tykkään tosi paljon! 

Mä tykkään Sainiosta. Tykään sen tyylistä. Ei kaikkien tarvii olla lirkunlirkin ja nönnönnöö.

Vierailija
3860/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vinkki. Älkää katsoko livejä livenä vaan ruudusta. Voitte skipata kaikkien teitä ärsyttävien kommentit ja kelailla vaikka vain päiväkirjahuoneeseen tai talon tapahtumiin.

Mikään ei ole muuten ärsyttävämpi tapa katsoa ohjelmaa kuin se että joutuu kelaamaan vähän väliä osien yli.

Multa jäi viime kaudella melkein kaikki päiväkirjahuoneen tapahtumat ym näkemättä, koska katsoin vain 24/7 sekä osittain häätölähetyksiä. Extroja ei pystynyt katsomaan koska kimmo ja alma.

Ketju on lukittu.