Toimeentuloani leikattiin 40%, ja nyt jäi työpaikka saamatta sen takia...että kiitos vaan
Piti mennä työhaastatteluun 6kk sitten leikatun pehkon kanssa, reikäisissä vaatteissa jotka haisivat.
Sain palautetta epäsiististä olemuksesta.
Ei ole ollut varaa parturiin, vaatteisiin tai pesuaineeseen!
Kukahan tässä nyt voitti?
M37
Kommentit (19)
Miksi demarit leikkasi sun toimeentuloasi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi demarit leikkasi sun toimeentuloasi?
Oletpa harvinaisen tyhmä.
olet niin onnekas kun voit lomailla
Toimeentulotukeani*
Nyt joudun elää 300e:llä kuussa!
Ei ihmisen arvoista!!
Ap
Olisit pessyt vaatteesi vaikka käsin.
Kumma että siinä puolessa vuodessa ehdit rikkoa kaikki vaatteesi. Minulla kun on monia vuosia vanhoja ehjiä vaatteita.
No ei niitä leikkauksia vielä ole ehditty tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukeani*
Ei ihmisen arvoista!!
Ap
Olisit voinut välttää tuon leikkauksen ja tiedät sen itsekin. Että ihan itse itsellesi olet tuon tilanteen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukeani*
Ei ihmisen arvoista!!
Ap
Nyt muutat sieltä pääkaupunkiseudulta pois. Johonkin pikkukuntaan jossa on halpoja asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä leikkauksia vielä ole ehditty tehdä.
Noilla leikkauksilla ei ole mitään tekemistä uuden hallituksen kanssa. Tt-tukea on voitu tietyistä syistä alentaa 20% tai 40% vuosikausia jo.
Olisit hakenut kirpparilta tai tilannut laskulla jostain nopeasti toimittavasta verkkokaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukeani*
Ei ihmisen arvoista!!
Ap
Nyt muutat sieltä pääkaupunkiseudulta pois. Johonkin pikkukuntaan jossa on halpoja asuntoja.
Siellä ei ole töitä!
Ap
Että Et pukenut niitä ehjiä ja puhtaita päälle
Et pese vaatteita etkä itseäsi?
Pitkät hiukset on seksikkäät
Vasemmistotrolleille tiedoksi: uusi hallitus ei ole tehnyt vielä yhtikäs mitään, ei leikkauksia, ei uudistuksia, ei mitään muuta kuin päättänyt ministerit, valiokunnat jne.
Trollihan tämä, mutta leikitään hetki. Olisit voinut kuitenkin käydä suihkussa ja kammata sen tukkasi siistiksi, ei se haittaa jos vähän on jo pitkäksi kasvanut. Vaatteet voi vaikka lainata joltain tutulta tai vaikka naapurilta, mutta epäilen että ei muka mitään ehjää sinulta löytynyt. En minä ole haastatteluihin juuri panostanut ja silti olen paikan saanut.
Voi sinua uhria. Nyt ei sitten muuta kuin ryyppäämään, ihan vaan muiden takia.
Olisit pyyhkässy mastercardilla hommat kuntoon.