Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna vaikuttaa aidosti kiinnostuneilta muista ihmisistä ja on tosi kivan oloinen, en tiedä miksi häntä soimataan. Varmaan ihan vaan siksi, koska hänen puolisonsa on persu ja persujahan kuuluu vihata.
Tai voisiko johtua siitä sonnasta, mitä kirjoittaa?
Ja sinä varmaan nimität itseäsi suvaitsevaiseksi ja erilaisuutta arvostavaksi ihmiseksi. Kirjoitustyylisi mukaan olet varmaan kovin älykäskin ja sivistynyt...?
Vierailija kirjoitti:
Onko Toni puhunut jotain talossa ollessaan?
Petra aikoo vaan löntystellä kuin wanha mies, ja olla koko ajan puhumatta..
Mitä tuolla aiemmin höpötetään, että katsojat ei olisi halunneet Valavuorta jatkoon.
No, onhan sen katsojat halunneet jatkoon, koska se sai noista kolmesta eniten ääniä.
Kyllä minäkin sen halusin jatkavan noista kolmesta eniten.
Akat täällä kilpaa kätisee annin iloisuudesta, sama juttua jankkaatte aina krista siegfridsin kohdalla.
Kateellisia ootte heidä positiivisille asenteelle ja kivalle ulkonäölle.
Petra seuraavaksi ulos. Kävelee kuin jätkät ja on ihan tuppisuu. Ei ole yhtään viihdyttävä missään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Temptation Island Suomi oli parempi.
Ehdottomasti parempaa televisiota. Sen katsojat eivät vaihtaneet kanavaa 3 minuutin jälkeen, eivätkä mainostajien rahat menneet hukkaan.
Onko aineissa kun noin kompuroi?
Jännä että ihmiset jotka suurimpaan ääneen vaativat suvaitsemaan erilaisuutta eivät millään pysty hyväksymään ihmisiä jotka ovat eri tavoin ajattelevia kuin he itse.
Ei oikein mene läpi suvaitsevaisuusajattelu jos itse haukkuu ja on ilkeä.
Sannasta kyllä huomaa juuri, että on tottunut keräämään tietoa ja haastattelemaan ihmisiä.
Toivoisin, että hän myös toisi itsestään ja muusta kuin työpersoonastaan jotain esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temptation Island Suomi oli parempi.
Ehdottomasti parempaa televisiota. Sen katsojat eivät vaihtaneet kanavaa 3 minuutin jälkeen, eivätkä mainostajien rahat menneet hukkaan.
Temppiksillä ei taida ola 24/7?
Häsläystä koko lähetys. Ihmeellistä mukahauskaa turhaa papatusta. Ja kaikkein pahin oli tuo epäonnistunut kilpailu. Tosi epäreilua kun Petra ei saanut edes mahdollisuutta. Pitäisi jotenkin hyvittää asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen pommin tarkoitus nyt sitten on?
Se selviää kun se räjähtää n. Klo 11
Mutta mitä sille pitää tehdä ja miksi se on nyt Jannella eikä Petralla? Kai siihen jotain lisäohjeita on tullut.
Aina kun pommi tikittää, sen voi antaa eteenpäin. Tässä oli jotakin muodollisuuksia, piti kiittää pommista ymym. Sillä kellä pommi on, kun tikitys loppuu, joutuu pitämään pommia seuraavaan tikitykseenn asti.
Kun pommi räjähtää, sen hetkinen haltija joutuu automaattisesti häätöäänestykseen.
Pommi siis räjähtää tänään klo. 11, asukkaat ei tietenkään tiedä aikaa.
Ei se saa olla näin tylsä loppuratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Sanna vaikuttaa aidosti kiinnostuneilta muista ihmisistä ja on tosi kivan oloinen, en tiedä miksi häntä soimataan. Varmaan ihan vaan siksi, koska hänen puolisonsa on persu ja persujahan kuuluu vihata.
#uhriutuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministien mielestä sontaa, muun kansan mielestä täyttä asiaa josta muutkin toimittajat voisi kirjoittaa välillä sannan lisäksi.
Aha. Pointti taisi mennä sinulta ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Anni pilaa koko ohjelman epäselvällä puheellaan. Pois ohjelmasta.
Eikä toi naaman vääntäminen ainakaan paranna asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä halusin ainakin, että Valavuori jatkaa. Ainakin mieluimmin kuin tuo Kelly.
Elikkä ihan oikea putosi. Onhan Valavuorella suuri fanijoukko. Jostain syystä tuo Toni N. on aika hiljainen,
lieneeko sitten sillä omia murheitaan. Hyvä joukko kaikenkaikkiaan.
No, onhan siellä sellaisia, jotka käyttää toistenkin puheenvuorot.
Valavuori on nimenomaan tämä joka puhuu toisten päälle ja keskeyttää muut ja vaihtaa aiheen aina itseensä. Aika pienet fanijoukot tuntui olevan kun oli kolmen vähiten halutun joukossa.
Käydäänkö noista juontajista ollenkaan mitään koe-esiintymisiä vai valitaanko vaan halvimmat tuttavat mitä löytyy?
Tuo rasittavuus korostuu vielä kun lähetys oli muutenkin yhtä säätämistä.
Oli ihan ok vaihtelua, että kolme tulee studioon ja sitten se pallopeli (jos olisi pysynyt ehjänä). Idea ihan kiva. Mutta vähän tyhmää että takaisinpalanneet saivat kertoa muille mitä siellä tapahtui ja ketä siellä oli.
Pudonneen haastattelu oli kamalaa katsottavaa juontajan toimesta. "Mä oon juonu jo tosta lasista mut sä voit ottaa tosta pullosta jos haluat". Olis ollut vaikka hiljaa, kun tajusi että pudotettu unohdettiin kokonaan kun keskityttiin vaan tähän uuteen pallopeli, pommi, kolmikon tenttaaminen -juttuun.
Epäselvät kysymykset, englanti-suomi sekoituksen käyttäminen ja muu takeltelu ei oikein viesti ammattimaisista juontajista. Nelonen voisi alkaa ottamaan palautteet jo tosissaan, juontajat pilaa monen ohjelman ja extran.
Mitä ihmettä te Annia haukutte. Paras studiotiimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä varmaan nimität itseäsi suvaitsevaiseksi ja erilaisuutta arvostavaksi ihmiseksi. Kirjoitustyylisi mukaan olet varmaan kovin älykäskin ja sivistynyt...?
Kirjoitin 7 sanaa ja teit sen perusteella arvion minun älykkyydestäni. Mitä tuossa oli sen kummempaa kuin Ukkolankaan kolumneissa? Täsmälleen samanlaista kieltä hän käyttää.
Mäkään en ymmärrä miksi Sannaa niin kovasti parjataan täällä.
Jos olisin itse talossa,mua saattaisi ärsyttää jotkin pienet asiat. Esim. eilen Sanna selitti sohvalla että kuinka kahvia ei pitäisi häneltä ottaa pois, koska hän tarvisee sitä jotta säilyy toimintakyky. Tuotanto ei voi ottaa kahvia pois, koska se on hänelle lääkeaineeseen verrattava, kun ei pysty toimimaan ilman kahvia. Eiköhän se oo monella muulla ihan sama juttu, kofeiiniriippuvuus.
Samaten nukkumajärjestelyssä sääti omiaan: voin nukkua riippumatossa, eiku raahataan se ulos, nukun lattialla ym.
Näin katsojana nuo ei mua ainakaan haittaa,mutta sattaa jossain vaiheessa alkaa nakertamaan kanssa-asukkaita.