Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Nina Mikkolan kanssa monessa asiassa yhtään samaa mieltä, mut onhan hänellä ollut rankkaa enkä hänellekään olisi tuota kohtaloa suonut. Hän on onneksi vahva ihminen.
Ei sen rankempaa kuin useimpien elämä yleensä.
Hänen ainoa brändinsä on jankuttaa tätä leskeyttään. Ihan kuin ois kovin erikoista.En tiedä yhtäkään, kenen isä olisi ampunut itsensä sinun edessä, kun olet lapsi. Mutta ehkä tää on yleisempi kokemus kuin luulen ja olen elänyt kuplassa. Masennus on aina rankka kokemus eikö siitä selviäminen ole itsestäänselvyys.
Aina helppo arvostella muita ja vähätellä heidän kokemuksiaan. Itse sit itketään revenneestä kynnestä.
Itselläni ollut oikeasti rankka elämä, ei tulis mieleenkään kerjätä sillä pisteitä ja julkisuutta, kuten tää mikkosen matami tekee.
Häneltä on mies kuollu, onpa helvetin kova tragedia.
Isä tehnyt itsarin, voi kuule, käy jonon jatkoksi vaan, nina.
Feikkimarttyyri koko ämmmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Nina Mikkolan kanssa monessa asiassa yhtään samaa mieltä, mut onhan hänellä ollut rankkaa enkä hänellekään olisi tuota kohtaloa suonut. Hän on onneksi vahva ihminen.
Hänen ainoa brändinsä on jankuttaa tätä leskeyttään. Ihan kuin ois kovin erikoista.En tiedä yhtäkään, kenen isä olisi ampunut itsensä sinun edessä, kun olet lapsi. Mutta ehkä tää on yleisempi kokemus kuin luulen ja olen elänyt kuplassa. Masennus on aina rankka kokemus eikö siitä selviäminen ole itsestäänselvyys.
Melko yleistä Suomessa, minunkin isä teki itsarin.
Nina on säälipisteitä kerjäävä lipevä liero, jonka höpinöitä ei kannata ottaa kovin tosissaan.
Rooli päällä kokoajan.
No Nina sanoi että on mukana rahan takii, rehellistä, ei lipevää.
Vierailija kirjoitti:
Oispa Cristal Snow juontajana!
Kunpa ei ois käsikirjoittajana.
Rasistisuomalaiset äänestävät Kellyn ulos?
Annin juontaminen on yhtä sähellystä. Puhetapa on outo, kuin puhuisi lapsille? Ihme lässytystä. Jopa kiusallista seurattavaa..
Toivon, että Elina palaisi takaisin, hänellä on sekä taitoa että käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roinatan voittoon.
Roinatan? Rosa? Roni?
"Joonatan"
MitVit????
Piilotteleeko Anni raskauskiloja? Olisi nyt jäänyt kotiin.. Aivan kamalaa "juontamista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina helppo arvostella muita ja vähätellä heidän kokemuksiaan. Itse sit itketään revenneestä kynnestä.
Itselläni ollut oikeasti rankka elämä, ei tulis mieleenkään kerjätä sillä pisteitä ja julkisuutta, kuten tää mikkosen matami tekee.
Häneltä on mies kuollu, onpa helvetin kova tragedia.
Isä tehnyt itsarin, voi kuule, käy jonon jatkoksi vaan, nina.Feikkimarttyyri koko ämmmä.
Kyllä nuo on todella rankkoja asioita. Älä viitsi vähätellä toista.
Mikä Sainio on kommentoimaan Sanin tyyliä? Itse on jäänyt 2000-luvun alkuun. Kommentit sopisi ihan ensimmäiseen Idols -ohjelmaan, ei vuoteen 2021.
Siis mitä? Kaikkiko nuo lähtivät?
Onko Sedu joku 165-senttinen?
Vierailija kirjoitti:
Sara ei selvästi innostunut yöstä ulkona, Roni oli ymmärtänyt jotain väärin.
Jep, sehän jo ihmetteli närkästyneenä sitä miksi ne markun kanssa joutui ulos ninan ja ronin kanssa aamupalalle. Sitten kun nina sanoi että he sai valita niin alkoi teennäisenä kiittelemään ja hokemaan kuinka olen niin otettu..
Tämä teatteri sitten upposi ninaan ja roniin jotka valkkasi sen yöpymään ulkona "kun se niin tykkäs". Markku sen sijaan ei ollut ihmeemmin moksiskaan ulkokahveista ja sittenpä nämä nina ja roni valkkasikin saran seuraksi allun nukkumaan ulos.
Miksi Sani ja teinihirviö ovat jatkossa?
Omituisia nuolijoita jotkut ihmiset. Saara sanoi kaikki tääällä on niin ihania. Luulee voittavansa nuolemalla ihmisiä. Terskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin juuri, että Anni ei kyllä osaa kysyä yhtään tiukkaa kysymystä tippuneilta tyypeiltä. Harmittaa ettei Elina juonna tätäkin kautta. Annin teinimäinen hymistely ei kyllä toimi oikein missään ohjelmassa.
Mitä lapsesi tekisi?- ohjelmaan sopi hyvin.
Miksi ei voi olla sama tyyli kun Subin aikoina? Alkuillasta keskusteluohjelma jossa vieras ja illalla tunnin kooste ilman höpötyksiä.
Ja kuten moni on jo maininnut niin tehtävät Neloselle siirtymisen jälkeen on olleet tylsiä. Kaudet jääneet parin jakson jälkeen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Rasistisuomalaiset äänestävät Kellyn ulos?
Tiedät sä miten toi äänestys toimii?
Mitä ominaisuuksia tai taitoja Kellyllä edes on muuta kuin ulkonäkö?
Kyllä taas Mikkonen esittää kun itkee.
Kuten menee aina. Käsittämätöntä, että täysin osaamaton stylisti vaan jatkaa vuodesta toiseen näissä ohjelmissa.