Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä päiväkodissa ja pelkään, että saan syyhyn

Vierailija
10.03.2024 |

Kuinka helposti se tarttuu lapsesta aikuiseen, jos lapsi istuu aikuisen sylissä? Tai lakanoista, mitkä vaihdan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kieltämättä tarttuu helposti.Kannataa pitää työvaatteet erillään ja vaihtaa ne heti kotiin tullessa ja pestä 6o asteessa.

Vierailija
2/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne muutkin pk-työntekijät on tuosta huolissaan. Ihan aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kieltämättä tarttuu helposti.Kannataa pitää työvaatteet erillään ja vaihtaa ne heti kotiin tullessa ja pestä 6o asteessa.

Minä vaihtaisin vaatteet heti työpaikalla töiden päätteeksi. - siivooja

Vierailija
4/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oon tehnyt jo pitkään. Töissä kuitenkin se 8h, siinä ehtii syyhyt tarttua...

Eikä maailma muuten syyhyyn kaatuis, mut kalliit lääkkeet...

Vierailija
5/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuiloon vain.

Vierailija
6/13 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin oon tehnyt jo pitkään. Töissä kuitenkin se 8h, siinä ehtii syyhyt tarttua...

Eikä maailma muuten syyhyyn kaatuis, mut kalliit lääkkeet...

Kannattaa tehdä Tukholman risteily ja ostaa sieltä Tenutexia apteekista. Suomen syyhypunkit ja täit kuolevat sillä. 

Tietenkin lääkärin pitää kirjoittaa tablettilääkitys ja saikkua kun olet tuollaisessa ammatissa ja saa syyhyn. Ivermektiini on halpa ikivanha lääke.

Vierailija
7/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
8/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko suurennuslasia ja mikroskooppia. Äkkiä kankaan saa sellaisen alle. Valoa vielä vähän.

Vierailija
9/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo päiväkodissa töissä, mutta oon miettinyt samaa ja ajatellut, etta vaihtaisi vaatteet heti kotiin tullessa.

Vierailija
10/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit katsella lapsen ihoa. Kädet, käsivarret, jalat. Jos mitään ei näy, ei hätää. Muistat pestä käsiä silti. 

Vierailija
11/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ne hanskat käteen ainakin. Niin tekee muutkin.

Vierailija
12/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana olevat huom. älkää käyttäkö imervektiiniä, löytyy ulkomaisia tutkimustuloksia asiasta. Se on sisäisesti otettava vahva myrkky, joka tappaa myös sisäloiset. Mitä aiheuttaa sikiölle? Kaikki nuo aineet on myrkkyjä, jos mahdollista, ota suolakylpyjä, käy usein uimahallissa, kuumassa löylyssä.

Vierailija
13/13 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaihdat lakanoita, laita pitkähihainen paita päälle ja käsiin kertakäyttöiset kumihanskat. Laita hiukset kiinni ja mielummin joku kertakäyttöinen myssy päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi