Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jutteliko Toni ja Nina keskenään? Nina vaikuttaa just sellaiselta empaattiselta ihmiseltä, joka voisi antaa neuvoja Tonille. Harmittaa, kun ei ehdi/jaksa koko ajan vahdata tuota 24/7 kanavaa ja aina kun oon katsonut siellä Valavuori jauhaa urheilusta. Menee ehkä hyviä keskusteluja ohi.
Juu, kyllä.
Enpä ole muuten ikinä nauranut niin paljon BB:tä katsoessani kuin viime yönä 24/7 kun pelasivat tutustumistehtävän kakkosisaa. Jokaisella asukkaalla oli omassa kirjekuiressa kaksi väittämää, joista piti arvata keihin ne liittyvät esim tyyliin_ "olen ohjastanut 708 ravilähtöä"
Arvauksen jälkeen se, jonka lause oli, kertoi sen tarinan kokonaan ja muut sai vielä kysellä.
Harmi, että tuli niin myöhään ettei kaikki pstyneet katsomaan, oli nimittän ehdottomasti BB-historian helmi. Ei ole ikinä ollut asukkailla noin hauskaa keskenään eikä niin hyvä yhteishenki kuin oli viime yönä.
Toi oli kyllä hauska. Ei osunut itsellä kovin monta arvausta oikein, mutta olihan siellä joitain selkeitäkin, esim eräs herra hölösuu joka on ehtinyt vuorokauden talossa olo aikanaan kertoa jo ainakin viidesti olleensa Matti Nykäsen tulkkina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin Valavuori on hyvä keskustelija.
Tiedätkö mitä keskustelu tarkoittaa?
Feministi Rosan kanssa jutteli hiiltymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on muuten Valavuoren urheilumeriiti, kun on niin tietäväinen. Talossa kuitenkin olympiavoittaja ja maailmanmestaruustason painija. Kovia meriittejä, on laji mikä tahansa.
Googleta
Ei Valavuorella ole mitään urheilumeriittejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin Valavuori on hyvä keskustelija.
Tiedätkö mitä keskustelu tarkoittaa?
Feministi Rosan kanssa jutteli hiiltymättä.
minä minä minä minä minä minä minä, suu käy taukoamatta
Sara on ujo vaikka esittää rempseää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän 24/7 pystyy kelaamaan tuohon kisaan asti, haluaisin kyl nähdä?
ei pysty kelaamaan. Loppui yhden aikaan yöllä ja kuusi tuntia pystyy kelaamaan.
No voihan hiisi, toivottavasti on sitten koosteessa tuosta tilanteesta mahdollisimman paljon eikä jotain zombiemutinaa kuten eilen. Ketä kiinnostaa nuo loputtomat kommentoijat
Eikö Sani uskalla olla talossa ollenkaan ilman meikkiä, vaikeaksi menee..
Vierailija kirjoitti:
No sekin oli hyvin pitkäveteistä, ei paljon näkemistä. Miten tuo tuotanto osaakin laittaa tuonne kaiken tekemisen mahdollisimman pitkäveteiseksi ja tylsäksi. Janne Virtanen pitäisi vaihtaa jo näihin Sainioon yms. Virtasella on agendana joku tekopyhä uskovaishymistely tms ja sen jäljiltä BB ja etenkin kaikki tekemiset siellä on vesitetty pelkäksi hymistelyksi ja asukkien paapomiseksi. Sellainen vaan on tylsää, eikä tarjoa viihdettä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis jutteliko Toni ja Nina keskenään? Nina vaikuttaa just sellaiselta empaattiselta ihmiseltä, joka voisi antaa neuvoja Tonille. Harmittaa, kun ei ehdi/jaksa koko ajan vahdata tuota 24/7 kanavaa ja aina kun oon katsonut siellä Valavuori jauhaa urheilusta. Menee ehkä hyviä keskusteluja ohi.
Tää Mikkonen on kyllä yllättäny mut jo pari kertaa positiivisesti, eka oli keskustelu Saran, Ronin ja Markun kanssa ja sit tämä Niemisen kanssa juttelu. Onpa empaattinen ihminen ja niin kannustava nuoremmilleen. Oli vähän kireämpi käsitys hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Sara on ujo vaikka esittää rempseää.
No voi voi, ketä kiinnostaa.
Näille julkimoille uskalletaan näköjään antaa alkoholia kun nämä tietää jo mitä julkisuus on eikä kukaan halua vetää peltejä kiinni tv:ssa.
Joku tolkku siinä tavisversiossakin pitäisi olla, liiallinen säännöstelykään ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sekin oli hyvin pitkäveteistä, ei paljon näkemistä. Miten tuo tuotanto osaakin laittaa tuonne kaiken tekemisen mahdollisimman pitkäveteiseksi ja tylsäksi. Janne Virtanen pitäisi vaihtaa jo näihin Sainioon yms. Virtasella on agendana joku tekopyhä uskovaishymistely tms ja sen jäljiltä BB ja etenkin kaikki tekemiset siellä on vesitetty pelkäksi hymistelyksi ja asukkien paapomiseksi. Sellainen vaan on tylsää, eikä tarjoa viihdettä tarpeeksi.
No se Sainio ei taida olla ihan kunnossa, sen vois heittää ulos koko ohjelmasta. Mikä hiton Sainio Show se eilinenkin BB-lähetys oli, ukko mumisee ihan horteessa mitä sattuu, kuka noita haluaa nähdä, mieluummin talon asukkaiden välisiä keskusteluja ja tapahtumia nyt kun on hyvä porukka talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä asukkailla oli leikki, jossa kukin asukas luki kirjekuoresta kaksi väittämää / yllättävää faktaa ja yritti arvata, kuka sen väittämän on kertonut.
Kävi ilmi, että esim Sani on ollut pistooli ohimollaan kyproslaisessa ilotalossa, Ronille on tehty iso leukaleukkaus, jossa on laitettu jonkin kuolleen miehen luuta hänen kasvoihinsa, Janne Porkan lyhyin työsuhde oli 2 tuntia ja Rosa on laulanut punk-bändissä.
Suurin osa jutuista ihan hauskoja, mutta jotkut vähän hohhoh. Sara kertoi, miten erinomaisessa perheessä hän on kasvanut ja Kelly kauhisteli, miten paljon inhoaa ihmisiä ja matkustamista.
Eikös Sara ole uskisperheestä? Helluntailaisia? Vai muistanko ihan väärin. Kaikenlaisten mielenterveysongelmien kans kamppaillut?
Muistelisin, että on HalpaHallikonsernin sukuja, pabtisteja
Juu, eilen mainitsi jotain, että perhe on pabtisteja, jotka hänen lapsuudessaan kiersivät lähetystyössä Amerikoissa ja Englannissa.
Lähetystyö pitäisi kieltää. Ei olisi kannattanut kertoa. Ei mikään meriitti.
Näyttikö ne eilen lähetyksessä myös sen kuka olisi lähdössä ?
Sainio jaarittelee. Vehviläinen onneksi pysyy lyhyissä kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Näille julkimoille uskalletaan näköjään antaa alkoholia kun nämä tietää jo mitä julkisuus on eikä kukaan halua vetää peltejä kiinni tv:ssa.
Joku tolkku siinä tavisversiossakin pitäisi olla, liiallinen säännöstelykään ei toimi.
Kyllä näilläkin säännösteltiin ihan samalla tavalla kuin tavisversiossakin. Siitä ei vain tehty niin jumalatonta numeroa ja kitisty koko ajan, saadaanko lisää ja koska saadaan. Pari pulloa kerrallaan hakivat varastohuoneesta.
Jaaha Ukkola ollut Kuningatar Elizabethin puutarhajuhlissa....
Vierailija kirjoitti:
Näyttikö ne eilen lähetyksessä myös sen kuka olisi lähdössä ?
Ei. Tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes tainnut katsoa koko kisaa? Ei tod. ollut pitkäveteinen. Jokaisella asukkaalla tuntui olevan kivaa. En ole ikinä nähnyt että asukkaat yhdessä talossa nauraisivat noin tai että ylipäätään olisi ollut noin hauskaa heillä. Eikä suurin osa edes juonut.
Googleta