Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
2561/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, valvoivat eilen myöhään. Itse katsoin 24/7 yhteen asti eivätkä olleet tuolloin vielä kukaan menossa nukkumaan. Näillä oli jotenkin hauskaa, kun heille annettiin alkoholia, eivät kiljuneet innosta eivätkä marisseet, koska saa lisää. Kukaan ei myöskään örveltänyt tai haastanut riitaa ainakaan ennen sitä yhtä. Ei nyt ihan natsaa se taviskauden selittely, että kun tuolla alkoa saa rajallisesti, niin sitä sitten juodaan paniikissa niin nopeasti, että ollaan kahdessa tunnissa konttauskunnossa. 

Näillä taitaa olla parempaa tietoa ruoan ja juoman riittämisestä kuin taviskaudella. Taviskaudella jengi kiskoo kaljat vartissa, kun kohta bb paimentaa ne kuitenkin nukkumaan. Valvoa saa vaan satunnaisesti.

Ja nämä myös tietävät että kausi kestää sen ruhtinaalliset 2,5 viikkoa, ei kahta kolmea kuukautta.

Vierailija
2562/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut mielipidettäni Valavuoresta. Hän haastoi Meriläisen ihan hyvin kun keskustelivat nykyajan vapaista sukupuolista. Eli onko ok jos mies mieltää itsensä naiseksi ja käyttää naisten vessaa/pukuhuoneita.

Ja ilmeisesti Valavuorella ollut kinaa Ukkolan kanssa koskien sitä Nesteellä tapahtunutta välikohtausta jossa kauppias poisti maskittoman urpon pihalle. Valavuori puolusti kauppiasta, Ukkola taas sitä urpoa. Tässäkin olen Valavuoren leirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jutteliko Toni ja Nina keskenään? Nina vaikuttaa just sellaiselta empaattiselta ihmiseltä, joka voisi antaa neuvoja Tonille. Harmittaa, kun ei ehdi/jaksa koko ajan vahdata tuota 24/7 kanavaa ja aina kun oon katsonut siellä Valavuori jauhaa urheilusta. Menee ehkä hyviä keskusteluja ohi.

Etkö ole kuullut että ketään ei pidä neuvoa. Kuunnella kyllä.

Vierailija
2564/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jutteliko Toni ja Nina keskenään? Nina vaikuttaa just sellaiselta empaattiselta ihmiseltä, joka voisi antaa neuvoja Tonille. Harmittaa, kun ei ehdi/jaksa koko ajan vahdata tuota 24/7 kanavaa ja aina kun oon katsonut siellä Valavuori jauhaa urheilusta. Menee ehkä hyviä keskusteluja ohi.

Juu, kyllä.

Enpä ole muuten ikinä nauranut niin paljon BB:tä katsoessani kuin viime yönä 24/7 kun pelasivat tutustumistehtävän kakkosisaa. Jokaisella asukkaalla oli omassa kirjekuiressa kaksi väittämää, joista piti arvata keihin ne liittyvät esim tyyliin_ "olen ohjastanut 708 ravilähtöä"

Arvauksen jälkeen se, jonka lause oli, kertoi sen tarinan kokonaan ja muut sai vielä kysellä.

Harmi, että tuli niin myöhään ettei kaikki pstyneet katsomaan, oli nimittän ehdottomasti BB-historian helmi. Ei ole ikinä ollut asukkailla noin hauskaa keskenään eikä niin hyvä yhteishenki kuin oli viime yönä.

Vierailija
2565/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se Nina asiasta keskusteli Tonille ?

Vierailija
2566/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, valvoivat eilen myöhään. Itse katsoin 24/7 yhteen asti eivätkä olleet tuolloin vielä kukaan menossa nukkumaan. Näillä oli jotenkin hauskaa, kun heille annettiin alkoholia, eivät kiljuneet innosta eivätkä marisseet, koska saa lisää. Kukaan ei myöskään örveltänyt tai haastanut riitaa ainakaan ennen sitä yhtä. Ei nyt ihan natsaa se taviskauden selittely, että kun tuolla alkoa saa rajallisesti, niin sitä sitten juodaan paniikissa niin nopeasti, että ollaan kahdessa tunnissa konttauskunnossa. 

Näillä taitaa olla parempaa tietoa ruoan ja juoman riittämisestä kuin taviskaudella. Taviskaudella jengi kiskoo kaljat vartissa, kun kohta bb paimentaa ne kuitenkin nukkumaan. Valvoa saa vaan satunnaisesti.

No eihän niitä paimennettaisi nukkumaan, jos osaisivat olla ihmisiksi. Eikä asukkaita koskaan ole paimennettu nukkumaan ennen puoltayötä, mutta silti oksennetaan terassi kirjavankukertavaksi yhdeksältä illalla. 

Vierailija
2567/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä asukkailla oli leikki, jossa kukin asukas luki kirjekuoresta kaksi väittämää / yllättävää faktaa ja yritti arvata, kuka sen väittämän on kertonut. 

Kävi ilmi, että esim Sani on ollut pistooli ohimollaan kyproslaisessa ilotalossa, Ronille on tehty iso leukaleukkaus, jossa on laitettu jonkin kuolleen miehen luuta hänen kasvoihinsa, Janne Porkan lyhyin työsuhde oli 2 tuntia ja Rosa on laulanut punk-bändissä.  

Suurin osa jutuista ihan hauskoja, mutta jotkut vähän hohhoh. Sara kertoi, miten erinomaisessa perheessä hän on kasvanut ja Kelly kauhisteli, miten paljon inhoaa ihmisiä ja matkustamista. 

Eikös Sara ole uskisperheestä? Helluntailaisia? Vai muistanko ihan väärin. Kaikenlaisten mielenterveysongelmien kans kamppaillut?

Muistelisin, että on HalpaHallikonsernin sukuja, pabtisteja

Vierailija
2568/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin Valavuori on hyvä keskustelija.

Tiedätkö mitä keskustelu tarkoittaa?

Vierailija
2569/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää ku BB talossa jengi nukkuu aina nii pitkään, itellä just aamulla on sellanen aika et vois kattoo 24/7 samalla ku hörppii aamukahvia. Mutta koko jengi nukkuu aina...

No eilen ne valvoivat ties mihin asti. Itse jaksoin klo 2 asti vielä kytätä ja Rosa vielä siihen aikaan kauhoi kaksin käsin jotain liha- tai kalaruokaa... Mahtaa sekin pyöristyä entisestään, jos meinaa aina keskellä yötä syödä. Omituista tuollainen yösyöpöttely.

Vierailija
2570/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se Nina asiasta keskusteli Tonille ?

Ei se se mitään neuvonut. Myötäili ja kuunteli tyyliin "onpa hyvä, että olet päässyt paremmille urille elämässäsi, sellaista se elämä on, pitää löytää asioita, jotka tuntuu hyvältä jne". 

Vierailija
2571/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä.

Enpä ole muuten ikinä nauranut niin paljon BB:tä katsoessani kuin viime yönä 24/7 kun pelasivat tutustumistehtävän kakkosisaa. Jokaisella asukkaalla oli omassa kirjekuiressa kaksi väittämää, joista piti arvata keihin ne liittyvät esim tyyliin_ "olen ohjastanut 708 ravilähtöä"

Arvauksen jälkeen se, jonka lause oli, kertoi sen tarinan kokonaan ja muut sai vielä kysellä.

Harmi, että tuli niin myöhään ettei kaikki pstyneet katsomaan, oli nimittän ehdottomasti BB-historian helmi. Ei ole ikinä ollut asukkailla noin hauskaa keskenään eikä niin hyvä yhteishenki kuin oli viime yönä.

Juu, tuo oli kyllä kivaa seurattavaa. Hitusen kiinnostavampaa kuin se liitutaulujen pyörittely. 

Vierailija
2572/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä.

Itse ajattelin kanssa että olipa onni että jäin valvomaan ja katsomaan stä kisaa/visaa vielä vaikka väsytti. Toivottavasti siitä näytetään mahdollisimman paljon koosteessa, ei oo ikinä talon porukka nautanu kyllä noin paljon yhdesä. Ja vaikutti että kaikilla oli tosi hauskaa.

Vierailija
2573/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani nukkuu meikeissään, koruissaan, rintsikoissaan. Sottapytty.

Vierailija
2574/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. Oli pakko nähdä tää. Sani heräs täysissä meikeissä.

Vierailija
2575/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä asukkailla oli leikki, jossa kukin asukas luki kirjekuoresta kaksi väittämää / yllättävää faktaa ja yritti arvata, kuka sen väittämän on kertonut. 

Kävi ilmi, että esim Sani on ollut pistooli ohimollaan kyproslaisessa ilotalossa, Ronille on tehty iso leukaleukkaus, jossa on laitettu jonkin kuolleen miehen luuta hänen kasvoihinsa, Janne Porkan lyhyin työsuhde oli 2 tuntia ja Rosa on laulanut punk-bändissä.  

Suurin osa jutuista ihan hauskoja, mutta jotkut vähän hohhoh. Sara kertoi, miten erinomaisessa perheessä hän on kasvanut ja Kelly kauhisteli, miten paljon inhoaa ihmisiä ja matkustamista. 

Eikös Sara ole uskisperheestä? Helluntailaisia? Vai muistanko ihan väärin. Kaikenlaisten mielenterveysongelmien kans kamppaillut?

Muistelisin, että on HalpaHallikonsernin sukuja, pabtisteja

Juu, eilen mainitsi jotain, että perhe on pabtisteja, jotka hänen lapsuudessaan kiersivät lähetystyössä Amerikoissa ja Englannissa.

Vierailija
2576/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän 24/7 pystyy kelaamaan tuohon kisaan asti, haluaisin kyl nähdä?

Vierailija
2577/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin juuri, että Anni ei kyllä osaa kysyä yhtään tiukkaa kysymystä tippuneilta tyypeiltä. Harmittaa ettei Elina juonna tätäkin kautta. Annin teinimäinen hymistely ei kyllä toimi oikein missään ohjelmassa.

Onko joku jo häädetty!

Anna on paljon parempi kuun jäykkä Elina.

Anni on yliopiston käynyt

Vierailija
2578/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenköhän kanssa Saara on nukkunut ulkona yön? Markun? Saara lähti ilmeisesti vessaan sisäll ja tuo toinen nukkuu vielä.

Vierailija
2579/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenköhän kanssa Saara on nukkunut ulkona yön? Markun? Saara lähti ilmeisesti vessaan sisäll ja tuo toinen nukkuu vielä.

Allun

Vierailija
2580/24387 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläköhän 24/7 pystyy kelaamaan tuohon kisaan asti, haluaisin kyl nähdä?

ei pysty kelaamaan. Loppui yhden aikaan yöllä ja kuusi tuntia pystyy kelaamaan. 

Ketju on lukittu.