Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
2501/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku tai Janne voittoon!

Mikä tuo Markku on, mitä se tekee työkseen?

Näyttelee Salkkareissa.

Eihän se ole vuosikausiin ollu salkkareissa

Vierailija
2502/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmat miehet tapaavat olla timmimmässä kunnossa kuin keski-iän saavuttaneet naiset. Tuolla talossakin sen näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi on ärsyttävä, mutta näkyvä, en toivoisi tippuvan vielä.

Sais tippua, pääsis muutkin vähän ääneen. Oon jo kyllästyny tohon minä minä minä

Niinpä. Ei saa edes aikaan mitään konflikteja. Kunhan lesoilee ja papattaa ja toiset kuuntelevat hiljaa vieressä. Boring.. 

Vierailija
2504/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuorella vastustamaton tarve puhua itsestään.

Monilla on, ei mitään ihmeellistä tuossa. Eilen se puhui muista ihmisistä mutta sekin oli väärin.

Vierailija
2505/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä Aleksi on hot? 🙈

Itsekeskeisyys karistaa kaiken kuumuuden tehokkaasti

Mutta onkohan oikeasti kuitenkaan niin itsekeskeinen? Vaikuttaa pohjimmiltaan vähän epävarmalta itsestään...

Kyllä on! Oli jo ennen kuin väkisin teki itsestään "julkkiksen" aivan jumalattoman ärsyttävä ja itsekeskeinen mulk....

Valavuori sanoi ettei hänellä ole naista. Lapsia on kuitenkin. Onko kaksi? Ovatko saman naisen kanssa? Millanen parisuhdehistoria hänellä on?

On saman, ex-vaimonsa. Erosivat 2019. Lapset syntyneet 2012 ja 2015. Tapaa lapsiaan säännöllisesti. 

Vierailija
2506/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Nieminen ja Nina Mikkonen juttelevat Tonin elämästä...pahoja vaikeuksia kuulemma lasten äidin kanssa (ilmeisesti tarkoitti tätä pienempien äitiä) Muuten kuulemma maailman paras päätös palata Helsinkiin.

Vierailija
2507/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei toisen päivän kooste ole Ruudussa? 

Koska nyt eletään vielä toista päivää. 

Siis kakkosjaksoa tarkoitan, sitä, joka tuli tänään ysiltä töllöstä. Nyt ei näy missään.

Vierailija
2508/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja nyt alat kiskomaan ja bikinit pois! Tänään!

Vierailija
2509/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossakin Valavuori selittää alkoholismistaan, niin on ihan pakko vähän sivulauseissa kerskailla: "silloin kun voitin pelkokertoimesta parhaan esiintyjän emman, oli hirveä krapula ja kun olin kaverin häissä (lätkänpelaaja, veskari X) blaa blaa.. 

Vierailija
2510/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei toisen päivän kooste ole Ruudussa? 

Miksi kysyt vauva -palstalta. Kysy ruudusta tai neloselta tai kato BB-sivulta

Vierailija
2511/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu tuijotti Kellyn pyllybikinien perään.

Poreammeesta noustessa kelly pyörähti niin että pylly kävi ensin melkein Aleksin naamalla. Varmaan ihan vahinko...

Kellyn nenä oli Tonin sepaluksessa, kun tämä tuli saunaan. Ei voinut niinku yhtään väistää.

Vierailija
2512/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niemis-Toni sivusi lyhyesti hankaluuksia huoltajuusasioissa. Sanoi kuulleensa aiemmin kauhutarinoita siitä, miten kamaliksi asiat voivat mennä, muttei voinut kuvitella, miten hirveää se olisi ennen kuin itse koki.

Vierailija
2513/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole Aleksi hiljaa! Ei helve**i!!

Vierailija
2514/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuorikin plösähti altaaseen. Aikamoinen pötsi sillä on, eikö senkin pitänyt olla urheilualan ihmisiä.

veti aamulla sellaisen tosi tiukan kompressiopaidan päällensä ja sen päälle t-paidan

Vierailija
2515/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran töissä yksissä isoissa syntymäpäiväjuhlissa, joissa Janne Porkka oli juontajana. Oli harvinaisen ylimielinen ja tyly henkilökuntaa kohtaan. Olin kuvitellut toisenlaiseksi. Loputkin pisteet karisivat, kun pyöritteli silmiään ja huokaili voi jumalauta, kun päivänsankarin tyttäret lauloivat hiukan epävireisesti.

Olen nähnyt Jannen livenä useammassa eri tilaisuudessa, aina ollut tosi mukava ja helposti lähestyttävä tyyppi.

Vierailija
2516/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tota Sannaa on äänestänyt???!!!

Kuka ei? Yksi mielenkiintoisimmista ja näkyvimmistä tyypeistä tuolla vaikka en samaa ajatusmaailmaa ihan jaakaan. Sama juttu kuin Rosankin kanssa jonka arvomaailma ei myöskään ole sen lähempänä omaani.

Nämä on just aidosti niitä naisia joilla on mielipiteitä ja jotka myös seisoo niiden takana eikä kaipaa nyökyttelijöitä ja myötäilijöitä tuekseen.

Kumpikin on saanut myös pskaa niskaan juurikin tuon nöyristelemättömyytensä takia ja myös siksi, ettei kumpikaan ihan täytä niitä ulkonäkökriteereitä joita naiselle edelleen asetetaan jotta hänellä olisi "oikeus" olla julkisuudessa. Kummankin ulkonäköä on arvosteltu tässäkin ketjussa ihan kuin se olisi ainoa asia jolla on ihmisessä väliä ja jonka koetaan näemmä olevan jopa oikeutettua ihan vain siksi, ettei ihminen ole samaa (eli oikeaa) mieltä asioista eikä varsinkaan pyytele anteeksi mielipiteitään.

Onko kertonut itsestään mitään ? 

Totta. Vai vetääkö toimittajaroolia aina vaan?

Nimeomaan tuo utelias toimittajan rooli ärsyttää. Rosa sen sijaan on huippu, sillä naisella on rohkeutta ja mielipiteitä, vaikka ne ovatkin usein kovin erilaisia kuin omani. Mutta Sanna.. ihan päinvastoin. Puhuu yksinkertaisia jonninjoutavuuksia ja tuijottaa ahneesti kanssakeskustelijaa. Töissä koko ajan ja miettii mistä saisi mehevää juttua.

Vierailija
2517/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa: Koronan hyvä puoli on se, et meil on käynyt hirveesti vieraita kotona kun ei voi nähä ravintoloissa. Täh!!

Kertoo hänestä kaiken oleellisen.

Kun suunsa avaa niin ei pysty kuuntelemaan ja kun alkaa hirnua niin on pakko vaihtaa kanavaa!

Vierailija
2518/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako ylipainoista miestä talossa? Niinpä.

Valavuori. Ylipainoinen ja aliälyinen

Vierailija
2519/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole Aleksi hiljaa! Ei helve**i!!

'Hiukan' on dominoiva keskustelija... kenenkään muun ääntä ei kuulu saunasta, Valavuoren yksinpuhelu.

Vierailija
2520/24387 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi on ärsyttävä, mutta näkyvä, en toivoisi tippuvan vielä.

Sais tippua, pääsis muutkin vähän ääneen. Oon jo kyllästyny tohon minä minä minä

Tämä!

Valavuori ulos niin saa muutkin puheenvuoron välillä.

Ketju on lukittu.