Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Montako ylipainoista miestä talossa? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansa ottaa taas suosikikseen seinäruusut aivan kuten viime vuonna. En tiedä johtuuko se suomalaisten perustylsästä luonteesta vai huonosta itsetunnosta, että halutaan tv:ssäkin näkyvän vain hiljaisia, värittömiä tapetteja.
Joo just. Voittaja olkoon sitten joku perusmukava, hajuton ja mauton.
Mitä vikaa on olla perusmukava, hajuton ja mauton? Varsinkin kun tuokin on aika pitkälti ihan vain määrittelijän omasta mausta kiinni. Se toiselle hajuton ja mauton on just passelin särmikäs toiselle. Ihan pelkkää tapettia ei voittaja silti ole koska hän juurikin erottui muista ja voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Aleksi on hot? 🙈
Itsekeskeisyys karistaa kaiken kuumuuden tehokkaasti
Mutta onkohan oikeasti kuitenkaan niin itsekeskeinen? Vaikuttaa pohjimmiltaan vähän epävarmalta itsestään...
Kyllä on! Oli jo ennen kuin väkisin teki itsestään "julkkiksen" aivan jumalattoman ärsyttävä ja itsekeskeinen mulk....
Valavuori sanoi ettei hänellä ole naista. Lapsia on kuitenkin. Onko kaksi? Ovatko saman naisen kanssa? Millanen parisuhdehistoria hänellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saralla kauniit kasvot ja hyvä vartalo.
Niin kyllä on. Ketä hän muistuttaa. Joku mainitsi aiemmin Katy Perryn , mutta muistuttaa jotain muutakin,
Liv Tyler kun oli Taru sormusten herrassa.[/quot
Ulkonäkö tosi kaunis, käytös ei.
Eli ei viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Montako ylipainoista miestä talossa? Niinpä.
Tämä pisti itselläkin jo eilen silmään että miehet on mukavan normaalipainoisia kaikki. Tuo on nimittäin jo harvinaista herkkua.
Itselle kun sellainen superpumpattu (ja tatskattu) ei ole ylipainoista mieluisampi silmänilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuon Sainion äänestää ensimmäisenä ulos. Rasittava äijä.
Sainio on taas (tämänkin) kauden parasta antia! Viihdyttävä, suorapuheinen ja hauska. Tykkään❣️
Sainio on ihan ykkönen, mutta Anni ulos, miksi ihmeessä se on juontajana. Pitää aina laittaa mute kun se puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi on ärsyttävä, mutta näkyvä, en toivoisi tippuvan vielä.
Sais tippua, pääsis muutkin vähän ääneen. Oon jo kyllästyny tohon minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Kellyn pyllybikinit!
Sanna jäi tuijottamaan suu puolittain auki.
No tottakai Valavuori on toipunut alkoholismistakin.. huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saralla kauniit kasvot ja hyvä vartalo.
Niin kyllä on. Ketä hän muistuttaa. Joku mainitsi aiemmin Katy Perryn , mutta muistuttaa jotain muutakin,
Liv Tyler kun oli Taru sormusten herrassa.[/quot
Ulkonäkö tosi kaunis, käytös ei.
Eli ei viehättävä.Saara
Vierailija kirjoitti:
Rosan nauru on kyllä mainio.
Ottaa aikansa tottua siihen. Itse alan lämpenemään jo vähän.
Valavuorella vastustamaton tarve puhua itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Allu tuijotti Kellyn pyllybikinien perään.
Poreammeesta noustessa kelly pyörähti niin että pylly kävi ensin melkein Aleksin naamalla. Varmaan ihan vahinko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Aleksi on hot? 🙈
Itsekeskeisyys karistaa kaiken kuumuuden tehokkaasti
Mutta onkohan oikeasti kuitenkaan niin itsekeskeinen? Vaikuttaa pohjimmiltaan vähän epävarmalta itsestään...
Kyllä on! Oli jo ennen kuin väkisin teki itsestään "julkkiksen" aivan jumalattoman ärsyttävä ja itsekeskeinen mulk....
Valavuori sanoi ettei hänellä ole naista. Lapsia on kuitenkin. Onko kaksi? Ovatko saman naisen kanssa? Millanen parisuhdehistoria hänellä on?
Oliko sillä muuten peräti lakinainen tämä exä? Olivat siinä jossain rasmus-laurin talo-ohjelmassa..
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa se palvelu mistä näkee 24/7?
ota ilmaiskoodilla kuukaudeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Sanin tyyli kyllä oli parempi ysärillä, mutta ihan hyvännäköinen viisikymppiseksi.
Paremmannäköinen olisi kevyemmässä meikissä ja pehmeämmässä tyylissä.
Sama sopisi Zedu De Lucalle.
Vehviläinen ojensi kätensä Kim Sainiolle kiittäessään Kimiä. Ovatko he siis, koko ajan karanteenin suojissa joten tartuttamisvaara koronaan ei huolestuta juontajaa ja kättely siten ok. ? 😕
Olin kerran töissä yksissä isoissa syntymäpäiväjuhlissa, joissa Janne Porkka oli juontajana. Oli harvinaisen ylimielinen ja tyly henkilökuntaa kohtaan. Olin kuvitellut toisenlaiseksi. Loputkin pisteet karisivat, kun pyöritteli silmiään ja huokaili voi jumalauta, kun päivänsankarin tyttäret lauloivat hiukan epävireisesti.
Petra istuu saunassakin kuin miehet, koivet levällään.
Tämäkin on varmaan juuri se,mitä kukakin arvostaa.
Ei kaikille mauoton ja hajuton ole ihminen, joka huomioi toisia, kyselee heiltä heistä ja on oikeasti kiinnostuneen oloinen, auttaa toisia , kun huomaa apua tarvittavan ja ilmankin.
Ei kaiken hyvän keskustelun tarvitse olla tappelua. SItä on somekin jo pullollaan.